TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת הפינטק Unit הופכת ליוניקורן עם גיוס של 100 מיליון דולר בהובלת קרן אינסייט


קרדיט: Unit
סבב הגיוס החדש נעשה על פי שווי של 1.2 מיליארד דולר ומביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-169.6 מיליון דולר.


חברת הפינטק הישראלית Unit
השלימה סבב גיוס C בהיקף של 100 מיליון דולר בהובלת קרן אינסייט, ובהשתתפות המשקיעים הקיימים - קרן אקסל, Better Tomorrow Ventures, קרן Aleph, פלוריש ונצ'רס ו-TLV Partners ומשקיעים חדשים - Moving Capital ו-Stepstone.


סבב הגיוס החדש נעשה על פי שווי של 1.2 מיליארד דולר ומביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-169.6 מיליון דולר. יוניט היא החברה הראשונה בעולם בתחום פעילותה (Banking as a service) שהגיעה לשווי של מעל מיליארד דולר.

Unit הוקמה בסוף 2019 על ידי איתי דמתי (מנכ"ל) ודורון סומך (CTO). החברה מפתחת פלטפורמה המאפשרת לחברות טכנולוגיה לשלב במוצרים שלהן שירותים פיננסיים, כולל יצירת חשבונות בנק, כרטיסים, שליחת וקבלת תשלומים, מתן הלוואות ועוד, באופן מהיר, יעיל, אמין ומאובטח. תהליך ההטמעה נמשך שבועות בודדים וחוסך לחברות את הצורך להתמודד עם הרגולציה הסבוכה בתחומים הפיננסיים, ומאפשר להן להנות מהגנה מפני מתקפות סייבר ומניעת הונאות.

ג'ף הורינג, מייסד ושותף מנהל בקרן אינסייט, שיתף: "Unit ביססה את עצמה כמובילת תחום ה- Banking-as-a-service , ונהנית משביעות רצון אדירה בקרב לקוחותיה. לקוחות יוניט כוללים חברות טכנולוגיה צומחות בכל הגדלים, החל מסטארטאפים ועד לחברות ציבוריות גדולות, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, המהירות והאמינות הגבוהה. אנחנו מעריכים שהמגמה של שילוב של מוצרים פיננסיים בחברות טכנולוגיות תמשיך ותתעצם, וחושבים שיוניט מספקת את הפתרון הטוב ביותר, לחברות בכל הגדלים."

כספי ההשקעה ישמשו להכפלת מספר העובדים השנה, בדגש על הרחבת מרכז הפיתוח הפועל בישראל, הרחבת סל המוצרים לרבות מתן הלוואות והשקת כרטיסי אשראי לעסקים בחודשים הקרובים ושירותים פיננסיים נוספים. הוספת מוצרי אשראי והלוואות לפלטפורמה של Unit היא צעד משמעותי במיוחד שיאפשר לחברות לבנות הן את מוצרי הבנקאות והן את מוצרי האשראי שלהן באמצעות פלטפורמה אחת.

“המשימה שלנו היא לעזור לחברות להוסיף למוצרים שלהן שירותים בנקאיים, ולאפשר לכל חלקי האוכלוסייה גישה לשירותים פיננסיים מתקדמים. בשנה האחרונה הצלחנו לעזור לחברות טכנולוגיה רבות להשיק שירותים בנקאיים, ולייצר לעצמן אפיקי הכנסה חדשים תוך שבועות בודדים״, סיפר איתי דמתי, מנכ“ל יוניט. ״מוצרי אשראי הם השלב הבא בגדילה שלנו, ואנחנו מאמינים שזה יהיה התחום עם הצמיחה המשמעותית ביותר בשנים הקרובות. בעזרת סבב הגיוס החדש נוכל להרחיב את הפלטפורמה כדי לעזור לחברות המעוניינות בכך לעשות את זה בדרך קלה ופשוטה״.

בשנה האחרונה רשמה יוניט צמיחה של מאות אחוזים ומשרתת מעל ל-140 לקוחות, בהם חברות טכנולוגיה ופינטק מובילות כמו AngelList, HoneyBook, Veryable, Roofstock, Hearth ו- Benepass. בחצי השנה האחרונה החברה, הנפיקה למעלה מ-430 אלף כרטיסים ליותר מ-330 אלף לקוחות קצה. קצב העסקאות המבוצעות באמצעות הפלטפורמה הוכפל פי 7 וקצב העסקאות השנתי הגיע ל-2.6 מיליארד דולר.

"בדקנו מגוון פתרונות וחברות שונות, והטכנולוגיה של Unit הייתה ללא ספק הטובה ביותר, עם סט היכולות השלם ביותר", אומר עוז אלון, מנכ"ל HoneyBook. "בחרנו ב-Unit בשל מהירות ההטמעה שלה והיכולת שלנו להציע ללקוחותינו את חווית המוצר הטובה ביותר באמצעותה. מהיום הראשון, העבודה עם יוניט הייתה חלקה, הודות למוצר המעולה ולצוות המקצועי."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il