TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סטארטאפ האוטומציה השיווקית אופטימוב מתרחב ומגייס 90 עובדים

טארטאפ האוטומציה השיווקית Optimove, שגייס 75 מיליון דולר, מתרחב ומגייס 90 עובדים חדשים בישראל, שיצטרפו ל-340 עובדי החברה כיום בארץ ובעולם.

סטארטאפ האוטומציה השיווקית Optimove, שגייס 75 מיליון דולר, מתרחב ומגייס 90 עובדים חדשים בישראל, שיצטרפו ל-340 עובדי החברה כיום בארץ ובעולם. אופטימוב מגייסת למגוון תפקידים כולל מפתחי Data Engineers, Data Analysts, Customer Success, Full Stack, ראשי צוותים, מנהלי מוצר, ועוד עשרות תפקידים במכירות, שיווק ותמיכה במשרדים בישראל, ארה"ב, לונדון, סקוטלנד, צרפת ואוקראינה.

חברת אופטימוב הוקמה על ידי פיני יקואל המשמש מנכ"ל ומספקת למאות חברות בינלאומיות פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית להגדלת המכירות ללקוחות הקיימים באמצעות קמפיינים שיווקיים מותאמים אישית לכל לקוח. אופטימוב מסייעת לחברות עשירות בנתוני לקוחות, ממגוון תעשיות, לנהל אסטרטגיות שיווק CRM בקנה מידה רחב ולבצע התאמה אישית של אלפי קמפיינים למאות פלחי לקוחות בעלי מאפיינים דומים עם מסר מדויק, תזמון ושימוש בערוץ השיווקי האופטימלי.


בשונה מטכנולוגיות אחרות המסתמכות על תנאים מוגדרים מראש, אופטימוב מיישמת פתרון מבוסס בינה מלאכותית הקובע באופן עצמאי, בהתבסס על דאטה רחבה, מהו המסר הבא הנכון ביותר לכל לקוח ולקוח, ומייתר את הצורך במיפוי ידני של מסרים אלו. מערכת נתוני הלקוחות של החברה CDP מציעה לצוותי שיווק גישה ישירה לדאטה מכל נקודות המגע עם הלקוח, בכדי לבנות, לבחון, ולטייב מאות קמפיינים שבועיים.

הפלטפורמה משמשת כיום למשלוח של יותר מ-81 מיליארד הודעות מותאמות אישית בכל שנה, ומסייעות למותגים וחברות להגדיל את הרווח הנקי והממוצע מלקוחותיהם לאורך מערכת היחסים שלהם עם החברה ביותר מ-33%. לאופטימוב מעל ל-500 לקוחות בתחומי הקמעונאות, ספורט, גיימינג, איקומרס, תקשורת ושירותים פיננסיים. החברה נמצאת במהלך של התרחבות הן על ידי גיוס כוח אדם איכותי והן ברכישה של חברות סטארטאפ שתורמות לפלטפורמה של החברה.


לאחרונה רכשה החברה את קומולס הסקוטית שמעניקה לחברה יכולות חדשות, בעיקר בתחום השיווק במובייל ומוסיפה לבסיס הלקוחות של החברה כמה מהמותגים החזקים בעולם בהם סאבווי, סאנופי, Roche ו-UPS.

שירלי אברני, סמנכ"לית HR באופטימוב: "אנחנו מגייסים הן עובדים מנוסים שמביאים איתם ידע וניסיון קודם והן עובדים בתחילת הקריירה המקצועית שלהם. הם מקבלים אצלנו הכשרה והופכים במהרה לאנשי מקצוע חזקים בתחומם. בנוסף, אנחנו מאוד מאמינים בפיתוח וקידום אישי. אחד הדברים הבולטים בחברה הוא שיעור גבוה של מעברים פנימיים בין מחלקות וקידומים בתוך החברה. כשני שליש מהנהלת אופטימוב קודמה מתוך החברה! בנוסף, חשוב לנו לשמור על גיוון והכלה.


רק לאחרונה דורגנו בעשיריה הראשונה בהעסקת נשים, עם כ- 46% נשים בחברה וכ- 30% בתפקידי הנהלה. אופטימוב זו חברה שבה כל עובד מרגיש את האימפקט הישיר שיכול לחולל בעבודה האישית שלו על הצלחת החברה והצלחת לקוחותינו. העובדים שלנו מגיעים מרקעים שונים וגילאים שונים, אבל מה שמשותף לכולם הוא יכולת החשיבה מחוץ לקופסא, הרצון לעשייה, עבודה קשה והצלחה וכל זאת עם היכולות להנות מהדרך. ביחד אנחנו בונים את התרבות הייחודית שלנו."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il