TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת Loris.AI מגייסת 12 מיליון דולר והולכת לחולל מהפכה בשירות הלקוחות שלכם


צילום: ורד פרקש
המוצר הייחודי של לוריס מסייע לנציגי שירות לנהל תקשורת יעילה ומוצלחת עם הלקוחות שלה באמצעים דיגטליים.

Loris, המפתחת מערכת בינה מלאכותית בתחום שירות הלקוחות, מודיעה היום, ג', 26.4.22, על גיוס של 12 מיליון דולר במסגרת סבב גיוס A של החברה. סבב הגיוס הנוכחי נעשה בהובלת Bow Capital ו-ServiceNow.

הכסף שגויס יאפשר ל- Loris להמשיך ולפתח את טכנולוגית ה-AI שלה המסייעת למנהלים לשפר את איכות ויעילות שירות הלקוחות בארגון שלהם. את הגיוס הובילה קרן הון סיכון Bow Capital, בהשתתפות חברת ServiceNow והמשקיעים הקיימים Floodgate ו-Vertex Ventures.

הגיוס הנוכחי מגיע לאור הדרישה המואצת של לקוחות לקבל שירות בזמן אמת, והקושי הגדל של חברות לספק חווית שירות מיידית ואיכותית. הפתרונות הנפוצים היום, ובמיוחד בוטים, יוצרים לרוב תסכול אצל הלקוחות מכיוון שאינם מספקים מענה מדויק ואמפתי במקרים מורכבים רבים. בנוסף, החברה מתכוונת לגייס עובדים חדשים ולהרחיב את מרכז הפיתוח בישראל.

חברת לוריס מציעה מוצר ייחודי המסייע לנציגי שירות לנהל תקשורת יעילה ומוצלחת עם הלקוחות שלה. האלגוריתם שפיתחה מנתח את הטון והכוונה של הלקוח מתוך הטקסט ומציע לנציג המלצות דינמיות לניהול השיחה בצורה אופטימלית, תוך שמירה על המדיניות והקול הייחודי של כל חברה. כמו כן, המוצר מציג תובנות שעוזרות למנהלי מחלקות השירות להבין בצורה פשוטה את התמונה הגדולה שעולה משלל השיחות ובהתאם לכך לשנות את הנהלים על מנת לשפר את איכות השירות.

״היקף הביקוש לשירות לקוחות בזמן אמת וחווית משתמש דיגיטלית הוא חסר תקדים.״ אומר איתי הרץ, מנכ"ל חברת לוריס. "אינטראקציות אלו הן לרוב ההזדמנות היחידה של חברות לדבר באופן ישיר עם הלקוחות. בסופו של דבר, לקוחות רוצים להרגיש שהם חווים אינטרקציה אנושית. אנחנו בלוריס נמשיך לאפשר לחברות ולנציגים שלהן לממש את זה, תוך שיפור הן של הפרודוקטיביות של הנציגים והן של שביעות רצון הלקוחות."

ללוריס משרד בניו יורק ומרכז פיתוח בישראל המנוהל על ידי רון שוורץ, סמנכ״ל הפיתוח. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את Fiverr, Slice ו-bill.com. מאז הוקמה לוריס ב-2018, היא גייסה 7.1 מיליון דולר (סבב seed) ממשקיעים שונים וביניהם מנכ''ל חברת לינקדאין לשעבר ג'ף וויינר, Floodgate, Homebrew ו Kapor Capital.

אודות Loris.AI:

Loris מפתחת פלטפורמת בינה מלאכותית בתחום שירות הלקוחות וזאת כחלופה למערכות האוטומטיות (בוטים) אשר מתקשות לתת מענה מדויק ואמפתי במקרים מורכבים. החברה מנתחת את כלל השיחות ומייצרת עבור הלקוחות שלה תובנות לגבי ביצועי הנציגים ושביעות הרצון של הלקוחות. מאז הוקמה החברה ב2018 החברה גייסה 7.1 מיליון דולר, ומועסקים בה כ-30 עובדים במרכז הפיתוח בתל אביב ובמשרדי החברה בניו יורק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il