TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת Forcepoint ממנה את ויז'ואל סקיוריטי למפיצה שניה שלה בישראל


צילום: אפרת ציון
חברת Forcepoint, חלוצה בתחום Data-First SASE ומובילה עולמית בתחומי ה- Cloud Security Gateway ופתרונות למניעת דלף ידע (DLP)
חברת Forcepoint, חלוצה בתחום Data-First SASE ומובילה עולמית בתחומי ה- Cloud Security Gateway ופתרונות למניעת דלף ידע (DLP), הודיעה כי היא ממנה את חברת ויז'ואל סקיוריטי למפיצה שניה שלה בישראל.

ניצן כהן, מנהל פעילות Forcepoint בישראל אמר כי: " בעקבות גידול משמעותי בפעילות ונתח השוק בישראל, נוצר צורך לפתוח ערוץ הפצה נוסף שיענה על הדרישות של השוק הישראלי. ערוץ זה יספק ל-Forcepoint אפשרות להגיע לשווקים נוספים ולהגדיל אף יותר את פעילותה בישראל."

עם החזרה למשרד, עסקים חייבים להסתגל לסביבת עבודה היברידית - בה אנשים עובדים מהבית, במשרד או בדרכים, בו זמנית. עם שינוי זה, צוותי האבטחה משנים את המיקוד שלהם מהגנה באמת Permitter מקום העבודה לגישת אבטחה בה העובד במרכז- אבטחת הגישה של העובדים מכל מקום, למידע ומערכות בכל מקום. על מנת לייצר סטנדרט לנושא, הוגדרה על ידי גרטנר פלטפורמה בשם SSE - תשתית Cyber security מבוססת ענן המשלבת גישה מאובטחת לארגון או לענן, הגנה מקיפה בעת גלישה והגנה על שירותי הענן בהם עושה שימוש הארגון.

SSE מייצגת התכנסות של טכנולוגיות לאבטחת הגישה, שימוש בנתונים רגישים וקניין רוחני באופן בגלישה באינטרנט, בשימוש בענן, כמו גם בגישה מרוחקת לתשתיות המחשוב של ארגונים. זאת על ידי איחוד מוצרי האבטחה, המדיניות והפעולות שהיו פרושים בעבר על פני מוצרים שונים מיצרנים שונים.

פלטפורמת ה SSE של Forcepoint (מבוססת בן היתר על רכישת Bitglass ב- 2021) תוכננה, מבעוד מועד, לתת מענה לאתגרי ה- Cyber המודרניים מבחינת אימוץ מסיבי של שירותי ענן, עבודה מהבית, BYOD, היקפי Data ורוחב פס עצומים, איומי Security ואלסטיות.

המערכת משלבת תחת קורת גג אחת הגנה בעת גלישה לשירותי ענן (CASB), הגנה בעת גישה מרחוק לשירותים on prem (Zero trust network access), הגנה בעת גלישה לאתרי אינטרנט (באמצעות Web security ו- Remote Browsing Isolation) והכל בשילוב יכולות DLP Enterprise.

יינון גולן, מנהל פעילות ויז'ואל סקיוריטי בישראל הוסיף כי: " Forcepoint היא חלוצה עולמית בתחומי Data First Security וה- Cloud Security Gateway כך שהסכם ההפצה מאפשר לנו להציע ללקוחותינו את ההגנה הטובה ביותר לכל סוג פעילות שלהם. בנוסף, קו המוצרים של Forcepoint משלים את הפתרונות של ויז'ואל סקיוריטי כך שכיום היא יכולה להציע ללקוחותיה הרבים הגנה מרבית."

הילי אלון, מנהלת פעילות ForcePoint בויז'ואל סקיוריטי הוסיפה: "הדרישה שמגיעה מהשוק הישראלי למוצרי הגנה בעולמות הענן נענית באופן מושלם על ידי מוצרי Forcepoint. אנו צופים גידול עקבי במכירות מוצרי Forcepoint."

אודות Forcepoint

Forcepoint היא חלוצה עולמית בתחום Data First Security ומובילה עולמית בתחומי ה- Cloud Security Gateway ופתרונות למניעת דלף ידע (DLP), לחברה מגוון רחב של פתרונות משלימים כגון Email Security, Sandbox, Isolation, השטחת קבצים, CASB, ניתוח התנהגות משתמשים ועוד.
החברה מנגישה את מוצריה כפלטפורמת ענן (SASE), כפתרון תוכנה וכפלטפורמה היברידית.

ממטה החברה באוסטין, טקסס, Forcepoint יוצרת סביבות בטוחות ואמינות לעשרות אלפי לקוחות ארגוניים וממשלתיים ועובדיהם ביותר מ -150 מדינות. בישראל החברה פועלת במאות לקוחות עם שליטה כמעט מוחלטת בשוק ה- Enterprise המקומי. בנוסף, לחברה מרכז R&D ו- Innovation הפועל בתל אביב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il