TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

ExaGrid נבחרה כפיינליסטית עבור Network Computing Awards לשנת 2022


חברת האחסון והגיבוי השכבתי מדורגת מועמדת לשבעה פרסי תעשייה

מרלבורו, מסצ'וסטס, 9 במאי 2022, (BUSINESS WIRE):

ExaGrid®, פתרון אחסון והגיבוי השכבתי היחיד בתעשייה, הודיעה כי נבחרה כמועמדת בשבע קטגוריות של Network Computing Awards השנתיים. הזוכים השנה יוכרזו בטקס הענקת הפרסים בלונדון ב-23 ביוני 2022.

ExaGrid הבחרה כמועמדת לגמר בקטגוריות הבאות:
• מוצר האחסון של השנה - ExaGrid Tiered Backup Storage
• פרס ההחזר על ההשקעה - ExaGrid Tiered Backup Storage
• מוצר השנה בחומרה - ExaGrid Tiered Backup Storage
• מוצר התוכנה של השנה - ExaGrid Cloud Tier to AWS
• מוצר השנה - ExaGrid Tiered Backup Storage
• חברת השנה - ExaGrid

ההצבעה לקביעת הזוכים בכל קטגוריה מתנהלת כעת ותיסגר ב-13 ביוני 2022. בנוסף, ExaGrid מועמדת לפרס "מוצר השנה שנבדק על ידי השוואת ביצועים" (שנקבע על ידי שופטים לאחר סקירת מוצר עצמאית).
"אנחנו מרגישים כבוד להיות מועמדים בכל כך הרבה קטגוריות לפרסים השנה", אמר ביל אנדרוז, נשיא ומנכ"ל ExaGrid. "ExaGrid היא החברה היחידה המוקדשת לחלוטין לאחסון וגיבוי ואנו מעריכים כי החידושים המתמשכים שלנו בתכונות גיבוי ופונקציונליות הביאו לכך ש- ExaGrid הוכרה בין המובילים באחרים בתעשייה".

אחסון גיבוי שכבתי של ExaGrid - בנוי לגיבוי

ExaGrid מספקת אחסון גיבוי שכבתי עם אזור נחיתה קדמי עם מטמון מבוסס כונן, שכבת ביצועים אשר כותבת נתונים ישירות לכונן כדי להציע את הגיבויים המהירים ביותר, ומשחזרת ישירות מהכונן כדי לקבל את השחזורים ואתחולי המכונות הווירטואליות המהירים ביותר. נתונים הנשמרים לטווח אורך מוצמדים למאגר נתונים ללא שכפולים, שכבת השמירה, כדי להקטין את כמות אחסון השמירה והעלות הנובעת מכך.


גישה דו-שכבתית זו מספקת את ביצועי הגיבוי והשחזור המהירים ביותר עם עלות האחסון הנמוכה ביותר.
בנוסף, ExaGrid מספקת ארכיטקטורת התרחבות בה התקנים פשוט מתווספים ככל שכמות הנתונים גדלה. כל התקן כולל מעבד, זיכרון ויציאות רשת, כך שככל שהנתונים גדלים, כך שכל המשאבים הנדרשים זמינים לשמירה על חלון גיבוי באורך קבוע. גישת האחסון המתרחבת הזו מבטלת שדרוגי פיצול יקרים, ומאפשרת לערבב התקנים בגדלים ודגמים שונים באותה מערכת מתרחבת, מה שמבטל התיישנות מוצרים תוך הגנה על השקעות IT מראש ולאורך זמן.

אודות ExaGrid

ExaGrid מספקת לאחסון גיבוי מדורג עם אזור נחיתה ייחודי מבוסס מטמון כוננים, מאגר החזקה לטווח ארוך וארכיטקטורת התרחבות. אזור הנחיתה של ExaGrid מספק את הגיבויים, השחזורים ואת אתחולי המכונות וירטואליות המהירים ביותר. מאגר ההחזקה מציע את העלות הנמוכה ביותר לשמירה לטווח ארוך.

ארכיטקטורת ההתרחבות של ExaGrid כוללת התקנים מלאים ומבטיחה חלון גיבוי באורך קבוע ככל שהנתונים גדלים, ומבטלת שדרוגים יקרים והתיישנות מוצרים. ExaGrid מציעה את גישת אחסון הגיבוי הדו-שכבתי היחידה עם שכבה שאינה מחבורת לרשת, מחיקות מושהות ואובייקטים בלתי ניתנים לשינוי להתאוששות מהתקפות של תוכנות כופר.

ל- ExaGrid מהנדסי מכירות פיזיות ומערכות טרום מכירה במדינות הבאות: ארגנטינה, אוסטרליה, אזור בנלוקס, ברזיל, קנדה, צ'ילה, חבר העמים, קולומביה, צ'כיה, צרפת, גרמניה, הונג קונג, איבריה, ישראל, יפן, מקסיקו, נורדיה, פולין, ערב הסעודית, סינגפור, דרום אפריקה, דרום קוריאה, טורקיה, איחוד האמירויות הערביות, בריטניה, ארצות הברית ואזורים אחרים.

בקרו אותנו ב-exagrid.com או התחברו אלינו בלינקדאין. ראו מה יש ללקוחות שלנו לומר על חוויות ה-ExaGrid שלהם ולמדו מדוע הם מבלים כעת באופן משמעותי פחות זמן בגיבוי, בסיפורי ההצלחה של הלקוחות שלנו.

ExaGrid הוא סימן מסחרי רשום של ExaGrid Systems, Inc. כל הסימנים המסחריים האחרים הם רכושם של המחזיקים בהם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il