TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

ITT מנפיקה תוספת דוח קיימות לשנת 2021


ITT
ממשיכה להתקדם בסדרי עדיפויות סביבתיים, חברתיים וממשלתיים
וייט פליינס, ניו יורק (BUSINESS WIRE) :

ITT Inc. NYSE: ITT פרסמה דו"ח קיימות – תוספת 2021, והיא התוספת השנייה שלה לקיימות ITT 2019, הדו"ח המקיף של החברה על התקדמותה לקראת התחייבויות סביבתיות, חברתיות ומשילות (ESG). תוספת זו מפרטת את ההתקדמות של ITT 2020 לשילוב ניהול סביבתי והשפעה חברתית חיובית על כל המבצעים, הצוותים והקהילות. סדרי העדיפויות כוללים בין היתר בריאות ובטיחות, גיוון, שוויון והכלה של כוח העבודה וטביעת הרגל הסביבתית. נקודות עיקריות משנת 2020 כוללות:

*הפחתה של 25 אחוז בפליטת גזי חממה (GHG)
*23 אחוז פחות פסולת שנשלחה למזבלות
*25 אחוז פחות תקריות במקום העבודה
*צלילה של כל התחייבויות אסבסט תלויות ועומדות ועתידיות

"אנו ממשיכים לשלב את שיטות ה-ESG בפעילות היומיומיות שלנו, תוך שמירה על המיקוד שלנו בבריאות האנשים שלנו, העסק שלנו והכספים שלנו", אמר לוקה סווי, מנכ"ל ונשיא. "במה שהייתה שנה מאתגרת במיוחד עבור כולם, הצוות שלנו הפגין את מחויבותו לכך ש-ITT תהפוך את העולם למקום טוב יותר עבור כל בעלי העניין. למרות שאני מרוצה מההתקדמות שלנו עד כה, ברור שיש לנו עוד הרבה מה לעשות במסע שלנו להפוך ל-ITT בר קיימא יותר".

הדו"ח, Sustainability ITT – 2021 Supplement, מכסה יוזמות ומידע אחר על פני שלוש שנים עם דגש על תוצאות 2020. הוא משלב מדדי 2020 עבור כל מיקומי ITT גלובליים. מספר קווים מנחים ומסגרות מדידה, כולל אלה שסופקו על ידי מועצת תקני החשבונאות לקיימות (SASB) ו- Global Compact של האו"ם (UNGC), הודיעו על היקף דו"ח זה. למידע נוסף על ההתחייבויות של ITT ליצירת סביבה בת-קיימא ושוויונית יותר, ראו את הדו"ח כאן Sustainability ITT 2019.

אודות ITT

ITT היא יצרנית מובילה מגוונת של רכיבים קריטיים מהונדסים ביותר ופתרונות טכנולוגיים מותאמים אישית עבור שוקי האנרגיה, התחבורה והתעשייה. בהתבסס על מורשת החדשנות שלה, ITT משתפת פעולה עם לקוחותיה כדי לספק פתרונות מתמשכים לתעשיות המפתח העומדות בבסיס אורח החיים המודרני שלנו. מטה ITT ממוקם בווייט פליינס, ניו יורק, עם עובדים ביותר מ -35 מדינות ומכירות בכ -125 מדינות. החברה ייצרה הכנסות של 2.5 מיליארד דולר ב-2020. לקבלת מידע נוסף, בקרו www.itt.com.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il