TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סקודיקס מכרה שתי מדפסות נוספות להשבחת דפוס, בעסקה של 1.4 מיליון דולר

לענקית הדפסות צילומים אמריקאית. לאחר הזמנה זו מחזיקה החברה האמריקאית ב-8 מדפסות של סקודיקס
סך המכירות של סקודיקס ללקוח זה יסתכמו 2.2 מיליון דולר בשנת 2021

אלי גרינברג מנכ"ל ומייסד סקודיקס: "הרחבת הפעילות עם הלקוח ממצבת את פתרונות ההדפסה הדיגיטלית של סקודיקס בחזית הדפוס העולמי, ואנו מאמינים כי העבודה עמה תאפשר לנו להרחיב את פעילותינו בשוק הדפוס המקוון, וספציפית בשוק כרטיסי הברכה האמריקאי המוערך ב-7 מיליארד דולר ומתאפיין בצמיחה מהירה."

חברת סקודיקס, העוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירות של מערכות דיגיטליות להשבחת דפוס, וכן במכירה של חומרים מתכלים וחלקי חילוף למערכות אלו, מכרה שתי מדפסות נוספות לענקית הדפסות צילומים אמריקאית, אשר יסייעו לה לעמוד בביקושים הגוברים, אשר צומחים בכ-30% משנה לשנה, בהדפסת מוצרים בהתאמה אישית לקראת תקופת החגים בארה"ב.
שוק כרטיסי הברכה בארה"ב מוערך ב-7 מיליארד דולר, ותרבותית מהווה נדבך חשוב במסורת האמריקאית. סקודיקס מאפשרת יצירה של כרטיסי ברכה ייחודיים ואישיים, עם השבחת דפוס דיגיטלית המותאמת פרסונלית לצרכן הסופי. בשנה שעברה נמכרה בארה"ב כמות שיא של יותר מ-50 מיליון כרטיסי ברכה עם הדפסות סקודיקס המותאמות אישית ללקוחות. פתרונות החברה מאפשרים לבצע הזמנה מקוונת דרך האתרים של לקוחותיה, וכן יצירה של כרטיסים מותאמים אישית גם בכמויות הדפסה קטנות, דבר אשר אינו בר ביצוע בפתרונות האנלוגיים הקיימים בשוק. פתרונות החברה כבר משולבים אצל הספקים המובילים בשוק זה, ועד כה ביצעה החברה עשרות התקנות המשרתות את צרכי השוק.
סך ההכנסות השנתית מהלקוח כולל מערכת שנמכרה לו מוקדם יותר השנה, הזמנות דיו ושירות מוערכת בשווי של כ 2.2 מיליון דולר. ההזמנה צפויה להיות חלק מהכנסות החברה בשנת 2021. החברה האמריקאית מחזיקה כיום ב-8 מדפסות של סקודיקס באתרים שונים ברחבי ארה"ב, והזמנה זו תשרת את המשך הגידול בשוק.
אלי גרינברג מנכ"ל ומייסד סקודיקס מסר: "אנו גאים לתמוך בחברה מובילת שוק בהדפסות כרטיסי ברכה מותאמים אישית בעונת החגים העמוסה בארה"ב. סקודיקס נהנית ממגמה זו אשר הולכת וגוברת בעת הזו. הרחבת הפעילות עם הלקוח ממצבת את פתרונות ההדפסה הדיגיטלית של סקודיקס בחזית הדפוס העולמי, ואנו מאמינים כי העבודה עמה תאפשר לנו להרחיב את פעילותינו בשוק כרטיסי הברכה האמריקאי והדפוס המקוון העולמי."

אודות סקודיקס
סקודיקס עוסקת במחקר ופיתוח, ייצור, שיווק ומכירות של מערכות דיגיטליות מתקדמות להשבחת דפוס. בנוסף, מעניקה החברה שירותים שונים עבור מערכות אלו ומוכרת מוצרים מתכלים וחלקי חילוף. המערכות של סקודיקס הינן בין הראשונות בעולם המספקות מענה דיגיטלי להשבחת דפוס ומקצרות משמעותית את זמן השבחת הדפוס ביחס למערכות האנלוגיות הקיימות בשוק. מערכותיה של סקודיקס מותאמות למגוון פתרונות הדפסה ובכלל זה הטבעת פויל, השבחת לכה שקופה ומבריקה על גבי תוצרי ההדפסה ויצירת הבלטה של אלמנט במוצר המודפס.
עד כה רשמה סקודיקס 41 פטנטים והיא בהליכים של 3 בקשות לרישום פטנטים ברחבי העולם, בדגש על השווקים העיקריים בהם פועלת החברה, ארה"ב אירופה וסין.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il