TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סלברייט מקימה ועדת אתיקה


CELLEBRITE
הוועדה כוללת מומחים באתיקה, זכויות אדם, אכיפת חוק, משפטים ו-Digital Intelligence
הוועדה תייעץ לדירקטוריון החברה לגבי מדיניות והליכים רלוונטיים כדי להמשיך ולטייב סטנדרטים אתיים גבוהים לפיתוח ושימוש אחראים בטכנולוגיית Digital Intelligence


פתח תקוה, ישראל, 13 בספטמבר, 2021 – חברת סלברייט (נאסד"ק: CLBT), המובילה העולמית בפתרונות Digital Intelligence (DI) עבור המגזר הציבורי והפרטי, מודיעה היום על הקמת ועדת אתיקה. תפקיד הוועדה לייעץ לדירקטוריון החברה בנושאים הקשורים להתפתחויות בחוק הבינלאומי, לשיקולים אתיים בנוגע לתהליכים עסקיים אחראיים, ולדרישות החוק והרגולציה בעניין מכירה ושימוש בטכנולוגיות של סלברייט.

המשימה של סלברייט היא לסייע ללקוחותיה ברחבי העולם בהצלת חיי אדם והגנה עליהם, ובטיוב תהליכי החקירה תוך שמירה על פרטיות המידע. וועדת האתיקה תתמוך במימוש המשימה הזו באמצעות מומחי הוועדה שיספקו לדירקטוריון ייעוץ מומחים בלתי תלוי, על מנת להבטיח עמידה בסטנדרטים אתיים גבוהים, בנושאים כגון:

המלצה על סט עקרונות וקווי מדיניות שינחו את מכירת פתרונות סלברייט ושירותיה, בהתאם לקוד האתי של החברה, בחוקים, ברגולציות, ובנורמות והנוהלים הבינלאומיים המקובלים.
ייעוץ לגבי טרנדים טכנולוגיים צומחים ומתפתחים בתעשיה, שימוש בהם ורגולוציות
המלצות בעניין מדיניות לטיפול בנושאי אתיקה וזכויות אדם


"כמובילה בתעשיית ה-DI (Digital Intelligence), אנו בסלברייט מכירים באחריותנו כלפי לקוחותינו פעול באופן שקוף ואתי. המחוייבות שלנו ליצור עולם בטוח יותר ולפעול באופן חוקי ואתי, היא ללא עוררין", אמר יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט. "ועדת האתיקה מביאה לסלברייט נסיון עצמאי ברמה עולמית, שיחזק את השותפות שלנו עם בכירים ומקצוענים בתעשייה, כדי שנוכל לבנות דרכים ונוהלים לשימוש אתי בפתרונות Digital Intelligence, ולסייע לארגונים השומרים על בטחון הציבור ולארגונים עסקיים להתמודד עם איומים הולכים וגדלים של פשע, טרור ופשיעה אזרחית".

ועדת האתיקה תורכב משמונה חברים. היא כוללת כעת את האישים הבאים, כאשר נוספים יצטרפו עד סוף השנה:

פרופ' גבריאלה בלום היא פרופסור למשפטים הרווארד, בקתדרה לזכויות אדם ולמשפט הומניטרי על שם ריטה האוזר, וסגנית דיקאן בתוכנית ללימודי משפט בינלאומי בביה"ס למשפטים של הרווארד. כמו כן, היא מנהלת בפקולטה את התוכנית למשפט בינלאומי בסכסוכים מזויינים(PILAC) , וחברה בסדנת המו"מ למנהלים. לפני הרווארד, בלום שירתה שבע שנים כיועצת משפטית בכירה במחלקת הדין הבינלאומי בפרקליטות הצבאית הראשית בצה"ל, ושנה נוספת כיועצת אסטרטגית למועצה לביטחון לאומי של ישראל.


ויליאם פ.אבר (William P. Eber) הוא לשעבר מנהל טכנולוגיות ראשי (CTO) במרכז לפשעי סייבר במשרד ההגנה האמריקאי (DC3), שם היה אחראי לזיהוי טכנולוגיות עם פוטנציאל להוסיף ערך לפורנזיקה דיגיטלית. לפני כן, שימש כמנהל מעבדות הפורנזיקה להגנה על מערכות מחשוב (DCFL) , שם פיקח על פורנזיקה דיגיטלית ומולטימדיה, ועל תהליכי סייבר חקירתיים וסטנדרטים בחקירות פשיעה, פעילויות למלחמה בטרור, חקירות בטחוניות ואיומים על תשתיות קריטיות. כיום, מר אבר מתנדב ברשות הפארקים הלאומיים של ארה"ב ובחיל ההנדסה של צבא ארה"ב.

אנתוני ג'.פרנטה (Anthony J. Ferrante) הוא המנהל הגלובלי של תחום הסייבר ומנהל בכיר ב-FTI Consulting, פירמת ייעוץ עסקי גלובלית. לפני כן, שירת כמנהל צוות תגובות לאירועי סייבר במועצה לביטחון לאומי של ארה"ב בבית הלבן. בתפקיד קודם, היה ראש הסגל בחטיבת הסייבר של ה-FBI. הוא הצטרף ל-FBI כסוכן מיוחד בשנת 2005, שם פעל ביחידת השטח של הארגון בניו יורק. ב-2006 נבחר לצוות הפעולה של ה-FBI בתחום הסייבר (FBI’s Cyber Action Team), צוות מומחים מוטס עם פריסה גלובלית שמטרתו להגיב לאירועי הסייבר הקריטיים ביותר מטעם הממשל האמריקאי.

דורון הרמן הוא מומחה בתחום הגנה על ילדים ברשת ומייסד Safe School Analytics, סטארטאפ שפיתח פתרון המנתח את האקלים החברתי בבית הספר ומספק על בסיס זה הרצאות ותכני שיעורים לתלמידים. הרמן גם מגיש כיום מגזין בתחום המשפט בערוץ רשת 13. במשך יותר מעשור עבד כעתונאי, בין היתר כראש דסק הפלילים והסייבר בחדשות 13 וככתב בגל"צ. בנוסף, הוא גם מרצה ויוצר סרטים תיעודיים בנושא של הגנת ילדים ברשת.

גיל קרליקווסקי הוא הנציב לשעבר של הרשות להגנת המכס והגבולות של ארה"ב. הוא היה הנציב הראשון שאושר בממשל אובמה לעמוד בראש סוכנות בת 60,000 עובדים האחראית לנושאי בטחון הגבולות והמכס. כמו כן, שירת כמנהל המשרד למדיניות סמים לאומית בבית הלבן בין 2009-2014. הוא שירת כמפקד משטרה בארבע ערים וכן עבד במשרד המשפטים האמריקאי. מר קרליקווסקי היה עמית בביה"ס לממשל ע"ש קנדי באוניברסיטת הרווארד, ומשמש כעמית לא מן המניין באוניברסיטת רייס.

פרופ' יולי תמיר היא אקדמאית ישראלית ופוליטיקאית לשעבר, אשר שירתה כחברת כנסת מטעם מפלגת העבודה בין 2010-2003. היא כיהנה כשרה לקליטת עלייה, שרת החינוך, סגנית יו"ר הכנסת וכחברה בוועדות הכספים, החינוך, ועדת החוץ והביטחון של הכנסת. פרופ' תמיר שימשה כעמיתת מחקר במרכז לערכים אנושיים ובמרכז לאתיקה ולמקצועות של אוניברסיטת הרווארד. היא ממייסדי תנועת 'שלום עכשיו', החותרת לקידום הפתרון של שתי מדינות בסכסוך הישראלי-פלסטיני. מעל עשור כיהנה פרופ' תמיר כנשיאת מכללת שנקר להנדסה עיצוב ואמנות, וכיום היא נשיאת המכללה האקדמית בית ברל.

אודות סלברייט
החזון של סלברייט (Nasdaq: CLBT) הוא לסייע ללקוחותיה ברחבי העולם בהצלת חיי אדם והגנה עליהם, בהאצת גלגלי הצדק תוך שמירה על פרטיות המידע. סלברייט היא המובילה הגלובלית בשוק פתרונות ה-Digital Intelligence בסקטורים הציבורי והפרטי. החברה מאפשרת לארגונים להתמודד עם המורכבויות של חקירות דיגיטליות המאושרות ע"פ חוק, באמצעות ייעול של תהליכי החקירה. אלפי סוכנויות אכיפת החוק ותאגידים מובילים ביותר מ-140 מדינות משתמשים בפלטפורמת ה-Digital Intelligence של סלברייט, המשנה את הדרך בה לקוחות אוספים, בוחנים, מנתחים ומנהלים מידע ראייתי במסגרת חקירות המתנהלות ע"פ חוק.
למידע נוסף, בקרו ב-www.cellebrite.com ו-https://investors.cellebrite.com .
בקרו ב-www.cellebrite.com למידע נוסף על מחוייבותה של סלברייט לאתיקה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il