TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

WINDWARD משיקה פיתרון טכנולוגי חכם לבדיקת נאותות מלאה מקצה לקצה

באמצעות הפלטפורמה הטכנולוגית של WINDWARD חברות יוכלו להשלים את תהליך בדיקת הנאותות מקצה לקצה הן בנוגע לגורמים ימיים והן בנוגע לבדיקות צד שלישי.

Windward (LSE: WNWD ) המתמחה בניטור סיכונים ימיים על סמך בינה מלאכותית (Maritime AI) מודיעה היום (ג') על השקת פלטפורמת בדיקת הנאותות (Due Diligence) החדשה של החברה. היכולת החדשה תאפשר ללקוחות של Windward להשלים תהליך מלא של בדיקת נאותות כולל בדיקות צד שלישי בפלטפורמה אחת. הפיתרון המלא, יאפשר החלטות עסקיות חכמות יותר, יפחית את העלות הכוללת ויפשט את התהליך המלא של הבדיקות\חקירות.

בסביבה הרגולטורית של היום, בדיקות נאותות צד שלישי הופכות חשובות יותר ויותר. חברות המעורבות בהפרות סנקציות, שוחד לפקידי ממשל או עשיית עסקים עם גורמים זדוניים ידועים קיבלו קנסות משמעותיים ללא קשר בין אם ההפרה הייתה מכוונת או לא. לעתים קרובות הנזק שנגרם למוניטין של החברה עלול לגרום לנזק כספי גדול יותר מקנסות רגולטוריים באמצעות אובדן לקוחות, הכנסות והערכות שווי.


חברות המעורבות בסחר בינלאומי צריכות להיות מודעות באופן מלא ומקיף לסיכונים הקשורים לכל הגופים שהן עושות איתם עסקים, כדי לשמור על מוניטין החברה תוך שמירה על בטיחות רגולטורית.

היכולת החדשה מספקת ללקוחותיה של Windward יכולות סריקה רחבות לכלל הגופים והאנשים הפרטיים בעולם הימי וכעת גם מעבר לעולם הימי על מנת להבין ולהפחית סיכונים הקשורים לצד שלישי, לרבות לקוחות, ספקים, עובדים, קבלנים ועוד. כל זאת ועוד, תוך מיקוד רב יותר בסנקציות, רשימות מעקב, תקשורת שלילית ואנשים אשר חשופים פוליטית.

עמי דניאל, מנכ"ל ומייסד-שותף של החברה: "שיקולי ESG הופכים יותר ויותר קריטיים עבור כל חברה בעולם. הסנקציות משתנות כל הזמן, והן חורגות הרבה מעבר לתעשייה הימית. ככל שהסנקציות הכלכליות הופכות נפוצות עוד יותר, כך נראה חברות המנסות להתחמק מהסנקציות הללו. כבר היום חברות רבות משתמשות בפרקטיקות שילוח מטעות תוך ניסיון להסוות את קשריהן עם גורמים בלתי חוקיים או בעלי סנקציות. עוד מוסיף דניאל כי: "חברות שרוצות להישאר נטולות סיכונים חייבות להתאים ולחזק את תהליכי בדיקת הנאותות שלהן כדי לסנן את כל הגופים שהם עושים עימם עסקים, הן בתוך התחום הימי והן מחוצה לו, ווינדוורד מספקת One- stop- shop בדיוק בתחומים הללו".

הפיתרון הטכנולוגי של WINDWARD, מופעל על ידי מודלים מתקדמים של בינה מלאכותית, ביג דאטה וניתוח התנהגות. מה שמעצים את לקוחות החברה בכל מגזרי הממשלה, הפיננסים, הספנות, האנרגיה ומעבר לכך. תוך ייעול פרקטיקות עסקיות וניווט ביעילות בין ההיבטים השונים של הסיכון הימי בזמן אמת.

אודות Windward

Windward (LSE: WNWD) הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה של לונדון. Windward, חברה טכנולוגית המתמחה כבר למעלה מעשר שנים בניטור וחיזוי סיכונים ימים באמצעות בינה מלאכותית וביג דאטה על מנת להפוך את התעשייה הימית העולמית לדיגיטלית. החברה מאפשרת לארגונים להשיג מוכנות עסקית ותפעולית.


הפתרון של ווינדוורד מבוסס בינה מלאכותית מאפשר לבעלי עניין כולל בנקים, סוחרי סחורות, מבטחים וחברות אנרגיה ושילוח לקבל החלטות בזמן אמת על בסיס תובנות חיזוי, ומספקת מבט של 360 מעלות על המערכת האקולוגית הימית והשפעתה הרחבה יותר על בטיחות, ביטחון, מימון ועסקים. לחברה כ-135 עובדים במשרדי החברה בישראל, אנגליה וארה״ב. למידע נוסף ניתן לבקר באתר החברה https://windward.ai



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il