TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת Kryon מאפשרת לארגונים התנסות חינמית במערכת פתרונות האוטומטיציה הרובוטיים שלה


הראל טייב מנכ"ל Kryon
טכנולוגיית RPA מאפשרת לארגונים ומפתחים, ולנתח בזמן אמת את תהליכי עבודה ולבצע אוטמוציה
חברת הטכנולוגיה הישראלית קריון (Kryon), אחת השחקניות המובילות בשוק העולמי לטכנולוגיות אוטומציה רובוטיות Robotic Process Automation ((RPA, מודיעה היום על השקת מערכת התנסות חינמית בשם "קריון סטודיו" (Kryon Studio). המערכת מיועדת לארגונים להתנסות בהטמעת טכנולוגיית אוטומציה במערכות הליבה של החברה ולהקליט לערוך ולהריץ את כלל התהליכים הארגוניים.

מערכת החינמית של "סטודיו" מבית Kryon פתוחה לקהל הרחב, למפתחים ולארגונים. בסטודיו ניתן ליהנות מגישה מלאה לספרייה שבה למעלה מ-200 פקודות תכנות וכלי קוד, באמצעותן ניתן לבצע הקלטה ועריכה אוטומטית של תהליכים ארגוניים. הסטודיו מאפשרת להיווכח בקלות שבה ניתן ליצור ערך ארגוני על ידי הקמת תהליכים רובוטים, שיעבדו ללא הפסקה, ללא תקלות או טעויות.

רענן יוגב, סגן נשיא מוצרים בחברת Kryon: "חברת קריון החליטה לפתוח את מערכת הסטודיו שלה באופן חינמי כדי לאפשר לכל אחד להתנסות במערכות שלה, ולהיווכח בקלות ובפשטות בהן ניתן לייצר כוח עבודה וירטואלי. השימוש בסטודיו מאפשר לארגונים להבין לעומק את היתרון הטכנולוגי של RPA לפני רכישה והטמעה. מאוד קל להציע פתרון RPA עבור מומחים בעלי ידע טכנולוגי. מהדורה זו ממחישה את הרעיון מאחורי קריון, המבינה את הפוטנציאל העסקי בהפיכת אוטומציה לכלי אינטואטיבי וקל למשתמשים עסקיים, ללא רקע טכני".

בלב המערכת של קריון יש מספר רב של פטנטים וטכנולוגיות יחודיות בתחומי Computer vision, OCR ובינה מלאכותית ולמעשה "רואה" ומבינה את כלל סכום הפעולות אותן מבצעים העובדים בארגון. מודלי הבינה המלאכותית מעבדים את כלל המידע המתקבל בזמן אמיתי ומצליחים לפרק ולהפריד את כלל המידע לכדי תהליכים עסקיים ברורים באופן אוט' לחלוטין. שני החסמים המהותיים ביותר בתוכנה ארגונית בכלל ובאוט' בפרט הם זיהוי התהליכים וביצוע אופטימיזציה ומאידך ביצוע האוט' של התהליכים, כלומר פיתוח האוטומוציות עצמן. Kryon מאפשרת לארגונים זיהוי, ניתוח וביצוע של אוט' לאורך ולרוחב הארגון בזמן אמיתי ותוך ביצוע אופטימיזציות מול שינויים. כל זאת בקבועי זמן קצרים של שבועות ואפילו ימים בודדים.

אודות Kryon :
חברת קריון (Kryon) הוקמה בשנת 2008 ומפתחת פתרונות אוטומטיציה רובוטיים ((RPA ארגוניים, מבוססי ראיה ממוחשבת ולמידת מכונה. החברה מספקת פתרונות רובוטיים לאתגרים עסקיים, מתוך ההבנה כי תשואות תפעוליות של פתרונות ארגוניים, הם שמאפשרים שינוי דיגיטלי אמיתי. רובוטים וירטואליים מייעלים את עבודת כל מערכות המידע וניהול הייצור, מחליפים עבודה "שחורה" שעושים העובדים האנושיים ומשחררים אותם למשימות של יצירת חדשנות וערך שרק בני אדם יכולים לייצר. בעולם התעשייתי המודרני, שבו מפעלים מחפשים דרכים לשפר את היעילות, להעלות את הפריון ואת התפוקה, Kryon מציעה פתרון טכנולוגי עם קבלות. ארגונים גלובליים מובילים כגון HP, אלביט, AT&T, מיקרוסופט, ,Allianz DXC Technologies ואחרים, ממנפים את פלטפורמת הבינה המלאכותית של Kryon כדי להניע שינוי דיגיטלי ויעילות תפעולית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il