TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

אינטגריטי תוכנה משיקה תכנית הכשרה לתחום פתרונות ה-Citrix‎‎


אינטגריטי תוכנה מבית מטריקס השיקה תכנית הכשרה לתחום פתרונות ה-Citrix שפועלת תחת השם "Citrix Sprinters", כדי לסייע לארגונים רבים להתגבר על המחסור הגדול בעובדים מיומנים בתחום.


אינטגריטי תוכנה מבית מטריקס השיקה לאחרונה תכנית הכשרה מקצועית לתפקידי Desktop Virtualization Experts שמתמקדת בעולמות התוכן של פתרונות Citrixופועלת תחת השם "Citrix Sprinters". תכנית ההכשרה מיועדת לאנשים מתחום המערכות והתשתיות שנמצאים בתחילת דרכם.

הקורס הראשון כולל כעשרה משתתפים ומתקיים לאורך חודש יוני במכללת הייטק ג'ון ברייס. המשתתפים בהכשרה נקלטו כעובדי אינטגריטי תוכנה ומקבלים שכר מלא מהיום הראשון. בתום ההכשרה ה"ספרינטרים" יקלטו בחברות המובילות בישראל כאנשי צוות Citrix.

באינטגריטי תוכנה בחרו לצאת עם תכנית הכשרה זו לאור המחסור בעובדים העצום שקיים בשוק העבודה לתפקידים בעולמות המחשוב, בדגש על תחומי התשתיות וה-System. תוכנית ההכשרה המקצועית כוללת קורס רשמי של Citrix, מבחן הסמכה בין לאומי CCA-V, התלמדות עם מומחי Citrix מבית אינטגריטי תוכנה וכן קורס השלמה מתקדם, כאשר לרשות כל ספרינטר יעמוד מנטור מנוסה מצוות האינטגרציה של החברה שילווה אותו. עשרת המשתתפים בתכנית הפיילוט הראשונה נבחרו מבין מאות קורות חיים ולאחר ראיונות של עשרות מועמדים.

כמי שמהווה את השותף המוביל של Citrix בישראל והיחידה בעלת שותפות פרימיום פלוס, טבעי שאינטגריטי תוכנה תוביל קורס מסוג זה בישראל. החברה מעסיקה כ-20 מומחי Citrix, המיומנים ומוכשרים ברמות הגבוהות ביותר בכל מוצרי Citrix.

ארז ברוך, סמנכ"ל טכנולוגיות באינטגריטי תוכנה, אמר: "קיים פער ענק בין מה שחברות מחפשות ברמת הידע, הניסיון והיכולות המעשיות אל מול היצע של מועמדים חסרי ניסיון או ללא הכשרה מקצועית רלוונטית. על זה אמר מארק טוויין – 'כולם מדברים על מזג האוויר, אבל אף אחד לא עושה דבר בנידון'.


חברת אינטגריטי תוכנה החליטה להרים את הכפפה ובנתה תכנית הכשרה ייחודית ופורצת דרך בתחום התשתיות. אנחנו סמוכים ובטוחים שזהו רק המחזור הראשון מבין תכניות הכשרה רבות שעוד עתידות להתקיים בעקבותיו. באמצעות תכנית זו אנחנו מתכוונים לעבות את כמות המומחים לפתרונות Citrix שקיימים בישראל ולסייע לארגונים רבים להתגבר על המחסור הגדול בעובדים מיומנים בתחום".

אודות אינטגריטי תוכנה

חברת אינטגריטי תוכנה מתמחה במתן פתרונות תוכנה למגזר הארגוני בישראל תוך שימת דגש על יושרה, שרות ומקצוענות. פתרונות התוכנה כוללים מוצרים ייחודיים, הטובים ביותר מסוגם, מישראל ומחו"ל בשילוב עם שירותים מקצועיים על ידי מומחים טכנולוגיים מהדרגה הראשונה. המוצרים והשירותים מסופקים על ידי החברה למעל מ- 100 ארגונים בישראל והינם במספר תחומים עיקריים: Desktop Virtualization,תקשורת ואבטחת מידע, תשתיות תוכנה ו- System.

בשנה האחרונה חברת אינטגריטי תוכנה הקימה את Integrity Academy, הכשרות וסדנאות מקצועיות, וביצעה עד כה מספר סדנאות, לרבות סדנת Okta, BigFix, Citrix ADC (Netscaler) לטובת משתמשי הקהילה הישראלית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il