TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

באפ טכנולוגיות מצטרפת לשאקיל אוניל ואלכס רודריגז


צילום:אילן ספירא
חתמה על הסכם חסות של שנה עם קבוצת ה-eSport הבינלאומית NRG. עלות החסות מוערכת במאות אלפי דולרים.
חברת באפ טכנולוגיות (Buff.game), שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון לקוחות לגיימרים ברחבי העולם, מדווחת היום כי היא חתמה על הסכם חסות של שנה עם קבוצת ה-eSport הבינלאומית NRG. עלות החסות מוערכת במאות אלפי דולרים.

NRG היא אחת מחברת המשחקים והבידור הגדולות והמובילות בעולם. בין בעלי החברה ניתן למצוא את השמות הגדולים בעולם הספורט והבידור כמו: שאקיל אוניל, אלכס רודריגז, ג'ניפר לופז, הדי ג'י טיאסטו ועוד. החברה נוסדה ב-2015, וממוקמת בלוס אנג'לס, קליפורניה. NRG ידועה בקבוצות האליפות ובתוכן חדשני לקהילת הגיימינג והיא אחת מהחברות הנצפות ביותר בפלטפורמות המדיה החברתיות.

ל-NRG יש את אחת מקבוצות ה-eSports החזקות בעולם, המתחרה בטורנירים הגדולים ביותר בעולם ומשחקים במשחקים הפופולריים ביותר כמו Valorant, Call of Duty, Fortnite ועוד, כולם נתמכים על ידי הפלטפורמה של Buff.

בהתאם להסכם החסות, תקדם NRG, באמצעות שחקנים, מאמנים ומשפיענים מתחום הגיימינג הפועלים איתה בשיתוף פעולה, את פלטפורמת באפ ואת כרטיס האשראי BuffPay של החברה על ידי פרסום תוכן בערוצי המדיה השונים של NRG ושל המשפיענים, ועל ידי שידור טורניר משחקי וידאו של שחקני NRG או משפיענים מטעמה בערוצי ה-Twitch שלהם.

כמו כן, החברה תהיה רשאית להציג את עצמה כשותף רשמי של NRG הן במסגרת הנפקת כרטיס ה- BuffPay של החברה (Official Debit card partner) והן לוגו החברה שיופיע על מדי המשחק של שחקני NRG ובערוצי המדיה השונים שלה ושל המשפיענים מטעמה.

עילי דה-בר, מנכ"ל באפ טכנולוגיות: "אנחנו גאים להיות שותפים פעילים של חברת NRG, אחת מחברות הגיימינג והתוכן המובילות בעולם. אנחנו נמצאים במומנטום צמיחה מאוד גדול, ושיתוף פעולה זה הוא צעד נוסף אשר יוביל את באפ ואת BuffPay להיות הפלטפורמות המובילות לגיימרים ברחבי העולם".

אודות באפ
באפ טכנולוגיות הפועלת בתחום הגיימינג, פיתחה פלטפורמה ליצירה וניהול של מועדון לקוחות לשחקני משחקי וידאו. הפלטפורמה, הנתמכת במובייל ובדסקטופ, פועלת ברקע ואינה מפריע למשתמשים המשחקים. בין המשחקים הנתמכים על-ידי הפלטפורמה: פורטנייט,League of Legends, Valorant,MINECRAFT ועוד. בבסיס מועדון הלקוחות עומדת תכנית נאמנות המופעלת על-ידי החברה, שמטרתה לתגמל את משתמשי הפלטפורמה באמצעות הענקת נקודות נאמנות עבור הישגיהם ומשך השימוש במשחקי וידאו תוך שימוש בפלטפורמה.

החברה הוקמה בשנת 2018 על ידי עילי דה-בר (CEO), אופיר גרטנר (CRO) ואופיר שרעפי (COO). החברה הינה חברת הגיימינג הישראלית הראשונה שהונפקה בבורסה בת"א, משרדיה בהרצליה.

 


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il