TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מותגXPG מכריז רכיבי זיכרון חדשים המותאמים לגיימרים מקצועיים


יח"צ XPG
לראשונה: מודול זיכרון מותאם לעבודה עם לוחות האם של ROG לביצועים מיטביים בכל משחק
טאיפיי, טייוואן - 14 בספטמבר 2021. מותג הגיימינג XPG המפתח, מייצר ומספק מגוון רחב של מוצרים ורכיבים בתחומי המערכות, הרכיבים והאביזרים לגיימרים, מקצועני eSports וחובבי טכנולוגיה, מכריז היום על רכיבי זיכרון חדשים ומהירים הפועלים בתדר גבוה במיוחד, תוך התאמה מושלמת לדרישות הגיימרים וחובבי הביצועים.

SPECTRIX D50 ROG-CERTIFIED DDR4 RGB- רכיב זיכרון RAM המאושר ע"י מותג הגיימינג של ASUS - הרפובליקה של הגיימרים .(ROG)רכיב הזיכרון החדש מותאם במיוחד לעבודה עם לוחות האם של ROG לביצועי משחק ללא פשרות במהירות המקסימלית. יתרה מזאת, הוא תומך גם ב- Intel® XMP לביצוע אוברקלוק קל ופשוט, וכן שליטה בתאורת ה- RGBלסגנון משחק בהתאמה אישית.

ביצועים גבוהים עם חיבור מהיר ו- Overclocking
ה-SPECTRIX D50 ROG-CERTIFIED DDR4 RGB עבר בדיקות אבחון של אוברקלוקינג ותאימות לשאר מוצרי ROG, מה שמבטיח ביצועים מיטביים עם לוחות האם החדשים של .ROG Intel® DDR4 המשמעות היא שמשתמשי ROG יכולים ליהנות מביצועים מהירים ומצוינים של רכיבי הזיכרון שלהם, עם עד 3,600MHz ובוסט של 5% בלי בעיות.

כמו כן, ה- SPECTRIX D50 ROG-CERTIFIED DDR4 RGBתואם גם ללוחות אם התומכים ב-Intel® XMP 2.0 כך שניתן לבצע אוברקלוק בקלות ללא צורך להיכנס ל-BIOS.

עיצוב גיימרי אלגנטי
חוץ מביצועים מהירים במיוחד בהתאם לדרישות הגיימרים, ה-SPECTRIX D50 כולל תאורת RGB הניתנת לתכנות וניתן לשלוט בה בקלות באמצעות אפליקציית ROG AURA SYNC. תאורת RGB מחמיאה לעיצוב המתקדם והאלגנטי של רכיב הזיכרון, המתאפיין בקווי מתאר זורמים וקווים מלוטשים.

אחריות לכל החיים
SPECTRIX D50 ROG-CERTIFIED DDR4 RGBבנוי משבבים באיכות סופר גבוהה לטובת איכות ואמינות ללא פשרות. לשקט נפשי נוסף, המודול מגיע עם אחריות לכל החיים. זיכרון ה-SPECTRIX D50 יהיה זמין בערכה דו-ערוצית המורכבת משני מודולים בנפח 8GB כל אחד, ובסך הכל כ-16GB.


סדרת GAMMIX D45
רכיבי הזיכרון SPECTRIX D45 RGB ו-GAMMIX D45G DDR4, הזוכים לעיצובים תעשייתיים קשוחים וספורטיביים, מציעים ביצועים ויכולות חזקים במיוחד לטובת חווית משחק חלקה וזמני טעינה מהירים. המודולים מיועדים לאוברקלוקרים מקצועיים ולגיימרים המחפשים לשדרג את ביצועי המחשב שלהם בעזרת אוברקלוק אמין ויציב.

עיצוב ברוח שריון, ביצועים איתנים
ה GAMMIX D45-ו- SPECTRIX D45G RGB מציגים מארז אלומיניום שחור דמוי שריון עם שלבים מחוספסים לטובת מראה ותחושה קשוחים. ולא רק שהם נראים ומרגישים עוצמתיים, הם גם מציעים ביצועים מצוינים להפליא. הם משיגים זאת באמצעות שבבי IC ו PCB-באיכות הגבוהה ביותר ותומכים ב-Intel® Extreme Memory Profile (XMP) 2.0.

XMP 2.0 לוקח את האוברקלוק לשיא ביצועים חדש ומשפר את יציבות המערכת, ובמקום להתאים פרמטרים בודדים ב-BIOS, משתמשים יכולים לעשות זאת דרך מערכת ההפעלה של המחשב האישי שלהם. שני המודולים נבדקו בקפדנות ואומתו על מנת לעבוד עם פלטפורמות AMD העדכניות ביותר עבור תאימות מושלמת ללא קושי וביצועים חלקים. שני המודולים מגיעים בנפחים 8,16 ו-32GB.

האירו את העולם עם תאורת RGB
משתמשים יכולים להגדיר את תאורת ה-RGB במודול SPECTRIX D45G RGB, בדיוק כמו שהם רוצים. הם יכולים לבחור בין אפקטים שונים (סטטיים, נשימה ו"שביט") או לסנכרן את האורות עם השירים האהובים שלהם באמצעות מצב מוסיקה. את כל זה ניתן לעשות באמצעות אפליקציית XPG RGB Sync או תוכנת בקרת RGB של כל מותגי לוח האם הגדולים, כולל אלה של ASUS, MSI, GIGABYTE, ASRock.

זמינות ומחירים:
שלושת רכיבי הזיכרון יהיו זמינים לרכישה בישראל בחודשים הקרובים, ומחירם טרם נקבע.


אודות XTREME PERFORMANCE GEAR - XPG
חטיבת XPG הוקמה על ידי ענקית הציוד ההיקפי ADATA במטרה לספק מוצרים בעלי ביצועים גבוהים לגיימרים, אנשי מקצוע מלווים וחובבי טכנולוגיה. XPG מחויבת לפתח מוצרים המסייעים למשתמשים להגיע לביצועים קיצוניים, ולכן היא עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם קהילת הגיימרים כדי לאסוף תובנות לגבי הצרכים האמיתיים של המשתמשים, ולשלב אותם בחומרה המגוונת שהיא מפתחת ומייצרת. XPG מספקת מגוון מלא של קווי מוצרים החל ברכיבים ועד ציוד היקפי לכל הגיימרים; המוצרים מבטיחים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של יציבות ואמינות, יחד עם העיצובים המתקדמים והחדשניים שזכו בכמה פרסים בינלאומיים יוקרתיים. מעבר לביצועי המוצר, XPG ממלאת חלק פעיל במתן חסות לקבוצות אירועים וליווי של גיימרים מקצועיים ברחבי העולם. והכי חשוב, XPG שואפת לספק חוויות משחק קיצוניות כדי להפוך כל רגע למרגש ומתמשך.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il