TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מפגש הפסגה של פתרונות הסייבר ואבטחת המידע ‎‎


קרדיט צילום: ניב קנטור
כ-150 בכירי תעשיית הסייבר נכחו בפסגת פתרונות האבטחה והסייבר שהתקיימה במלון שרתון תל-אביב בהובלת ענקית הטכנולוגיה מטריקס.

בכירי תעשיית הסייבר נכחו בפסגת פתרונות האבטחה והסייבר שהתקיימה במלון שרתון תל-אביב בהובלת ענקית הטכנולוגיה מטריקס. מפגש הפסגה בעולמות הסייבר הינו שריקת הפתיחה לכנסי הסייבר הצפויים במהלך החודש הקרוב, וכלל הרצאות מקצועיות בתחום שהתייחסו בין היתר לחידושים בתחום אבטחת המידע והסייבר, תחזיות לענף, ניתוח מקרי מבחן ומפגש פנים מול פנים של העוסקים בתחום לצד היצע הפתרונות ומוצרי אבטחת המידע המובילים בשוק.

באירוע נכחו כ-150 אנשי מקצוע בתחומי אבטחת המידע והסייבר בחברות מובילות בשוק. מבין הדוברים ניתן היה למצוא את ירון רז, סמנכ"ל בכיר במטריקס, רנית זקצר, מנהלת טכנולוגיות ראשית במטריקס, רן אדלר סמנכ"ל ייעוץ ו CISSP בחברת 2BSecure מבית מטריקס, נמרוד אמיר CISO בחברת אינטגרטי מבית מטריקס, שי קידר מנהל MatrixOT ושותפים נוספים של מטריקס.

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס הובילה את הכנס שכלל תערוכה של השותפים אשר מיוצגים על ידי החטיבה בישראל וביניהם: Dynatarce, Delinea, Hashicorp, Sonatype, NVIDIA, Cisco
מספר נציגים מהחברות הגיעו מחו"ל וכולם העבירו הרצאות בסגנון TED להיכרות עם שלל פתרונות התוכנה שמטריקס מייצגת בנושא סייבר ואבטחת מידע.

בנוסף רן אדלר סמנכ"ל ייעוץ ו CISSP בחברת 2BSecure שיתף בהרצאה מרתקת את מאחורי הקלעים של סיפור OKTA, ניתוח המקרה, השתלשלות האירועים והמסקנות המתבקשות.
|
רנית זקצר סמנכ"לית הטכנולוגיות של מטריקס דיברה על היתרונות העסקיים בהשקעה של ארגון בנושא אבטחת מידע וסייבר, את הכנס סגר יגאל אונא, לשעבר ראש מערך הסייבר הלאומי של ישראל אשר הציג את סכנות הסייבר העומדות לפתחנו וההתמודדות הנדרשת.

כנס זה הוא הראשון בסדרת כנסים שתעביר את מגוון הפתרונות הנרחב של מטריקס בתחומי הליבה שלה, הכנס הבא יעסוק בתחום ה CLOUD ולאחריו ה Data והדיגיטל .

אודות מטריקס מוצרי תוכנה

למעלה מ-30 שנה חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בבלעדיות בישראל חברות תוכנה בינלאומיות מובילות וחברות תוכנה ישראליות. בנוסף מספקת החטיבה שירותי שיווק, PRE/POST SALE, ניהול מוצר, יישום ותמיכה מלאה לפתרונות של החברות הללו. פתרונות התוכנה שמספקת החטיבה פועלות במגוון רחב של תחומי פעילות ה-IT, ביניהם Data Platform, Big Data, Predictive Analytics, ITSM, AI, IoT, קוד פתוח, אבטחת מידע, שליטה ובקרה, ניטור חווית משתמש, אינטגרציה, גיבויים, תקשורת ועוד.

חטיבת מוצרי התוכנה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם חטיבותיה השונות של מטריקס בתחומי ייעוץ, ביצוע פרויקטים משולבים, הדרכה והטמעה, הגשה למכרזים ומספקת סיוע מול היצרנים איתם עובדת החברה בחו"ל. כמו כן, לחטיבה רשת שותפי יישום ואינטגרציה מובילים אשר מתמחים, מיישמים ומשלבים את מוצרי החטיבה בפרויקטים בהם היא פועלת. הידע, הותק והניסיון הרב של עובדי החטיבה, מאפשרים לה ללוות במשך שנים את הארגונים המובילים בכל מגזרי השוק – פיננסיים, ממשלה, גופי הביטחון, רפואה, תשתיות לאומיות, הייטק ועוד.

החטיבה נחשבת כיום למרכז הידע הגדול ביותר בארץ ובעל הניסיון הנרחב ביותר בכל הנוגע לפתרונות בינלאומיים בתחומי ה- ITהשונים. חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מדורגת ראשונה בתחום בדירוג האנליסטים של STKI.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il