TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סאטקום מרחיבה התקשרותה עם Vodacom בקונגו


סאטקום מערכות
התמורה בגין הרחבת ההתקשרות צפויה לעמוד ע"ס של 720 אלף דולר

סאטקום מערכות מודיעה על הרחבת ההתקשרות עם Vodacom בקונגו. במסגרת ההתקשרות תרחיב סאטקום באמצעות חברת בת את היקף הקיבולת הלוויינית המסופקת ל- Vodacom. התמורה בגין הרחבת ההתקשרות צפויה לעמוד ע"ס של 720 אלף דולר.
הקיבולת המורחבת תסופק ללקוח לתקופה בת 12 חודשים, מיום 1.4.2019.

חברת התקשורת מגדילה זו הפעם השלישית את הסכם השירותים מסאטקום מערכות מאז תחילת ההתקשרות במרץ 2017. כזכור, ביוני 2018 רכשה סאטקום מערכות את מלוא הזכויות במיזם התקשורת בקונגו ב-6 מיליון דולר; בין לקוחות המיזם Orange ו- Vodacom. הכנסות המיזם במהלך השנים 2016-2017 הסתכמו ב-27.7 מיליון דולר בהיקפי רווחיות ממוצעים של 31%.

דן זיצ'ק מנכ"ל סאטקום אמר היום: "האסטרטגיה של החברה להתמקד באספקת שירותים למפעילים סלולריים באפריקה מוכיחה את עצמה, הרחבת השירותים זו הפעם השלישית ע"י Vodacom, מעידה על הגדלת השימושים במדינות אפריקה ועל הצורך העולה וגובר לתקשורת הלוויינית שמסופקת ע"י סאטקום."

אודות סאטקום מערכות:
סאטקום מערכות הנסחרת בבורסה בת"א עוסקת באמצעות חברות בנות במתן שירותי תקשורת בעיקר באמצעות תשתית לוויין אולם גם באמצעות תשתית קרקעית.


לחברה שני תחומי פעילות עיקריים:
שירותי תקשורת נתונים – שירותי קישור ותשתית לרשת האינטרנט העולמית וכן שירותי הקמה והפעלה של רשתות תקשורת.


שירותי תקשורת לוויינית ניידת – החברה מספקת שירותי תקשורת לוויינית ניידת באמצעות לוויין.
מרבית לקוחות החברה ממוקמים באפריקה אך לחברה לקוחות גם באירופה، צפון אמריקה ואסיה וביניהם מפעילי רשתות תקשורת, ממשלות, ספקי שירותי אינטרנט (ISP) עסקים פרטיים ומפעילי רשתות פנימיות כגון ארגונים פיננסיים, מוסדות לימוד, גופים ללא מטרות רווח וארגונים הומניטריים בינלאומיים. בישראל החברה מוכרת לגופים ביטחוניים ומשרדי ממשלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il