TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סלברייט הוכרזה כמובילה ב-IDC MarketScape בזיהוי פלילי דיגיטלי


סלברייט זכתה להכרה בזכות פתרונות חדשניים בשילוב עם חדשנות בזרימת העבודה החקירתית מקצה לקצה
פתח תקוה וטייסונס קורנר, וירג'יניה, 22 באפריל 2022, (GLOBE NEWSWIRE):

סלברייט (Cellebrite DI Ltd)(נאסד"ק: CLBT), מובילה עולמית בפתרונות מודיעין דיגיטלי (DI) למגזר הציבורי והפרטי, הודיעה כי הוכרזה כמובילה בדו"ח הראשון מסוגוIDC MarketScape: Worldwide Digital Forensics in Public Safety 2022 Vendor Assessment (מסמך #US48999722), אפריל 2022.

בדו"ח IDC MarketScape זה בוצעה הערכה עבור שישה ספקים על פני 11 יכולות ליבה, כולל שביעות רצון לקוחות, גילוי נתונים, ניתוח נתונים, שימושיות, דיווח ותמחור, ו-9 תחומים אסטרטגיים שונים כגון צמיחה, חדשנות, מכירות, הפצה ופריסה. זו הפעם הראשונה ששוק צומח זה מנותח ב-IDC MarketScape, והדו"ח מציע תובנה ללא תחרות על נוף הספקים הנוכחי.

לפי הדו"ח, "ההשקעה של סלברייט במחקר ופיתוח מהווה מרכיב נכבד מסך ההכנסות שלה; ההתייחסות של הלקוחות מאשרת את הערך שזה מביא לחבילת המוצרים שלה". הוא גם מצטט לקוח של סלברייט שאמר, "מחקר ופיתוח שומרים אותם בחזית הפיתוח הטכנולוגי ולכן מציע פתרונות חדשניים".

IDC MarketScape מסביר כי "ממשק המשתמש של [סלברייט] מעניק את ההרגשה כי מדובר בטכנולוגיה הטובה מסוגה, רעננה, מהדור הבא; הוא אינטואיטיבי וקל לשימוש, אך גם יסודי ומהיר". כמו כן, נכתב כי לקוחות סלברייט "ציינו כי היקף המכשירים הנתמכים אינו דומה לזה של מתחרותיה".

הדו"ח גם מכיר בכך ש-"סלברייט מתמקדת במודלים של אספקת ענן כדי לספק גמישות וזריזות בעיבוד נתונים ובינה מלאכותית למיכון זרימת העבודה, במיוחד בעיבוד תמונה", וכי "ל-סלברייט ערמה משמעותית של קניין רוחני עבור ניתוח חזותי".

יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט, אומר: "רשויות אכיפת החוק ברחבי העולם מסתמכות במידה רבה על ספקים בתחום זה כדי לאסוף, לנהל ולנתח את הנפח ההולך וגדל של ראיות דיגיטליות החיוניות בתפעול חקירות אפקטיביות ויעילות יותר כדי לשמור על ביטחון הציבור. אנו גאים בכך ש- IDC MarketScape ציינה את סלברייט כמובילה בזיהוי פלילי דיגיטלי בשוק בטיחות הציבור, שהוא חלק מרכזי בהיצע המודיעין הדיגיטלי שלנו מקצה לקצה".

ד"ר אליסון ברוקס, סגנית נשיא מחקר ב-IDC לתחום בטיחות הציבור העולמית ובארצות הברית, מעירה: "בשנים האחרונות, שוק הזיהוי הפלילי הדיגיטלי גדל באופן משמעותי, ונוף הספקים הפך למורכב יותר. סלברייט מבינה את הניואנסים בהתפתחות הפעילות פלילית עם יותר פלטפורמות הצפנה והסוואה. מיקומה במובילים של הקטגוריה משקף את המחקר והפיתוח החדשני שלה, ואת החדשנות בזרימת החקירות מקצה לקצה. היא שואפת לאפשר ללקוחותיה פתרונות להתמודדות עם האתגרים והמורכבות הגוברת של חקירות דיגיטליות".

למידע נוסף על Cellebrite, יכולותיה ומעמדה כמובילה בערכת IDC MarketScape: https://cellebrite.com/en/idc-marketscape-names-cellebrite-a-leader/

אודות IDC MarketScape

מודל ניתוח הספקים של IDC MarketScape נועד לספק סקירה כללית של הכושר התחרותי של ספקי ICT (טכנולוגיית מידע ותקשורת) בשוק נתון. מתודולוגיית המחקר משתמשת במתודולוגיית ניקוד קפדנית המבוססת הן על קריטריונים איכותיים והן על קריטריונים כמותיים המביאים להמחשה גרפית אחת של מיקומו של כל ספק בשוק נתון. IDC MarketScape מספקת מסגרת ברורה שבה ניתן להשוות באופן משמעותי בין הצעות המוצר והשירותים, היכולות והאסטרטגיות וגורמי ההצלחה הנוכחיים והעתידיים בשוק של ספקי IT וטלקומוניקציה. המסגרת מספקת גם לרוכשי הטכנולוגיה הערכה של 360 מעלות על נקודות החוזק והחולשה של הספקים הנוכחיים והפוטנציאליים.

אודות Cellebrite

המשימה של Cellebrite (נאסד"ק: CLBT) היא לאפשר ללקוחותיה להגן ולהציל חיים, להאיץ את הצדק ולשמור על הפרטיות בקהילות ברחבי העולם. אנו מובילים עולמיים בפתרונות מודיעין דיגיטלי למגזר הציבורי והפרטי, ומעצימים ארגונים בשליטה על המורכבויות של חקירות דיגיטליות מאושרות על ידי ייעול תהליכי מודיעין. פלטפורמת הבינה הדיגיטלית והפתרונות של Cellebrite, האמינה על ידי אלפי סוכנויות וחברות מובילות ברחבי העולם, ומשנים את האופן שבו לקוחות אוספים, בודקים, מנתחים ומנהלים נתונים בחקירות שאושרו באופן חוקי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il