TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

ה"כספת" של Dell


Dell Power Protect
Dell Technologies תציע פתרון למתקפות כופר וסייבר לעסקים המשתמשים בשירותי הענן של אמזון AWS
ל-64% מהארגונים המשתמשים בענן הציבורי אין ביטחון שהם יכולים להגן על כל הנתונים בסביבת העבודה

Dell Technologies ושירותי הענן של אמזון (AWS) משתפות פעולה עם השקתDell EMC PowerProtect Cyber Recovery for AWS – שירות גיבוי ושחזור נתונים המגן מפני התקפות סייבר.

פתרון "הכספת" של Dell כבר זמין לרכישה בחנות היישומים של AWS – אותו יהיה ניתן להטמיע בקלות בתוך הארגון כך שיסייע בבידוד דאטה והגנה מפני התקפות כופר (Ransomware) והתקפות סייבר אחרות.

ה-Dell PowerProtect Cyber Recovery מספק מספר שכבות הגנה שמאפשרות ללקוחות להמשיך בעבודתם הרגילה בצורה מהירה ובביטחון לאחר התקפות סייבר. הפתרון פועל כך שהוא מעביר נתונים קריטיים של הארגון בזמן ההתקפה ומבודד אותם בצורה בטוחה ואוטומטית. בשונה מפתרונות גיבויים סטנדרטים, פתרון זה נועל את מערכת הניהול ומצריך להכניס פרטי משתמש מאובטחים בעלי מספר שלבי אימות המופרדים מהמערכת הרגילה.

"נתונים הינם נכסים אסטרטגים לארגון, והגנה עליהם מפני Ransomware ומתקפות סייבר אחרות הכרחית", אומר דיוויד נוי, סגן נשיא ומנהל מוצרי ה-Date Protection ב-Dell Technologies. "בעזרת שיתוף הפעולה עם AWS, אנחנו מסייעים לארגונים לצמצם סיכונים ולשמור על הנתונים שלהם בבטחה לאחר שחוו התקפת סייבר".

"על פי מחקר Dell Technologies Global Data Protection Indexלשנת 2021 - בקרב 1,000 מקבלי הקלטות בתחומי ה-IT, ל-64% מהארגונים המשתמשים בענן הציבורי או בארכיטקטורות היברידיות אין ביטחון בכך שהם יכולים להגן על כל הנתונים בסביבת העבודה", מציין נוי.

ה-Dell EMC PowerProtect Cyber Recovery זמין לרכישה ב-Marketplace של שירותי הענן של אמזון (AWS). הלקוחות שירכשו את הפתרון יקבלו גישה מהירה לפורטפוליו הגנת הנתונים של Dell עבור AWS, ויוכלו להתחיל בפריסתו באופן מיידי.

אודות דל טכנולוגיות
דל טכנולוגיות היא קבוצת חברות המספקות את התשתית הנחוצה לארגונים לבנות את העתיד הדיגיטלי שלהם, להיכנס לעולם ה-IT ולהגן על הנכס החשוב להם ביותר - המידע. זאת, באמצעות פורטפוליו טכנולוגי מקיף וחדשני, החל ממוצרי קצה בתחום המחשוב האישי והעסקי, דרך מוצרי ליבה בתחומי תשתית אחודה, שרתים, אחסון ואבטחת מידע, וכלה בטכנולוגיות ענן.
דל טכנולוגיות פרושה ב- 180 מדינות, עובדת עם 498 מחברות הפורצ'ן 500 בארצות הברית ומיליוני חברות אחרות בעולם. רשמה כמעט 3500 פטנטים עד היום, ויש לה עוד 2000 בקנה.
דל טכנולוגיות ישראל פרושה על פני ארבעה אתרים (באר שבע, הרצליה, גליל ים, חיפה) ועוסקת בפעילות פיתוח, מכירות ושירותים. לחברה מערך רחב של שותפים עסקיים, אשר פועלים בשוק הארגוני, העסקי והצרכני בישראל. את פעילות ארגון המכירות, השירותים והתמיכה מוביל ליאור פוני.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il