TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מכירות ראשונות של NFT בבורסה הישראלית:


יור טקטונה, יריב גילת. קרדיט: יחצ, אילן בשור
טקטונה השלימה בהצלחה את שלב המכירה המוקדמת של יצירות ה-NFT עם תקבולים של כ-1.3 מיליון דולר
פרויקט ה-NFT הראשון של טקטונה השלים מכירות בהיקף של כ-1.3 מיליון דולר במסגרת המכירה המוקדמת. כל התשלומים התבצעו באית'ריום.

הארכיטקט הראשי של טקטונה, ומוביל פרויקט ה-NFT, גיא בן ארצי: "תחום ה-NFT ימשיך לצמוח, וטקטונה תמשיך להיות בחוד החנית הטכנולוגי של עולמות הבלוקצ'יין וה-NFT"

מנכ"ל טקטונה, יוסי ברנע: "שלב המכירות המוקדמות הסתיים בהצלחה שמעידה על היכולת של טקטונה ליצור תוכן איכותי בעולמות ה-NFT, ועל הפוטנציאל המסחרי בתחום"

הישג מרשים לפרויקט ה-NFT של חברת הנכסים הדיגיטליים טקטונה (Tectona), שמדווחת הבוקר על ביקושים גבוהים לפרויקט ה-NFT המוביל, ה-Bored.Ai, עם מכירות של כ-3,500 יחידות NFT בהיקף כספי של כ-1.3 מיליון דולר במסגרת שלב המכירה המוקדמת בפרויקט.

במהלך המכירה המוקדמת, טקטונה הציעה למכירה יחידות של ה-Bored.Ai Collective MemberChips, המקנות חברות בפרויקט הבינה המלאכותית אשר פותח ע"י טקטונה. למעשה, בשלב המכירה המוקדמת נמכרו כ-35% מסך היחידות אשר יוצעו למכירה בכל הפרויקט.

בנוסף, טקטונה מדווחת כי שלב המכירה הפתוחה החל וכי רוכשי היחידות יקבלו גישה לטכנולוגיית ה-AI העומדת בבסיס הפרויקט. הרוכשים יהיו זכאים גם ל-NFT מסוג Text2Art FloppyDisk המאפשר ליצור באמצעות ה-Bored.Ai יצירות אמנות דיגיטליות מקוריות, מבוססות טקסט לבחירת המשתמש, שיוטבעו כ-NFTs. יצירות אלה יקראו Text2Art, והמשתמשים רשאים יהיו למכור את ה-NFT's לאחר הטבעתם, במגוון פלטפורמות למסחר בנכסים דיגיטליים.

במקביל, רוכשי ה-NFT בסדרה המוצעת ייהנו גם מזכויות נלוות נוספות, דוגמת זכויות יוצרים על התוכן שהם יוצרים באמצעות הפרויקט וגישה לערוצי שיחה ותוכן ייחודיים שיהיו זמינים למחזיקי ה-MemberChips בלבד. הטבעת (Minting) ה-MemberChips החלה ולמעשה רשאים הרוכשים למכור את יצירות ה-NFT שלהם במגוון הפלטפורמות למסחר בנכסים דיגיטליים.

יו"ר טקטונה, יריב גילת: "הופתענו מעוצמת ההיענות והחיבוק שקיבל שפרויקט ה-NFT הראשון של טקטונה מקהילת ה-NFT הגלובאלית. הצלחת שלב המכירות המוקדמות מעידה על האמון בטכנולוגיית הבינה המלאכותית שלנו ובבחירה האסטרטגית של טקטונה לייצר מובילות בתחום ה-NFT".

מנכ"ל טקטונה יוסי ברנע: "שלב המכירות המוקדמות הסתיים בהצלחה, שמעידה על היכולת של טקטונה ליצור תוכן איכותי בעולמות ה-NFT, וכן על הפוטנציאל המסחרי בתחום, שכבר עכשיו יוצר לטקטונה תזרים מזומנים כתוצאה מפיתוח טכנולוגי עצמאי של החברה".

הארכיטקט הראשי של טקטונה, ומוביל פרויקט ה-NFT, גיא בן ארצי: "אנו מודים לכולם על הבעת האמון. בתוך זמן קצר טקטונה יצרה קהילה מדהימה של מעל ל-70 אלף עוקבים שאימצו את טכנולוגיית הבינה המלאכותית החדשנית של טקטונה, ויצרו בעזרתה יצירות אמנות מרשימות. תחום ה-NFT ימשיך לצמוח, בעולם ובישראל, וטקטונה תמשיך להיות בחוד החנית הטכנולוגי של עולמות הבלוקצ'יין ןה-NFT".

פרויקט הבינה המלאכותית של טקטונה בתחום ה-NFT, פרויקט Bored.ai, הושק כחלק מאפיק פעילות ה-Tectona Labs ומהווה את דריסת הרגל הראשונה של טקטונה בתחום ה-MetaVerse.

טקטונה היא החברה הציבורית הישראלית המובילה בתחום הנכסים הדיגיטליים והבלוקצ'יין. בין הדמויות המובילות את טקטונה ניתן למצוא את מיטב מוחות הטכנולוגיה בישראל, ביניהם יריב גילת, ממשקיעי ההיי טק המובילים בישראל, מנכ"ל פיינל לשעבר ומראשוני המצאת טכנולוגיות המסחר האלקטרוני, גיא בן ארצי, יזם בלוקצ'יין סידרתי וממקימיה של בנקור - פלטפורמות המסחר הגלובלי בקריפטו, בני חקאק (CTO) מבכירי תעשיית הקריפטו ויזם טכנולוגי בולט, וטל מוסקל, מהדמויות המובילות של תעשיית הנכסים הדיגיטליים הישראלית. מנכ"ל טקטונה הוא יוסי ברנע, מומחה בתחום הפיננסים ולשעבר סמנכ"ל ההשקעות בקבוצת דלק. לחברה חברי דירקטוריון ויועצים ממיטב אנשי ההשקעות והטכנולוגיה בישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il