TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

אפלייד מטיריאלס פרסמה את התוצאות לרבעון הראשון של 2022


אפלייד מטריאלס
שיא בהכנסות הפעילות של אפלייד מטיריאלס בישראל ברבעון וצמיחה חסרת תקדים של 68% בשנה החולפת
אפלייד ישראל גייסה כ- 300 עובדים בשנתיים האחרונות
וצפויה לגייס מספר דומה בשנה הקרובה

גארי דיקרסון, נשיא ומנכ"ל אפלייד מטיריאלס: "התחזית שלנו ל-2022 ומעבר לה, חיובית מאוד מאחר ומגמות מתמשכות מניעות את השווקים שלנו כלפי מעלה. קו המוצרים הרחב והטכנולוגית של אפלייד מציבות אותנו בעמדה לתפיסת נתח גדול יותר בשווקים שאנו משרתים."

רשמה הכנסות שיא רבעוניות של 6.27 מיליארד דולר, גידול של 21% משנה לשנה
שיעור הרווח התפעולי השנתי לפי עקרונות חשבונאיים מקובלים (GAAP) הגיע ל-31.5% ול-31.7% אחוזים שלא לפי GAAP, גידול של 6.6% ו-2.7% משנה לשנה, בהתאמה
הרווח למניה הסתכם ב-2.00 דולר, לפי GAAP, ורווח למניה שלא לפי GAAP של 1.89 דולר, גידול של 64% ו-36% משנה לשנה, בהתאמה.
אפלייד מטיריאלס (נאסד"ק: AMAT) פרסמה את התוצאות לרבעון הראשון שהסתיים ב-30 בינואר, 2021.
תוצאות הרבעון הראשון
אפלייד הניבה הכנסות של 6.27 מיליארד דולר. בחישוב לפי GAAP, החברה השיגה שולי רווח גולמי של 47.2%, רווח תפעולי של 1.98 מיליארד דולר או 31.5% מהמכירות נטו, ורווח למניה של 2.00 דולר. בחישוב מתואם שלא לפי GAAP, החברה דיווחה על שולי רווח גולמי של 47.3%, רווח תפעולי של 1.99 מיליארד דולר או 31.7% מהמכירות נטו ורווח למניה של 1.89 דולר.
החברה הניבה סכום שיא של 2.66 מיליארד דולר במזומנים מפעולות והחזירה 2.02 מיליארד דולר לבעלי המניות, לרבות 1.80 מיליארד דולר ברכישה מחדש של מניותיה ו-214 מיליון דולר בדיבידנדים.
"למרות שסביבת שרשרת האספקה ממשיכה להיות מאתגרת, אפלייד מטיריאלס עושה כל שביכולתה כדי לספק את ההזמנות ללקוחותינו ורשמה את ההכנסות הרבעוניות הגבוהות אי פעם," אמר גארי דיקרסון, נשיא ומנכ"ל אפלייד מטיריאלס. "התחזית שלנו ל-2022 ומעבר לה, חיובית מאוד מאחר ומגמות מתמשכות מניעות את השווקים שלנו כלפי מעלה. קו המוצרים הרחב והטכנולוגית של אפלייד מציבות אותנו בעמדה לתפיסת נתח גדול יותר בשווקים שאנו משרתים."
ברבעון הראשון של השנה חטיבת הבדיקות והבקרה (Process Diagnostic and Control) הניבה הכנסות שיא. "ההכנסות בתחום הבדיקות והבקרה ב-12 החודשים האחרונים גדלו ב-68% משנה לשנה, וההכנסות ממוצרי ה-eBeam כמעט והוכפלו בתקופה זאת. אנו מצפים לעלות שוב על ביצועי השוק ב-2022 עם צמיחה חזקה במיוחד במוצרי בדיקות אופטיות של פרוסות סיליקון בשילוב עם שיפור נוסף של עמדתנו המובילה במוצרי ה-eBeam." הוסיף גארי דיקרסון.

תחזית עסקית
ברבעון השני של שנת הכספים 2022 מצפה אפלייד לרשום מכירות נטו בסך של כ-6.35 מיליארד דולר פלוס-מינוס 300 מיליון דולר. נתון זה כולל את ההשפעה הצפויה של הקשיים המתמשכים בשרשרת האספקה. הרווח המתואם למניה, בדילול מלא, צפוי להגיע לטווח של 1.75 עד 2.05 דולר.
תחזית הרווח המתואם למניה, על בסיס מדולל שלא לפי GAAP, אינה כוללת חיובים ידועים הקשורים לרכישות שהושלמו בסך 0.01 דולר למניה. התחזית כוללת את הטבות המס המנורמלות של תגמול במניות של 0.02 דולר למניה. היא אינה משקפת פריטים שלא היו ידועים במועד זה כגון חיובים נוספים הקשורים לרכישות או לפריטים לא-תפעוליים או חריגים אחרים, וגם לא פריטי מס אשר לא היו ניתנים לחיזוי ללא מאמץ בלתי סביר עקב אי-הוודאות המאפיינת אותם.

קרוב ל- 2000 עובדים בישראל והמשך מומנטים של צמיחה חזקה
אפלייד העולמית מעסיקה כיום כ- 27,000 עובדים ב- 19 מדינות. היא נטועה עמוק בישראל – תחת חטיבת PDC, המנוהלת על ידי רפי בן עמי, והמהווה את מרכז המו"פ והייצור הגדול ביותר של חברת אפלייד מטיריאלס מחוץ לארה"ב.
PDC עוסקת בפיתוח וייצור מערכות לתחום בקרת ייצור שבבים, אחת מהפעילויות האסטרטגיות והחשובות של אפלייד מטיריאלס העולמית, כפי שבא לידי ביטוי גם בתוצאות הכספיות. המערכות המתקדמות לבדיקה ובקרה, המפותחות ומיוצרות בישראל, מאפשרות ללקוחות הגלובליים של החברה לייצר שבבים באופן חכם, מהיר ויעיל יותר וכך להבטיח המשך קידמה טכנולוגית בכל תחום. כיום, כמעט כל השבבים בעולם עברו בתהליך הייצור דרך המכונות כחול-לבן של אפלייד.
אפלייד מעסיקה כיום כ- 2,000 עובדים ועובדות בישראל והיא נמצאת בצמיחה משמעותית לאחר שגייסה כ- 300 עובדים בשנתיים האחרונות. לאור הביקוש הגבוה לפתרונות שלה והצורך הקריטי הגלובלי בתהליך ייצור מיטבי של שבבים, החברה צפויה לגייס עוד כ- 300 עובדים נוספים.
לאור העובדה שהפעילות של אפלייד בישראל נעשית כחטיבה עסקית עצמאית, היא כוללת מגוון רחב של פעילויות ותפקידים מקצועיים וניהוליים שונים שהם חלק משרשרת התכנון הפיתוח, המכירות, ניהול הלקוחות ועוד, כולל: מפתחי תוכנה, אלגוריתמים, פיזיקאים, מהנדסי חומרה, מהנדסי בקרה, FPGA, מערכת, אפליקציה, GPS ואינטגרציה, אנשי תפעול וייצור, שיווק, רכש, תכנון ועוד.
בסוף 2021 הודיעה אפלייד על הגדלת ההשקעות שלה בישראל והקמת חדרים נקיים חדשים בשטח של כ-3,200 מ"ר בקמפוס החברה בפארק המדע ברחובות, המצטרפים לשטח ייצור קיים של כ- 4,000 מ"ר.

לנוסח המחייב והמלא של הדוחות

אודות אפלייד מטיריאלס
אפלייד מטיריאלס היא המובילה באספקת פתרונות בתחום הנדסת חומרים המשמשים לייצור כמעט כל שבב חדש וצג מתקדם בעולם. המומחיות של אפלייד בהנדסת חומרים ברמת האטום עבור התעשייה, מאפשרת ללקוחות להפוך הזדמנויות למציאות. החידושים של החברה מאפשרים לטכנולוגיה להפוך למציאות ולעצב עתיד טוב יותר. אפלייד מטיריאלס ישראל עוסקת בפיתוח וייצור של מערכות מתקדמות לבקרת תהליך ייצור שבבים, פעילות המהווה חלק בלתי נפרד מהתשתית הקריטית העומדת בבסיס כל מוצר טכנולוגי. כמעט כל השבבים בעולם עברו בתהליך הייצור דרך המכונות של אפלייד מטיריאלס המיוצרות בישראל. אפלייד מטיריאלס היא אחת מחברות ההיי-טק הבינלאומית הראשונות שקבעו את ישראל כמקום פעילות אסטרטגי והיא אחת המשקיעות הזרות הגדולות ביותר בהיי-טק בישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il