TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מלם תים העלתה לאוויר מערכת מבוססת Microsoft Dynamics CRM עבור חברת שלמה ביטוח בהשקעה של כחצי מיליון שקל


מלם תים
משה בן בסט, מנהל תחום CRM במלם מערכות: "האתגר הטכנולוגי היה להקים מערכת שתשמש שני מוקדים שונים במהותם - גביה ושירות

משה בן בסט, מנהל תחום CRM במלם מערכות: "האתגר הטכנולוגי היה להקים מערכת שתשמש שני מוקדים שונים במהותם - גביה ושירות. מה שסייע לנו להתמודד עם האתגר הוא ההתמחות ארוכת השנים בהקמת מערכות מבוססותDynamics CRM, שהן מהמובילות מסוגן, יחד עם ההיכרות העמוקה של מלם תים עם עולם הביטוח המשתנה"


מלם מערכות, מקבוצת מלם תים, השלימה בימים אלה לאוויר מערכת מבוססת Microsoft Dynamics CRM במוקדי השירות בחברת שלמה ביטוח. מדובר במערכת לניהול קשרי לקוחות, אשר תשרת את עובדי שלמה ביטוח במוקד השירות. עלות השלב הראשון בפרויקט מוערכת בכחצי מיליון שקל .
הפרויקט כולל הקמת מוקד שירות במתכונת one stop shop, המרכז ומאגד את כל המידע שעבר תחת ידם של נציגי השירות ו- backoffice - למוקד אחד.


המערכת מתממשקת לשלל מערכות הליבה של שלמה ביטוח ומאפשרת לנציגי המוקד לקבל תמונה מלאה על לקוחות החברה באמצעות פלטפורמה ניהולית נוחה ויעילה. בשלב הבא מתוכנן עיבוי האינטראקציה הדיגיטלית של שלמה ביטוח עם לקוחותיה באמצעות פייסבוק, ווטסאפ וכדומה.


משה בן בסט, מנהל תחום CRM במלם מערכות: "אני מברך את שלמה ביטוח על מערכת ה-CRM החדשה שלהם . האתגר הטכנולוגי שהתמודדנו עמו היה להקים מערכת שתשמש סוגי פניות שונות של שלל לקוחות החברה , וסוכני הביטוח שלה תוך התממשקות למערכות הליבה של שלמה ביטוח. תחום ה-CRM Dynamics במלם הוא מן הגדולים והמובילים שקיימים היום בשוק ובעל ניסיון רב בעולמות מוקדי השירות והמכירות, לצד ההיכרות העמוקה של עולם הביטוח, המשתנה לנוכח הרגולציה המתעדכנת".

אבי בר-זכאי, מנהל אגף טכנולוגיות מערכות מידע בשלמה ביטוח: מערכת ה CRM שהוקמה הינה בחזית השירות מול לקוחות וסוכני שלמה ביטוח. המערכת מאפשר מענה מהיר ויעיל ללקוחות והסוכנים תוך בקרה, למידה וייעול תהליך האוטומציה בשרות ושיפור המענה הדיגיטלי. בחירת הקמת המערכת בתשתית Microsoft Dynamics CRM אפשרה ישום מהיר ומתן מענה לשינויים בשלבי ההקמה

אודות מלם תים:
מלם תים היא קבוצת שירותי ה-IT הגדולה והמובילה בישראל, המספקת מגוון פתרונות מיחשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע, תוך עמידה בתקני איכות, שירות ומקצועיות בינלאומיים. לקבוצה ניסיון מוכח של עשרות שנים בהקמה, ביישום ובאינטגרציה של מערכות מידע, והיא מעסיקה למעלה מ- 3,100 מומחים במגוון טכנולוגיות המידע, הפרוסים באתרי החברה והלקוחות ברחבי הארץ. כמו כן, למלם תים חברות בת המתמחות בטכנולוגיות ובפתרונות ייחודיים המשלימים את תחומי עיסוקה המרכזיים של הקבוצה. מלם תים נסחרת בבורסה בתל אביב. הקבוצה מנוהלת על ידי אודי ויינטראוב ואילן טוקר ויו"ר החברה הוא שלמה איזנברג.

אודות שלמה ביטוח:
שלמה ביטוח היא חברת בוטיק הפועלת בתחום הביטוח האלמנטרי. כחברה שחרתה על דגלה להיות חברת סוכנים מובילה, מפנה שלמה ביטוח משאבים מרובים לפיתוח וקידום הסוכנים שלה, ואף הובילה לפריצות דרך רבות בתפיסת סוכן הביטוח בישראל ומקומו בעולם הביטוח.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il