TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

Secret Network מכריזה על השקעות חדשות למימון האקוסיסטם בסך 400 מיליון דולר


גיא זיסקינד Corey Sipkin Photography
על ידי 25 קרנות מובילות בתחום על מנת שתהיה עמוד התווך ומרכז של פרטיות נתונים ב-Web3
חברת SCRT Labs , המפתחת הראשית מאחורי רשת הבלוקצ׳יין Secret Network מכריזה על השקעות חדשות למימון האקוסיסטם בהיקף כולל של 400 מיליון דולר. זאת, בהמשך ליוזמת הצמיחה שלה,Shockwave, שנחשפה לאחרונה, ומטרתה לגבש אקוסיסטם סביב הרשת על מנת שתהיה עמוד התווך ומרכז של פרטיות נתונים ב-Web3.
SCRT Labs מכריזה על מספר קרנות הון סיכון מובילות בתחום שרכשו את המטבע SCRT בהיקפים גדולים, לרבות Alameda Research, DeFiance Capital ו-CoinFund. בנוסף, 22 משקיעים קיימים ושותפים באקוסיסטם, הממוקדים בהרחבת שכבת היישומים של Secret Network (כולל DeFi ו-NFTs), תשתיות הרשת והכלים המשרתים אותה. הקרנות יתמכו ב:
קרן למימון האקוסיסטם של Secret על סך 225 מיליון דולר, יוזמה חדשה שנועדה לספק תמיכה ארוכת טווח (הן פיננסית והן אסטרטגית) למפתחים ומייסדים הבונים יישומים קריטיים ב-Secret Network.
מאגר האצה (Accelerator Pool) בסך 175 מיליון דולר הממומן ב-SCRT שמיועד לספק הון, מענקים ותמריצי אקוסיסטם על מנת להרחיב את האימוץ המהיר של המשתמשים.
חדשות אלו, אשר מצטרפות להשקה שהיתה ביום שני האחרון למכירה הפומבית המדוברת של ה-NFTs של טרנטינו, במסגרתה מציע קוונטין טרנטינו אוסף של 7 יצירות NFTs נדירות ב-Secret Network ושזכתה לכיסוי תקשורתי נרחב על ידי ה-New York Times, Wall Street Journal, CNBC ועוד. ה-Secret NFTs האלו מאבטחים פרקים מהתסריט המקורי של "ספרות זולה" הכתוב בכתב ידו של טרנטינו שמעולם לא נחשפו, וכן הקלטות אודיו אקסקלוסיביות עם הערותיו של הבימאי והתסריטאי המוערך וזוכה הפרסים.
פרטים נוספים על ההכרזות:
השקעות חדשות
היעדים של SCRT Labs לחציון הראשון של 2022 עבור Shockwave הם שאפתניים: הצטרפות של מאות אלפי משתמשים חדשים והשקת מאות יישומים חדשים. המשימה שלנו היא להבטיח של יישומי Web3 יש את הבטחת פרטיות הנתונים ובקרת הפרטיות הניתנות להתאמה אישית, אשר דרושות על מנת לקדם את האימוץ הגלובלי של הרשת. Secret Network היא רשת הבלוקצ'יין הראשונה והיחידה שמציעה הגנה על פרטיות כברירת מחדל עבור חוזים ויישומים חכמים, ויוצרת את המיצוב האידיאלי בעבורנו על מנת להגיע לחזון זה.
גיא זיסקינד, מייסד ומנכ"ל SCRT Labs: "אנו נרגשים להכריז שכמה מקרנות הון הסיכון הטובות ביותר ב-Web3 רכשו לאחרונה פוזיציות משמעותיות ב-SCRT והן מצטרפות כתומכות במשימה שלנו, לצד שאר התומכים המדהימים הקיימים של האקוסיסטם של Secret. השותפים החדשים הכוללים את DeFiance Capital, Alameda Research, Coinfund, הנמנות על קרות ההון סיכון הטובות ביותר בתחום אשר יש להן ניסיון מוכח בשותפויות צמודות למפתחים. הן גם שותפות לחזון שלנו בעבור הצמיחה הגלובלית של רשת Secret והם יעבדו לצידנו על מנת להאיץ את אימוצה של טכנולוגית ה-Web 3 הראשונה אשר מאפשרת שמירה על פרטיות המידע כברירת מחדל, ובכך מאפשרת את ההבטחה האמיתית של ביזור הרשת".
ארתור צאונג, שותף מייסד ב-DeFiance Capital אמר: "DeFiance נרגשת לתמוך ב-Secret network, רשת הבלוקצ'יין היחידה המציעה חוזים חכמים עם הגנה על פרטיות המידע כברירת מחדל, אשר מאפשרת להריץ עליה טכנולוגיות פורצות דרך כגון DEXes, Secret NFTs ועוד. הצוות של Secret עבד ללא לאות על משימתו אנו חושבים שהאקוסיסטם כעת מוכן להתמודד עם השלב הבא בצמיחה".
בריאן לי, פרטנר ב-Alameda Research הוסיף: "Secret Network היא הרשת הראשונה והמובילה שפועלת לפתרון מה שעדיין מהווה את הצורך הבסיסי של Web3 – פרטיות המידע ביישומים. אנו נרגשים מכך שאנו הופכים לתומכים באקוסיסטם של Secret ומתכוונים לסייע להאיץ את הצמיחה הגלובלית שלו בכל הורטיקלים וההיבטים".


לדברי אוון פנג, מנהל המחקר ב-Coinfund: "הזמינות של טכנולוגיה המוכנה לעבודה בסקייל, אשר יש לה יכולות מוכחות בהגנה על פרטיות, היא מרכיב אינטגרלי ביישומי Web3 ידידותיים למשתמש ומיועדים לשוק הרחב. Coinfund גאה לתמוך ב-Secret Network במשימתה לאפשר ולהאיץ פרטיות מוגנת בשכבת הבסיס הניתנת לחיבור."
מציגים את הקרן למימון האקוסיסטם של Secret
SCRT Labs חושפת את הקרן למימון האקוסיסטם של Secret על סך 225 מיליון דולר, יוזמה חדשה שנועדה לספק תמיכה ארוכת טווח (הן פיננסית והן אסטרטגית) למפתחים ומייסדים הבונים יישומים קריטיים ב-Secret Network.
המטרה העיקרית של הקרן של האקוסיסטם היא להבטיח שלכל אדם, צוות וארגון הבונים על Secret תהיה דרך ברורה לקיום עצמי ותמיכה בהבאת המוצרים שלהם לשוק. אנו רוצים שהמפתחים יבנו בביטחון באקוסיסטם שלנו במשך שנים רבות - לא רק הוכחת הקונספט או תוכניות פיילוט צרות, אלא באמת להוביל ליישומי Web3 פורצי דרך בכל ורטיקל שניתן לאמץ ולקדם אותם בהצלחה לשימוש על ידי מיליונים.
כבר רואים אימוץ אדיר על פני ארבעת ענפי היישומים העיקריים שלנו - DeFi, NFTs, gaming/metaverse ובקרת גישה - עם יותר מ-1.3 מיליארד דולר בנפח מסחר היסטורי ב-Secret DEXs, אלפי אספני NFT פעילים ויוצרים בפלטפורמות כמו Stashh, ומספר סבבי מימון מוצלחים עבור אפליקציות Secret כמו Sienna Network, Altermail ו-Shade Protocol. עכשיו הגיע הזמן ליצור ולתמוך בדור הבא של כוכבים נוצצים באקוסיסטם של Secret, תוך הגברת התמיכה שלנו בפרויקטים וביוצרים ומפתחים קיימים.
קרן האקוסיסטם ( The Ecosystem Fund) מנוהלת על ידי SCRT Labs, צוות הפיתוח שעומד מאחורי Secret Network, וכוללת כ-20 קרנות וגופי השקעה השותפים בה, שכולם מחזיקים בפוזיציות ב-SCRT ו/או כבר השקיעו בשכבת היישום של Secret, מה שמוכיח את מחויבותם למשימה ולחזון ארוך הטווח של האקוסיסטם. יחד עם שותפים אלה, נטמיע הון ברחבי האקוסיסטם של יישומי Secret ונספק ניסיון משמעותי, הדרכה וחונכות מתמשכת. אנו נאפשר קשרים בין כל המחזיקים בעלי העניין באקוסיסטם ונעבוד ביחד להגדלת כל מדדי הליבה של Secret Network, כולל: הפעלת מפתחים, צמיחת קהילה, משתמשים פעילים, ולידטורים פעילים, עסקאות יומיות ואינטראקציות בין חוזים, TVL ב- Secret DeFi, קולקציות פעילות של Secret NFT ועוד.
גיא זיסקינד, מייסד ומנכ"ל SCRT Labs: "עם רשת חזקה של תומכים וקהילה גלובלית נלהבת, Secret Network נכנסת כעת לשלב הצמיחה האגרסיבי ביותר שלה עד כה.מאז המאמרים הראשונים שפרסמנו ב-MIT ב-2015, עבדנו ללא לאות כדי להבטיח את פרטיות המידע בעולם הבלוקצ'יין. כעת אנו מזמינים מפתחים מרחבי העולם להצטרף אלינו במשימתנו ולבנות את הדור הבא של אפליקציות ה-Secret שיגנו ויעצימו מיליוני משתמשים גלובליים. אנחנו והשותפים שלנו כאן כדי לתמוך וללוות אותכם בכל שלב".
מפתחים, צוותים וארגונים המעוניינים במימון מקרן האקוסיסטם של Secret, יכולים ליצור קשר באתר החברה.
האקסלרטור - מאגר ההאצה של Secret
לסיום, SCRT Labs נרגשת להציג הזדמנות נוספת עבור מפתחים ויוצרים ב-אקוסיסטם של Secret: מאגר האצה (the Accelerator Pool), המוערך כיום במעל ל-175 מיליון דולר. מאגר ההאצה הממומן ב-SCRT ישמש לתמיכה ביוזמות צמיחה קריטיות ברחבי Secret DeFi, NFTs, גיימינג ו-metaverse, ובורטיקלים יישומים חיוניים אחרים ב-Secret Network. היוזמות יתמקדו במדדי הליבה של הרשת שהוזכרו לעיל, במיוחד שימוש אקטיבי, בסיס משתמשים ו-TVL. . בנוסף, מאגר ההאצה יהווה מקור למימון בשלבים מוקדמים ויינתן בצורה של מענקים לצוותים המפתחים ויוצרים יישומים, כלים המתאימים לעבודה באקוסיסטם ושיפורים ברמת הרשת התומכים ביעדי הצמיחה השאפתניים שלנו. מימון זה נועד לשמש כבסיס ראשוני למפתחים לפני שהם פונים לקרן האקוסיסטם של Secret ופועלים לצמיחה גלובלית. מענקים כבר אושרו ליותר מתריסר יוזמות, כולל פיתוח המימוש של Secret NFT Reference implementation, Secret Monero Bridge, frameworks למפתחים כמו Polar ו-Griptape ועוד רבים נוספים.
מפתחים המעוניינים בסיוע יכולים להגיש בקשות ולקבל מידע נוסף על תוכנית המענקים דרך אזור המענקים.

אודות SCRT Labs
SCRT Labs היא הכח המניע והצוות המיסד העומד מאחורי Secret Network. משימתם היא ליצור מוצרים ומערכות שיאיצו את האימוץ של טכנולוגיות מבוזרות ששמות דגש על הפרטיות של משתמשיהן. הטכנולוגייה של SCRT Labs מבוססת על המחקר שעשה מייסדה, גיא זיסקינד, באוניברסיטת MIT. זיסקינד כתב כמה מהמאמרים המצוטטים ביותר כיום בעולם הבלוקצ'יין. SCRT Labs ממוקמת בתל אביב ומורכבת מבוגרי אוניברסיטת MIT ובוגרי יחידות סייבר עיליות בצה"ל.
מה היא Secret Network?
Secret Network היא רשת הבלוקצ'יין הראשונה ששומרת על הפרטיות של חוזים חכמים כברירת מחדל. מה שמאפשר בניה של ושימוש במוצרי תכנה שהם גם permissionless וגם מגנים על פרטיות המידע של המשתמשים שלהם בו זמנית. יכולת ייחודית זו מגינה על משתמשים, מאבטחת את המוצרים שמושקים עליה, ומאפשרת יצירה של מאות מוצרים שלא היו אפשריים בעבר בעולם ה-Web3. הרשת עצמה הושקה לראשונה בספטמבר 2020, ונתמכת על ידי עשרות חברות פיתוח עצמאיות (כולל SCRT Labs שמפתחת את הליבה של הרשת), מפעילי "secret nodes” ברמה עולמית, ואלפי "Secret Agents” ברחבי העולם שעוזרים לקדם את דגל פרטיות המידע והרשתות המבוזרות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il