TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת "הכפתור" המפתחת ומשווקת מערכות בטיחות וחירום מצילות חיים לרכב בטכנולוגיית eCall, משיקה פיצ'ר חדשני: BABYCAM 5


הכפתור משיקה את מערכת BABY CAM קרדיט צילום שירה זיו
מצלמה ייחודית המספקת לנהג קשר עין רציף לנעשה במושב האחורי ברכב, ללא צורך בהסטת המבט מכיוון הנסיעה

חברת "הכפתור", המפתחת ומשווקת מערכות בטיחות וחירום מצילות חיים לרכב בטכנולוגיית eCall, משיקה פיצ'ר ייחודי: BABYCAM 5מצלמה ייחודית המציגה לנהג את הנעשה במושב האחורי ברכב, מרגע התנעת הרכב ועד תום הנסיעה. לא פעם הסחות דעת המגיעות מהמושב האחורי גורמות לנהג לאבד שליטה, או לסטות מהנתיב ולגרום לתאונה מצערת ומיותרת. BABYCAM 5 נועדה למנוע הישנותם של מצבים אלה, באמצעות מצלמה המותקנת על הדשבורד של הרכב המאפשרת בקרה לנעשה במושב האחורי ללא צורך בהפניית הראש אחורנית, או ביצוע תנועות חדות מסכנות חיים.

המצלמה בעלת מסך מובנה הממוקם בצמוד למערכת התראה לסטייה מנתיב (במידה וקיימת) / מעל לוח השעונים משמאל, צמוד לשמשה הקדמית , מאפשרת קשר עין שוטף ומאפשר צפייה בזמן אמת בנעשה במושב האחורי הן בשעות היום והן בשעות הלילה. BABYCAM 5 ניתנת כחלק ממערכת "הכפתור" ללקוחות החברה ואידיאלית עבור לקוחות עם תינוקות, או ילדים קטנים הזקוקים להשגחה לאורך הנסיעה בין אם היא קצרה, או ארוכה.

מצלמה חדשנית זו מקנה לנהג קשר עין וביטחון לאורך הנסיעה. היא ניתנת להתקנה בכל סוגי הרכבים הקיימים והתקנתה אסתטית ואינה מצריכה קידוחים. משך ההתקנה קצר וניתנת לבחירה בביתו של הלקוח, או במשרד, בהתאם להעדפותיו.

יערה יוחנן- רוזן, מנכ"לית "הכפתור", ציינה "כחברה מובילה בתחום הבטיחות לרכב עולמות התוכן בהם אנו פועלים מחייבים להמציא באופן תדיר פיתוחים רבים על מנת לצמצם ולמגר את הסחות הדעת והרעשים הקיימים במציאות היומיומית בזמן הנהיגה. כידוע, הסחות הדעת מהוות בין המשתנים העיקריים לגרימת תאונות דרכים ברחבי העולם. כהורים, אנו נתקלים לא מעט בצורך לראות מה קורה במושב האחורי, בין אם מדובר בתינוקות, או ילדים קטנים ולתקשר עימם, גם אם בפועל אנו מבינים שהפניית הראש אחורנית עשויה להוביל לאיבוד שליטה בהגה בין רגע. מצלמה זו נועדה להקנות להורה סוג של "עיניים בגב" ולאפשר תקשורת עם הילדים במושב האחורי לאורך כל הנסיעה ללא צורך בהסטת עיניים מהכביש".

לפרטים נוספים:
*2322 https://kaftor.co.il

אודות "הכפתור"
"הכפתור" הנה חברה מקבוצת קוברה, המפתחת ומשווקת מערכת בטיחות וחירום מצילות חיים לרכב המתבססות על טכנולוגיות e-Call תחת תו תקן אירופאי. החברה מאגדת בעבור לקוחותיה את מערך שירותי החירום באמצעים טכנולוגיים מתקדמים המשלבים חיישנים חכמים ומערכות בקרה וניטור מהמתקדמות בעולם בזמן אמת. בנוסף, החברה מספקת מגוון שירותים משלימים ובניהם מערכת המספקת בקרה על שכחת ילדים ברכב בטכנולוגיה ייחודית, לצד אביזרים משלימים המאפשרים בקרה שוטפת על הנעשה במושב האחורי במסך נוח ומתקדם.


"הכפתור", מתמחה בניהול מצבי חירום בזמן נהיגה ברכב לרבות תאונות דרכים, מצוקה רפואית ואירועי ביטחון וכן במתן שירותי דרך בזמנים הקצרים ביותר בשוק הישראלי. לחברת "הכפתור" ניסיון רב בניהול ציי רכב, ניתוח דוחות ואופטימיזציה תפעולית. חברת "הכפתור" מעמידה לרשות לקוחותיה צוות ניהולי מהשורה הראשונה, מערך שירות וחירום טלפוני מתקדם הפועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 364 ימים בשנה ומערך שירות שלמעל ל-300 מחלצים בפריסה ארצית, תוך התחייבות לשירותי דרך מלאים בממוצע של 30 עד 90 דקות בפריסה ארצית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il