TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

עמי אלוש מונה למנהל הקריאטיב של Fiverr‎‎


עמי אלוש (צילום מנחם רייס)
הפרסומאי הבכיר שימש בתפקידו האחרון כמנהל קריאטיב ראשי בליאו ברנט
עוד הוכחה לכך שעתיד עולם הפרסום הוא בהייטק: Fiverr מודיעה על מינויו של עמי אלוש למנהל קריאייטיב. אלוש יעמוד בראש צוות הקריאייטיב של החברה הפועל כמשרד פרסום פנימי האחראי על הפקות וקמפיינים גלובליים.

עמי אלוש, בעל 16 שנות ניסיון בעולמות הפרסום, החל את דרכו המקצועית במקאן, שם כיהן במגוון תפקידים בעולמות הקריאייטיב. בתפקידו האחרון שימש כמנהל קריאייטיב ראשי בליאו ברנט ותחת ניהולו צמח המשרד וזכה בפרסי קריאייטיב בינלאומיים. הוא בוגר מגמת קולנוע בבית הספר "קאמרה אובסקורה", בוגר קורס קופירייטינג בתרצה גרנות ובוגר Berlin School of Creative Leadership, נשוי + 2 ומתגורר בתל אביב.

גלי ארנון, סמנכל"ית השיווק של Fiverr מסרה: "אנחנו מברכים את עמי אלוש על הצטרפותו ל-Fiverr, ובטוחים שניסיונו וכישוריו יחזקו את זרוע הקריאייטיב שלנו ויסייעו לנו להמשיך ולמצב את Fiverr כמותג-על גלובלי, עם קמפיינים בלתי נשכחים."

Fiverr התחילה את דרכה בבנימינה בשנת 2010, הונפקה בבורסת ניו יורק, ונמצאת בצמיחה מואצת. זירת המסחר של Fiverr תורמת תרומה ממשית ללקוחותיה כשהיא מחברת בין עסקים לפרילנסרים המספקים שירותים דיגיטליים מגוונים - מיצירת NFT ועד לפיתוח תוכנה.

משרדי Fiverr בישראל ממוקמים בבית האיכרים האייקוני במרכז תל-אביב, שבו פועל גם Vesperr, בית קפה שמשמש כזירה להופעות והרצאות העשרה לקהילת היוצרים והפרילנסרים המקומית.

מאות עובדי Fiverr ברחבי העולם, מהכישרונות הבולטים בתעשייה, מועסקים במתכונת היברידית, ועובדים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, בצוותים בינלאומיים עם חופש פעולה ומרחב לפיתוח הקריירה. לחברה תרבות ארגונית ייחודית, שמקדשת את רוח היזמות האישית, החדשנות והפשטות, במטרה לשנות את הדרך בה העולם עובד ביחד.


אודות Fiverr

Fiverr שמה לעצמה למטרה לשנות את הדרך בה העולם עובד ביחד. מעל לעשור עומדת Fiverr בחזית עתיד עולם העבודה ומחברת בין עסקים בכל הגדלים לבין פרילנסרים מיומנים המציעים שירותים דיגיטליים ביותר מ-550 קטגוריות ו-9 תחומים, ביניהם עיצוב גרפי, שיווק דיגיטלי, תכנות, וידאו ואנימציה. במהלך השנה שעברה בוצעו בפלטפורמה רכישות של 4.2 מיליון לקוחות, שבחרו מתוך מגוון רחב של שירותים מפרילנסרים מ-160 מדינות ברחבי העולם. אנו מזמינים אתכם להיות חלק מעתיד שוק העבודה ולבקר אותנו ב- Fiverr.com; אתר משרות; בלוג ; פייסבוק ; טוויטר ; ואינסטגרם



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il