TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

טכנולוגיה של Virtual Crypto תאפשר קניה ומכירה של ביטקוין בכספומטים רגילים


אלון דיין, מנכל Virtual Crypto
במסגרת המהלך של Virtual Crypto תוכל החברה להתקין ולהטמיע מרחוק את תוכנת ה-Netobit Trader שלה בכספומטים שטיפלו עד כה רק בכסף רגיל

חברת הסטארט אפ הישראלית Technologies Ltd. Virtual Crypto (www.virtual-crypto.com) מראש העין (OTCQB: VRCP), העוסקת בפיתוח ואספקת פתרונות להנגשה לציבור של מטבעות קריפטוגרפים, תעמיד לרשות מפעילי כספומטים בכל העולם טכנולוגיית תוכנה שבעזרתה יוכלו משתמשים לקנות ולמכור ביטקוין בכספומטים רגילים. במסגרת המהלך של Virtual Crypto תוכל החברה להתקין ולהטמיע מרחוק את תוכנת ה-Netobit Trader שלה בכספומטים שטיפלו עד כה רק בכסף רגיל.


ב-Virtual Crypto מציינים כי באמצעות התוכנה החדשה ניתן יהיה למכור ביטקוין ולהמיר אותו לכסף מזומן סטנדרטי (cash out) בכל כספומט רגיל. מכירה של ביטקוין באמצעות התוכנה תוכל להתבצע גם בכספומטים שאינם מצוידים במצלמה. בכדי למכור ביטקוין באמצעות התוכנה, על המשתמש לסרוק קוד QR שיופיע על גבי מסך הכספומט, המציין שורה של משתנים בנוגע לטרנזקציית הביטקוין שברצונו לבצע. לאחר זמן קצר יקבל המשתמש מהכספומט כסף מזומן על פי כמות הביטקוין שמכר, מומרת לכסף מזומן על פי השער הטוב ביותר והעמלה הנמוכה ביותר שמוצעים בשוק ברגע העסקה, אותם איתרו עבורו האלגוריתמים הקנייניים של Virtual Crypto. באופן דומה, יוכל המשתמש לקנות ביטקוין באופן קל, מהיר ומאובטח מכספומטים רגילים המצוידים במצלמה.


הן במכירה והן בקניה של ביטקוין בכספומט, תוכנת Netobit Trader של Virtual Crypto שתותקן בכספומט, תפעיל אלגוריתם אימות שמסוגל לחזות ברמה גבוהה מאד של דיוק ושל מהירות אם עסקת מטבע הקריפטו תאושר בבלוקצ'יין מיד ברגע שידור הטרנזקציה ועוד בטרם חיתום הבלוק, ובכך תאפשר לאשר את עסקת הקריפטו בכספומט בתוך שניות עד דקות במקום בתוך 10 דקות עד 24 שעות ולאחר תהליך של שישה אישורים, כפי שקורה היום.


המהלך החדש של Virtual Crypto מסייע לפרוץ את אחד החסמים העיקריים להנגשת ביטקוין לציבור הרחב והוא העובדה שהדרך המרכזית כיום לביצוע טרנזקציות ביטקוין בכספומטים היא עשיית שימוש בכספומטים מיוחדים המותאמים למטבעות קריפטו (crypto ATM), שאינם נמצאים בשלב זה בפריסה רחבה. כפי שציין אתר Coin Radar, נכון לסוף יולי 2018 היו בעולם פחות מ-3,500 כספומטים לביטקוין. בניגוד לפריסה מצומצמת זו, איגוד ATM Industry Association העריך באוקטובר 2017 כי בעולם קיימים כיום יותר מ-3 מיליון מכשירי כספומט וכי שוק הכספומטים העולמי צפוי לצמוח בקצב שנתי ממוצע של 8% בין 2017 ל-2025, שנה בה הוא עתיד להגיע להיקף של יותר מ-30 מיליארד דולר.


"כחברה שחרתה על דגלה את ההנגשה של מטבעות קריפטו לציבור הרחב, ברור לנו שהאפשרות למכור ולקנות מטבעות קריפטו באמצעות כספומטים רגילים יכולה להביא קפיצת מדרגה חסרת תקדים באפשרות לשלם במטבעות כמו ביטקוין", אמר אלון דיין. "זו הסיבה ש-Virtual Crypto מתחילה להעמיד לרשות מפעילי כספומטים ברחבי העולם דוגמת בנקים את טכנולוגיות התוכנה שלה שפותחו בכדי לאפשר עסקאות קריפטו בזמן אמת. אנו משוכנעים שבנקים וגופים אחרים יבינו את התועלת בכך שמשתמשי כספומטים יוכלו למכור ולקנות ביטקוין בפלטפורמת החומרה הפיננסית הנגישה ביותר – הכספומט".

חברת Virtual Crypto Technologies Ltd. הוקמה בינואר 2018 על ידי צוות יזמים ישראלים הכולל את המנכ"ל אלון דיין, המדען הראשי ד"ר רועי יצחק ומומחה הקריפטו גיא כורם. אלון דיין שימש בין היתר כמייסד משותף ומנכ"ל של חברת התקשורת האלחוטית Celliboost ושל חברת הסייבר L1-Systems Ltd.. ד"ר רועי יצחק הוא מומחה למתימטיקה שימושית ולאלגוריתמים של ביג דטה, שצבר ניסיון עשיר במחקר יישומי ובאקדמיה בתחומים דוגמת כריית נתונים וניתוח רשתות. בין היתר, פיתח ד"ר יצחק אלגוריתמים עבור החברות Gett (לשעבר Get Taxi) ו-Fiverr, והוביל צוותי מו"פ ב-AT&T, HP ו-Outbrain. גיא כורם שימש בין היתר כמנכ"ל של חברת Spondoolies, המספקת ציוד לכריית ביטקוין וצבר ניסיון רב שנים בתרומה לקהילת הביטקוין. Virtual Crypto Technologies החלה להיסחר החל ממרץ 2018 בזירת ה-QB בשווקי ה-OTC (Over the Counter) בארצות הברית תחת הסימול VRCP (OTCQB:VRCP).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il