TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

הסטארטאפ Opster של מייסד Zoominfo השלים גיוס של 5 מיליון דולר ‎‎


הסטארטאפ Opster, שפיתח פלטפורמה לניהול מנועי חיפוש פנימיים ומסדי נתונים, השלים גיוס של 5 מיליון דולר מ- JAL Ventures Fund.

הסטארטאפ Opster, שפיתח פלטפורמה לניהול מנועי חיפוש פנימיים ומסדי נתונים, השלים גיוס של 5 מיליון דולר מ- JAL Ventures Fund.

Opster הוקמה בשנת 2019 על ידי יונתן שטרן, יו"ר החברה, מייסד ומנכ"ל לשעבר של Zoominfo, זיו סגל, מנכ"ל החברה, ששימש ארכיטקט ראשי ומהצוות המייסד של Logz.io, אורי שפיר COO, ושחר שקד, סמנכ"ל מחקר ופיתוח.

החברה מספקת פלטפורמה לאוטומציה וניהול של מנועי חיפוש פנימיים ומסדי נתונים, במטרה לשפר את הביצועים, להבטיח יציבות ולהפחית את העלויות.

הלקוחות של Opster כוללים חברות מובילות בעולם, בהן בלומברג, צ'ק פוינט, פאלו אלטו, לייבפרסון, Cybereason ו-Coupa. החברה מעסיקה 30 עובדים, רובם במרכז הפיתוח בתל אביב. ההון שגויס ישמש להאצת תהליך הפיתוח וקליטת עובדים חדשים. החברה הצליחה להתבסס כאחת הכוחות העולים בשוק עם מעל 10,000 משתמשים במוצרים שלה, וכל זאת בעלויות שיווק נמוכות ביותר עם צפי להגיע לרווחית כבר בחודשים הקרובים.

הטכנולוגיה של Opster מתמקדת כיום בתחום הצומח של מנועי חיפוש פנימיים ומסדי נתונים. חברות רבות משתמשות במנועי חיפוש פנימיים כחלק מהטכנולוגיה המרכזית שלהן והם מהווים מערכת קריטית בארגונים רבים. לדוגמא, אתרי מסחר משתמשים בכלים אלו על מנת להציע חיפוש מוצרים, חברות סייבר על מנת לאתר איומים והדוגמאות עוד רבות.

Opster תומכת בשתי הטכנולוגיות הנפוצות ביותר בתחום: Elasticsearch ו-OpenSearch. הפלטפורמה של Opster מאפשרת לחברות להעביר לאוטומציה פונקציות רבות המנוהלות כיום באופן ידני, כולל טיפול במבנה הנתונים, שיפור ביצועים, מניעת ופתרון תקלות ועוד.

לדברי סגל, הרעיון לחברה נבע מהאתגרים שהוא חווה באופן אישי במשך שנים בניהול מסדי נתונים. השירותים המסורתיים בשוק, שאינם מציעים פתרון מספק, כוללים כלי ניטור (monitoring tools) ושירותים מנוהלים (managed services). כלי ניטור מתריעים על בעיות, אך משאירים את הטיפול בהם בידי המפתחים בחברה אשר צריכים להכיר ולנהל מספר רב של מסדי נתונים שונים ויש קושי לגייס מומחה לכל מסד נתונים.

שירותים מנוהלים, שאמורים לענות על צורך זה, מתמקדים בעיקר בניהול התשתית. שירותים אלו לרוב מספקים ניהול שרתים, משאבים ואבטחה בסיסית, בעוד שאר הנושאים מטופלים על ידי תמיכה ידנית, כך שמרבית העומס התפעולי והטיפול במבנה הדאטה נשאר אצל המפתחים הפנימיים בחברה.

הפרדיגמה עד כה בשוק הייתה ששירותים אלו לא יכולים לסייע בכל האלמנטים הנדרשים לתפעול ויש צורך בתהליכים ותמיכה ידנית בשביל להשלים את החסר. הפלטפורמה המתקדמת של Opster משנה את הפרדיגמה הזו, ומעבירה את היבטי האופרציה לתהליכים אוטומטיים ומובילה לחיסכון משמעותי בעלויות תפעול ותשתיות ענן.

עמירם לוינברג, שותף מייסד ב-JAL Ventures Fund: "אופסטר פועלת בשוק צומח שמחפש פתרונות לבעיה כואבת, שנפתרת היום בעזרת כוח אדם יקר ובאמצעים לא יעילים. לאופסטר צוות ייחודי המשלב ידע, ניסיון ויכולת נדירים. החברה מחפשת צמיחה אבל, בשונה מחברות הזנק רבות אחרות,שואפת להגיע לרווחיות בתוך פרק זמן קצר. אנחנו שמחים להיות שותפים של מייסדי אופסטר לדרך בה יהפכו חברה קטנה, לחברה גדולה ומובילה.״

רקע על התחום:

השוק בו פועלת אופסטר נמצא בצמיחה משמעותית בשנים האחרונות ועבר שינויים רבים לאחר שחברת Elastic, אחת החברות המובילות בתחום, התרחקה ממודל של קוד פתוח עבור המוצר המרכזי שלה, Elasticsearch. השינוי הוביל לפיתוח של OpenSearch, פרויקט קוד פתוח קהילתי שהובילה AWS. המצב החדש יצר הזדמנויות חדשות עבור Opster לספק פתרונות קריטיים הן למשתמשי Elasticsearch והן למשתמשי OpenSearch.

 


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il