TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מגעים בין קבוצת בריל לבין חברת 'רשת 13'


שחר תורגמן יור קבוצת בריל. צילום אסף לב
להקמת פעילות בתחום הסחר המקוון שתוביל את שוק ה - E-com בישראל. העסקה משקפת לחברה המשותפת שווי של 133.3 מיליון ₪
קבוצת בריל הודיעה היום (27.2) על מגעים עם רשת 13 (ערוץ 13) להקמת חברה משותפת שתעסוק בתחום הסחר המקוון. החברה שתוקם תרכז את כל פעילות הסחר המקוון של קבוצת בריל על שלל מותגיה וכניסה לקטגוריות נוספות.

מטרת החברה המשותפת תהיה להאיץ את פעילות הדיגיטל בעולם האופנה עם התמחות ספציפית בסחר מקוון על מנת להיות בין הגורמים המובילים בישראל. החברה המשותפת תוקם בחלוקה של 75% - לקבוצת בריל, ו-25% ל-'רשת 13'.

ההקצאה ל-'רשת 13' של 25% מהון המניות בחברה המשותפת, תהיה בתמורה למתן/הקצאת מדיה בשווי של 33.3 מיליון ₪ - שייפרש על פני תקופה של 5 עד 6 שנים.

העסקה משקפת לחברה המשותפת שווי של 133.3 מיליון ₪.

שחר תורגמן יו"ר קבוצת בריל מסר: "אני בטוח ששיתוף הפעולה האסטרטגי עם רשת , 13 שחקן דומיננטי במדיה הישראלית, יאפשר לקבוצה להעצים את פעילותה בדיגיטל ולהפוך אותנו לשחקן מוביל בזירת הסחר האלקטוריני בארץ.

קבוצת בריל הינה חברה ציבורית בעלת מחזור שנתי מעל לחצי מיליארד ש"ח ומפעילה כ-220 סניפים בפריסה ארצית בעלת זיכיון בישראל למותגים בינלאומיים, ביניהם: טימברלנד, נאוטיקה, ניין ווסט, לי קופר, גלי, קאטרפילר, האש פפיס, ועוד. בין היתר מפיעלה הקבוצה 5 אתרי סחר מקוונים שונים Timberland, Nautica, Step In, Runy, Emporium.

רשת 13 גאה בשותפות החדשה עם קבוצת בריל, משחקניות האופנה וההנעלה המובילות בישראל ובטוחה שהמיזם המשותף יהפוך לאחד מהשחקנים המשמעותיים והמובילים בזירת המסחר המקוון בשוק האופנה המקומי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il