TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

BlueStacks משיקה את Creator Studio ואת Creator Hub, הפלטפורמה הראשונה בעולם למודינג של משחקי מובייל


bluestacks
באמצעות פלטפורמת NFG החדשה של now.gg, משחקי מובייל המבוססים על מנועי Cocos, Unity ו-Unreal ניתנים למודינג ולשיתוף, ולשנות את הדרך שבה אנשים משחקים משחקים
פאלו אלטו, קליפורניה (GLOBE NEWSWIRE) :

BlueStacks, פלטפורמת משחקי האנדרואיד בענן הראשונה בעולם, השיקה פלטפורמה ראשונה מסוגה נוספת: Creator Studio ו-Creator Hub למודינג ושיתוף של משחקים לתחום המובייל. עם השקה זו, ניתן לבצע מודינג במשחקי מובייל שפותחו במנועי Cocos, Unity ו-Unreal ואז לשתפם בקלות, עם טווח הגעה של יותר מארבעה מיליארד משתמשים ו-4.5 מיליון יוצרים.

Creator Studio ו-Creator Hub של BlueStacks פותחים אפשרויות ליצירת תוכן בידי משתמשים להפצה בקרב קהילת משחקי המובייל העולמית, כשהם יכולים ליצור ולשתף גרסאות אינסופיות של משחקי מובייל. ניתן לבצע מודדינג בשלוש רמות: בסיסי, בינוני ומתקדם. מודינג בסיסי כולל משחקי צבע; לדוגמה, ניתן להגדיר מצב כהה למשחק, בדומה למסנני אינסטגרם. מודינג ברמת הביניים מקשור לאירועים במשחק כגון אפקטים שיופיעו על המסך במהלך חיסול או ירייה מנצחת. לבסוף, עם מודינג מתקדם, ניתן לשנות טקסטורות דו-ממדיות ותלת-ממדיות בתוך המשחק עצמו, כולל רכיבי משחק כמו הבגדים של הדמות.

Creator Studio ו-Creator Hub מועצמים בידי now.gg ופלטפורמת NFG של now.gg, והם מאפשרים הפרדה בין קוד משחק, אירועי משחק והגרפיקה של המשחק, ומאפשרים למשתמשים לשתף את החוויות המותאמות שלהם באמצעות קישור פשוט - וכך ליצור חוויית מובייל סוחפת ניתנת לשיתוף.

"עד 2025, רוב הגיימרים במובייל ישחקו במשחקים עם מודינג", אמר רוזן שארמה, מנכ"ל ומייסד BlueStacks ו-now.gg. "דמיינו שאתם מחפשים משחק ומוצאים גרסאות מודיניג של הגיימרים, מזרימי התוכן והמעריצים האהובים עליכם. הפיכת המודינג של משחקי מובייל לתחום שנגיש עבור כולם ברחבי העולם פותחת אפשרויות אינסופיות עבור גיימרים ויוצרים, ומשנה לנצח את האופן שבו אנו בונים, משתפים וחווים משחקי מובייל".

"תוכן שנוצר על ידי משתמשים - כמו מודינג למשחקים - הם צורה חשובה של ביטוי עצמי. באותו אופן שאנו מחליפים את הבגדים כדי שיתאימו למצבי הרוח שלנו, אנשים ידרשו בקרוב לשחק רק במשחקים עם מודים שיתאימו למצב הרוח, החוויה המבוקשת וההעדפות שלהם", אמר הואבין לין, מנהל טכנולוגיה ב-Cocos. "מודינג משחקי המובייל של BlueStacks סולל את הדרך למודים להיות ברירת המחדל של הדרך בה נשחק משחקי מובייל בעתיד".

"משחקי PC פופולריים יכולים ליהנות מיצירה של עשרות אלפי מודים עבורם. עם זאת, עד עתה לא ניתן היה ליצור מודים למשחקי מובייל", אמר Aevatrex (ג'ונתן פרמין), מזרים משחקי מובייל מוביל. "עם המודינג של BlueStacks יש כעת אינסוף אפשרויות. אחד המודים האהובים עלי הוא זה בו מר בין מופיע בריקוד באירוע ניצחון במשחק Lords Mobile".

מודינג משחקי המובייל של BlueStacks זמין עכשיו בחינם כאן עבור מודינג באמצעות אפליקציית BlueStacks X וכאן עבור מודינג בענן.

אודות BlueStacks
BlueStacks היא פלטפורמת משחקים ניידים עטורת פרסים שאומצה על ידי יותר ממיליארד גיימרים ב-100 מדינות ושש יבשות ברחבי העולם. בשנת 2020 שוחקו ב-BlueStacks יותר מ-6 מיליארד מפגשי גיימינג של 70,000 משחקים שונים. בשנת 2021 BlueStacks השיקה את BlueStacks X (בטא) שירות הזרמת המשחקים הראשון בעולם למשחקי מובייל. ל- BlueStacks יש מעל 400 אנשי צוות בכל העולם והוא אחד ממותגי הטק המוכרים ביותר בתעשייה. מפתחי המשחקים המובילים בעולם ממנפים את הפלטפורמה שלה כדי לקדם את המשחקים שלהם.

אודות now.gg
now.gg היא חברת הענן הנייד המשנה את חוויית המשחקים למפתחי משחקים וצרכנים. עם הפלטפורמה הניידת הגלובלית הראשונה המוצעת במודל של "פלטפורמה כשירות" למפתחי משחקים, now.gg מאפשרת לקהילות השחקנים לשחק על גבי כל מכשיר או מערכת הפעלה, לשתף משחקים באופן מיידי באמצעות הערוצים החברתיים שלהם, ולבצע תשלומים בתוך המשחק באמצעות ערוצי תשלום שהם כבר עושים בהם שימוש. now.gg פותחת למפתחי המשחקים עולם חדש, כאשר השחקנים אינם מוגבלים יותר בידי מיקום גיאוגרפי, מכשיר או יחוס (attribution), ופותחת זרמי הכנסות חדשים לגמרי.


*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il