TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מטריקס תייצג בישראל בבלעדיות את חברת הסייבר האמריקאית קונטרסט סקיוריטי


קרדיט: סם יעקובסון
חברת קונטרסט סקיוריטי (Contrast Security) האמריקאית, המספקת פתרונות לאבטחת יישומים בתהליכי הפיתוח, חתמה לאחרונה על הסכם ייצוג ראשון ובלעדי בישראל עם מטריקס DevOps

חברת קונטרסט סקיוריטי (Contrast Security), המספקת פתרונות לאבטחת יישומים בתהליכי הפיתוח, חתמה לאחרונה על הסכם ייצוג ראשון ובלעדי בישראל עם מטריקס DevOps, המספקת כלים, ייעוץ ואינטגרציה לתהליכים ארגוניים מקצה לקצה. במסגרת ההסכם מטריקס תשווק ותטמיע בישראל את פלטפורמת אבטחת היישומים של קונטרסט סקיוריטי, המספקת מענה הוליסטי לבדיקות אבטחת מידע למפתחים ואנשי סקיוריטי (appsec) בכל שלבי מחזור החיים של הפיתוח ועד הייצור.

הסכם ייצוג זה מתרחש במקביל לצמיחת מרכז הפיתוח של קונטרסט בישראל ולאור החלטה אסטרטגית שהתקבלה בחברה להגדיל את הפעילות בצורה נרחבת בשוק הישראלי. בתוך כך, מטריקס נבחרה בשל היותה החברה הגדולה והמובילה בישראל בתחום, עם היכרות חזקה של השוק המקומי ויכולת להוביל את החדרת הפתרון החדש בצורה יעילה ואפקטיבית.


הבחירה במטריקס מסמלת את כוונתה האסטרטגית של קונטרסט סקיוריטי להשקיע משאבים רבים בשוק הישראלי, בו היא מזהה פוטנציאל עסקי משמעותי. קהל היעד הרלוונטי לשימוש בפתרונות של קונטרסט מורכב ממנהלי אבטחת מידע, מנהלי DevOps, ומנהלי פיתוח בארגוני IT וחברות הייטק, הנדרשים להטמיע פתרונות אבטחת מידע כחלק מהאוטומציה של תהליך שחרור הגרסאות מהפיתוח לייצור בסביבות מודרניות.
קונטרסט סקיוריטי מעסיקה כיום כ-400 עובדים, מהם כ- 25 בישראל עם כ-400 לקוחות מעולמות הפיננסיים, הריטייל, פרמצבטיקה, תוכנה, ממשל ואחרים. החברה נבחרה כאחת מחברות התוכנה הצומחות בארה״ב בדו״ח FAST 500 של דלויט ל- 2021.

רם יוניש ממייסדי CloudEssence (קלאודאסנס) שנמכרה לקונטרסט סקיוריטי לפני כשנה ומנהל את פעילות החברה היום בישראל, התייחס להסכם הייצוג החדש ואמר: "בעולם שבו יש עליה משמעותית בסיכון להתקפות סייבר בשרשראות האספקה של פיתוח התוכנה, ובמקביל קיימת חשיבות גבוהה לפיתוח זריז ושחרור מהיר של גרסאות, מונחת יותר ויותר אחריות על המפתחים עצמם בנוגע לאיכות הקוד.


בהתאם לכך, ארגוני פיתוח נדרשים לשלב בדיקות אבטחת מידע כחלק מהאוטומציה של תהליך הפיתוח ושחרור גרסאות לייצור ולא כשלב נפרד ובלתי תלוי. היכולת וההיכרות של מטריקס DevOps עם לקוחות בתחום הפיתוח והאוטומציה של תהליכי פיתוח, משתלבת מצוין עם הפתרונות של קונטרסט סקיוריטי. אני משוכנע שיחד נדע להביא לשוק הישראלי משהו חדש וייחודי המותאם לסביבות הפיתוח המודרניות ותומך באופן מלא גם בתהליכי המעבר של הארגונים לסביבות ענן.

אסף קויתי, מנכ"ל מטריקס DevOps, אמר: "אנחנו שמחים לצרף לסל השירותים שלנו עוד חברה גלובלית מצליחה ואיכותית כמו קונטרסט סקיוריטי, המשלימה באופן סינרגטי את היצע השירותים שלנו ומאפשרת מתן פתרון הוליסטי לאורך ולרוחב כל השוק הישראלי, בצורה מקצועית ויעילה. יחד עם קונטרסט נביא לחברות הישראליות בשורה חדשה של טכנולוגיות אבטחת מידע חדשניות שיקלו את חייהם של הרבה מאוד ארגונים שחיפשו מענה אבטחתי מדויק לצרכיהם".


אודות Security Contrast:

חברת קונטרסט סקיוריטי (Security Contrast) מספקת את פלטפורמת אבטחת היישומים החדשנית והמקיפה ביותר בתעשייה כיום, תוך הסרה של מחסומי אבטחה והעצמת היכולת של ארגונים לכתוב ולשחרר קוד מאובטח מהר יותר.

באמצעות שימוש בקוד מוטמע (Code instrumentation) , הפלטפורמה של קונטרסט מזהה אוטומטית חולשות ונקודות תורפה כבר בשלבי כתיבת הקוד, מבטלת התראות שווא ומספקת הנחיה מוכוונת-הקשר לתיקון קל ומהיר של הפגיעויות שנמצאו. פעולה זו מאפשרת לצוותי היישום והפיתוח לשתף פעולה ביעילות רבה יותר, תוך האצת פעילויות של טרנספורמציה דיגיטלית.


זו הסיבה לכך שיותר ויותר ארגונים מובילים מהמגזר הפרטי והציבורי הגדולים ביותר בעולם סומכים על קונטרסט בנוגע להרחבת ההגנה בייצור ולאבטחת היישומים שלהם שנמצאים בתהליכי הפיתוח. קונטרסט סקיוריטי רכשה בסוף שנת 2020 את חברת Cloudessence אשר פיתחה פתרון בדיקות אבטחה בסביבת ענן ובעקבות רכישה זו החל לפעול בישראל מרכז פיתוח. החברה פועלת בימים אלו להקים גם פעילות מכירות בישראל.

אודות מטריקס DevOps

מטריקס DevOps מבית מטריקס, מתמחה בתחום ה- DevOps, ה-ALM וה Agile, מספקת כלים, יעוץ ואינטגרציה לתהליכים ארגוניים מקצה לקצה, עבור ארגונים המפתחים מוצרי תוכנה ומערכות. בין לקוחותיה נמנות חברות כמו Gett, Soluto, Playtika, ורינט, תע״א, צה"ל, בנק לאומי , Innoviz , אלביט, אמדוקס ,Intel, Nice, לייב פרסון ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il