TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

WSC Sports מרחיבה את פעילותה ומודיעה על השלמת סבב גיוס בסך 100 מיליון דולר


דניאל שיכמן. קרדיט: יונתן תמיר
את הסבב הנוכחי הובילה ION Crossover Partners ומטרתו לתמוך בהמשך הצמיחה המואצת של החברה וכניסתה לתחומים חדשים בשוק תוכן הספורט.
WSC Sports, החברה המובילה בעולם בתחום תקצירי הספורט מבוססי בינה מלאכותית, הודיעה היום (ג') על השלמת סבב גיוס רביעי (D) בסך 100 מיליון דולר בהובלת (ION Crossover Partners (ICP. המשקיעים הקיימים, ביניהם (Intel Capital, O.G. Tech, Detroit Venture Partners (Dan Gilbert, השתתפו גם הם בסיבוב.


החברה עתידה להשתמש במימון החדש על מנת לתמוך בצמיחה המואצת שלה במהלך 2022 ומעבר לכך, זאת תוך התרחבות לטריטוריות חדשות ושווקים נוספים ביניהם OTT, NFT's, הימורים בספורט ועוד.
לצד זאת, החברה מתכננת לגייס למעלה מ-150 עובדים נוספים השנה, שעתידים להצטרף ל-270 עובדי החברה במשרדיה בישראל, ניו יורק, סידני ולונדון.


WSC Sports ממוצבת כיום כאחת מחברות הספורט-טק המובילות בעולם. החברה חצתה במהלך שנת 2021 את רף 200 הלקוחות, אשר זיהו את הערך האסטרטגי ביצירת תוכן מותאם אישית לכל צופה, ובמציאת הזדמנויות ליצירת הכנסה כספית מתוכן בדיגיטל. לקוחות החברה נמנים על הגופים המובילים בעולם בתחום הספורט - קבוצות, ליגות, התאחדויות, יצרני תוכן וגופי שידור.


במהלך שנת 2021, יצרו לקוחות WSC למעלה מ-3.4 מיליון תקצירי ספורט על גבי הפלטפורמה של החברה, כמות המהווה מעל 9 שנים של תוכן וידאו במצטבר. בנוסף, השיקה החברה במהלך השנה מספר מוצרים חדשים המאפשרים לבעלי הזכויות להעמיק את הקשר עם האוהדים בדיגיטל. כך בשנה החולפת נוצרו למעלה מ-6,000 WSC Stories, שזכו לכ 100 מיליון צפיות, עם ממוצע CTR של למעלה מ-11 אחוזים, ושינו את הדרך שבה אוהדים מגלים וצורכים תוכן ספורט.

"אנו נרגשים להודיע על השלמתו של סבב הגיוס המשמעותי הזה. לא יכולנו לבקש שותפים חדשים טובים יותר מ-ICP אשר מצטרפים לצוות המשקיעים המקצועי שלנו" ציין דניאל שיכמן, מנכ"ל ושותף-מייסד WSC Sports. "אנו צופים כי ICP יתרמו מנסיונם העשיר בליווי חברות טכנולוגיה החוות צמיחה מואצת ויתמכו בהתרחבות הגלובלית של החברה. אנו רואים היום מגמה ברורה לפיה בעלי זכויות שידור מאמצים דרכים חדשות להתחבר אל אוהדי הספורט, וכמו כן לייצר הזדמנויות נוספות ליצירת הכנסות. עם השינוי בהרגלי צריכת תוכן ספורט, תקצירי המשחקים הופכים לרכיב משמעותי לשם יצירת קהל צופים נאמן, שימור אותו קהל ואיתור מקורות הכנסה נוספים עבור חיזוק המותג. המוצרים החדשים שהשקנו בשנת 2021 עבור גופי שידור, ספקי OTT ומפעילי הימורי ספורט נותנים את הפתרון לסוגיות אלו ומדגימים את המגוון הרחב של אפשרויות יצירת התוכן בו הפלטפורמה שלנו תומכת".

"עקבנו מקרוב אחר ההתקדמות של WSC Sports במהלך השנתיים האחרונות ושמנו לב לדרך המרשימה בה צוות החברה מוציא לפועל את חזון המייסדים. 'התוכן הוא המלך', ואנו רואים בתוכן ספורט כאחד מהיהלומים שבכתר בעידן הדיגיטלי. הטכנולוגיה המובילה של החברה מייצרת ערך רב לשחקנים השונים בעולם תוכן הספורט. אנו מצפים לקחת חלק בפרק הבא של הצמיחה שהחברה חווה ושל החדשנות אותה היא מובילה" ציין גלעד שני, מנהל שותף ב-ICP, העתיד להצטרף למועצת המנהלים של WSC Sports.




אודות WSC Sports:
פלטפורמת טכנולוגיית הבינה המלאכותית היחודית של WSC Sports הופכת לאוטומטיים את היצירה וההפצה של תקצירים עבור למעלה מ-200 ליגות וגופי שידור ברחבי העולם, כולל NBA, NHL, ESPN, YouTube TV, Bundesliga, FIBA, Tencent ו-Bleacher Report. תוך שימוש בטכנולוגיות בינה מלאכותית ולמידת מכונה מתקדמות, הפלטפורמה של WSC Sports מנתחת שידורי ספורט חיים, מזהה כל אירוע ואירוע המתרחש במשחק, ובזמן אמת, יוצרת ומפרסמת תקצירים מותאמים אישית. יכולות אלו מאפשרות לבעלי זכויות השידור בספורט למקסם את השימוש בתוכן שלהם, לייצר הכנסות חדשות וחווית צפייה מותאמת אישית בכל פלטפורמה עבור כל סוג של צופה\אוהד. לחברה כ-270 עובדים במשרדיה בגבעתיים, סידני, ניו יורק ולונדון.

אודות ION:
ION Asset Management Ltd. הינה חברת ניהול השקעות שבסיסה בישראל, עם נכסים מנוהלים בהיקף של כ-3 מיליארד דולר, חלקם בשווקים פרטיים וחלקם בשווקים ציבוריים. (ION Crossover Partners (ICP משקיעה בחברות צמיחה טכנולוגיות פרטיות בשלב ההתרחבות הגלובלית שלהן, ובעת שקיים בסיס לקוחות והכנסות משמעותי. צוות ההשקעות המנוסה של הקרן מספק תמיכה בהגדלת העסק לצוותי הניהול על ידי שימוש בערכת כלים אסטרטגית הכוללת הכנה להנפקה. ההשקעות האחרונות כוללות חברות כמו Fiverr, Monday.com, SimilarWeb, Taboola ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il