TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סופוס הוכתרה כמובילה בדוח Leadership Compass של KuppingerCole לשנת 2022


קרדיט: יח"צ
סופוס קיבלה את הציון הגבוה ביותר בתחומי המוצרים, החדשנות, מובילות שוק והוכתרה כמובילה כללית


סופוס (Sophos), חברת אבטחת המידע והסייבר המובילה, הכריזה היום כי דורגה כמובילה בדוח Leadership Compass של KuppingerCole לשנת 2022 בנושא אבטחת תחנות קצה ושרתים, זיהוי ותגובה. סופוס הוכתרה כמובילה כללית (Overall Leader), כשהיא מקבלת את הציונים הגבוהים ביותר בתחומי המוצרים, החדשנות ומובילות שוק.

"לפי נתונים שפורסמו בדוח State of Ransomware 2022, מספר הארגונים שנפגעו ממתקפות כופרה נמצא בשנה האחרונה במגמת עלייה והתוקפים ממשיכים להעלות את סכום דמי הכופר שאותם הם דורשים תמורת שחרור המידע. רק בשנה האחרונה גדלו סכומי הכופר פי חמישה וכיום עומד הסכום הממוצע על יותר מ־800 אלף דולר.


במצב כזה, מונח כאן הרבה מאוד על הכף ואף ארגון לא חסין מפני הסכנה." מסביר רג'ה פאטל, סגן נשיא מוצר בסופוס. "ההכרה מצד KuppingerCole, מכון מחקר וניתוח שוק אבטחת הסייבר, היא עדות נוספת לכך שמוצרי ושירותי סופוס מספקים את ההגנה הטובה ביותר בשוק מפני מתקפות כופרה ואיומי סייבר מתקדמים נוספים."

האנטי וירוס Sophos Intercept X לתחנות קצה מבוסס על טכנולוגיות לאיתור מתקפות כופר ומניעתן, למידה עמוקה, בינה מלאכותית, מניעת גישה בלתי־מורשית וסיכול יזום של איומי סייבר שביחד יוצרות מערך איתור ותגובה מרובד המספק את רמת ההגנה הטובה ביותר בשוק מפני קשת איומי הסייבר.


 פתרון האבטחה Intercept X עם XDR (מערכת זיהוי ותגובה מורחבת) הוא פתרון אבטחה קצה־לקצה המרחיב את יכולות האיתור, הזיהוי והתגובה אל רמת הרשת הארגונית ומאגרי המידע.


הלקוחות יכולים לנהל את פתרונות האבטחה בעצמם דרך פלטפורמת Sophos Central בענן או להיעזר בשירות Sophos MTR הניתן על ידי צוות ציידי איומי סייבר מסביב לשעון במטרה לאתר באופן יזום איומי סייבר מורכבים ומתוחכמים ולנטרל אותם מבעוד מועד לפני שהם הופכים לאירוע סייבר.

הפתרונות והשירותים המנוהלים של סופוס הם חלק מסביבת אבטחת המידע Sophos Adaptive Cybersecurity Ecosystem שאוספת מידע בינת איומים בזמן אמת מכל הפתרונות כדי לזהות, להגן ולהגיב לסוגים השונים של איומי הסייבר בצורה מהירה ויעילה יותר על סמך נתונים מהשטח.

עוד נכתב בדוח כי "האנטי וירוס Sophos Intercept X הוא פתרון אבטחה מוכח ושלם שכל ארגון חייב להכיר." האנטי וירוס של סופוס הוכתר כמוביל כללי בקטגוריה, כשהוא מקבל את הציונים הגבוהים ביותר בתחומי האבטחה, ביצועים, תאימות, פריסה בארגון וקלות שימוש.

עותק של דוח Leadership Compass של KuppingerCole לשנת 2022 בנושא אבטחת תחנות קצה ושרתים, זיהוי ותגובה אפשר להוריד כאן
 

אודות סופוס (Sophos)

סופוס היא חברת אבטחת מידע וסייבר מובילה שמוצרי אבטחת הסייבר שלה מותקנים ביותר מ־500,000 ארגונים מיותר מ־150 ארצות ובמיליוני מחשבים אישיים ברחבי העולם. באמצעות טכנולוגיות בינת איומים, בינה מלאכותית ולמידת מכונה הנשענים על עבודתם של צוותי ניתוח איומי הסייבר ומדע הנתונים SophosLabs ו־Sophos AI, מספקת סופוס היצע רחב של מוצרי ושירותי אבטחת סייבר מתקדמים להגנה על משתמשים, רשתות, תחנות קצה ושרתים מפני מתקפות כופרה, נוזקות, פרצות אבטחה, מתקפות דיוג (פישינג) ואיומי סייבר נוספים.


סביבת אבטחת הסייבר של סופוס מנוהלת דרך פלטפורמת הענן Sophos Central המרכזת את כל המוצרים והשירותים של סופוס, מאפשרת לנהל אותם בקלות ולקבל תמונת מצב מלאה בזמן אמת, וכן כוללת מאגר מידע מרכזי ומערכת של ממשקי API פתוחים לשימושם של לקוחות, שותפים עסקיים, מפתחים וספקי אבטחת סייבר נוספים. סופוס משווקת את מוצריה ושירותיה דרך רשת עולמית של שותפי הפצה וספקי שירותים מנוהלים. מטה החברה נמצא באוקספורד שבבריטניה. מידע נוסף אפשר למצוא באתר www.sophos.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il