TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

עסקה אסטרטגית לטקטונה: נכנסת לשיתוף פעולה והשקעה של 5 מיליון דולר בחברת הבלוקצ'יין פיוז לאבס


יו"ר טקטונה, יריב גילת. קרדיט: אילן בשור
פיוז לאבס היא המפתחת של רשת הבלוקצ׳יין FUSE Network. טקטונה תעמיד לפיוז נטוורק הלוואה המירה למניות בהיקף של 5 מיליון דולר, תמנה נציג לדירקטוריון החברה ותסייע לה עסקית
טקטונה תקבל עד 25 מיליון טוקנים של פיוז, בהתאם להשגת היעדים העסקיים בהתקשרות, ואופציה לרכישת 7.5 מיליון טוקנים נוספים

יו"ר טקטונה יריב גילת: "להערכתנו, במהלך השנה הקרובה ערכן של חברות תשתית מהסוג של פיוז יעלה באופן ניכר כחלק מהגידול בשימושים של טכנולוגיית הבלוקצ׳יין"

חברת הנכסים הדיגיטליים טקטונה (Tectona) מדווחת היום על עסקה משמעותית ואסטרטגית עם חתימת מסמך הבנות להשקעה מהותית בחברת פיוז לאבס (Fuse Labs), שעוסקת בפיתוח פלטפורמת רשת תשלומים חדשנית מבוססת בלוקצ'יין. במקביל, טקטונה תמנה נציג מטעמה לדירקטוריון חברת פיוז ותסייע לה עסקית ושיווקית.
פיוז לאבס מתל אביב בונה בשנתיים וחצי האחרונות רשת תשלומים מבוססת חוזים חכמים שנועדה להוזיל עלויות ולהסיר חסמי כניסה על ידי מודל עסקי חדשני. הרשת היא שירות פתוח ללא גבולות, שנגיש לכל משתמש ומתופעל ע״י שותפים מכל העולם, שמתחזקים ובונים את הרשת. הרשת לא מוכרת קוד או מידע פרטי, אלא גובה עמלה נמוכה בעבור העברת Peer to Peer (P2P )אשר משולמת בטוקן פיוז. מטרת הרשת היא להנגיש את עולם התשלומים בבלוקצ׳יין למשתמשים רגילים ועסקיים, תוך כדי יצירת אלטרנטיבה למזומן ולחברות אשראי וסליקה.
יו"ר טקטונה, יריב גילת: "אנו שמחים על החבירה לחברת פיוז. במהלך החודשים האחרונים נבחנו מספר הצעות להשקעה משמעותית בפרויקטים מסוג L1( שכבה ראשונה(, ולבסוף נבחרה חברת פיוז. אנו מעריכים כי במהלך השנה הקרובה ערכן של חברות תשתית מהסוג של פיוז יעלה באופן ניכר כחלק מהגידול בשימושים של טכנולוגיית הבלוקצ׳יין, ורוצים לקחת חלק פעיל בתחום. האנשים המצוינים בחברת פיוז, לצד הערכים המוספים שיש לטקטונה להציע, הופכים את העסקה לאטרקטיבית במיוחד עבורנו".
במסגרת העסקה, טקטונה תעמיד לפיוז הלוואה ללא ריבית בהיקף של 5 מיליון דולר, אשר תומר בסבב גיוס עתידי בפיוז בדיסקאונט של 30% או לפי שווי חברה של 100 מיליון דולר אחרי הכסף (כנמוך).
בנוסף, טקטונה תקבל עד 25 מיליון טוקנים (המטבע הדיגיטלי של פיוז), שנסחרים כיום במחיר של כ-50 סנט למטבע, ואופציה לרכישת 7.5 מיליון טוקנים נוספים במחיר של 4 דולר לטוקן, עד שנתיים מיום חתימת ההסכם. 12.5 מיליון טוקנים (אשר ישתחררו ליניארית מדי חודש לאורך 3 שנים) יועברו לטקטונה עבור מתן ההלוואה ההמירה, ועד 12.5 מיליון טוקנים נוספים תמורת שירותי הייעוץ והפיתוח העסקי לפיוז.
מנכ"ל טקטונה, יוסי ברנע: "ההשקעה בפיוז תיצור סינרגיה גבוהה עם הפעילות של טקטונה, והיא חלק מרכזי בפורטפוליו ההשקעות האקטיבי שלנו בתחום הנכסים הדיגיטליים. הצוות הטכנולוגי בפיוז הינו יוצא מן כלל. שיתוף הפעולה בין החברות יאפשר יצירת ערך למשקיעים".
מנכ"ל ומייסד פיוז, מארק סמרגון: "רשת פיוז מייצרת תשתית תשלומים מבוססת חוזים חכמים. טקטונה היא החברה הציבורית המובילה בישראל בתחום הנכסים הדיגיטליים, עם יכולות טכנולוגיות וגישה לשווקי הקריפטו, ועל כן החבירה לטקטונה תעזור לנו להשיג מטרותינו העסקיות ולבנות מוקד ידע עולמי בתל אביב".
טקטונה היא החברה הציבורית הישראלית המובילה בתחום הנכסים הדיגיטליים והבלוקצ'יין. בין הדמויות המובילות את טקטונה ניתן למצוא את מיטב מוחות הטכנולוגיה בישראל, ביניהם יריב גילת, ממשקיעי ההיי טק המובילים בישראל, מנכ"ל פיינל לשעבר ומראשוני המצאת טכנולוגיות המסחר האלקטרוני, גיא בן ארצי, יזם בלוקצ'יין סידרתי וממקימיה של בנקור - פלטפורמות המסחר הגלובלי בקריפטו. מנכ"ל טקטונה הוא יוסי ברנע, מומחה בתחום הפיננסים ולשעבר סמנכ"ל ההשקעות בקבוצת דלק. לחברה חברי דירקטוריון ויועצים ממיטב אנשי ההשקעות והטכנולוגיה בישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il