TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מציאות רבודה לכולם - Arti

פלטפורמת המציאות הרבודה של Arti משתמשת בענן Oracle כדי לאפשר לשדרנים וליוצרי וידיאו לספק מציאות רבודה מדהימה מכל מקום. כל מה שצריך זה מצלמה, מחשב נייד וחיבור לאינטרנט

חברת Arti, שפיתחה את פלטפורמת המציאות הרבודה (AR) הראשונה שהיא מבוססת-ענן עבור גופי שידור ומפיקי וידיאו, משתפת פעולה עם ענן אורקל כדי לשפר את חוויית המשתמש של לקוחותיה והצופים שלהם.
Arti הוא מעין סטודיו AR "אצלכם בכיס"- פלטפורמת AR מבוססת ענן, ללא חומרה. בניגוד לפתרונות AR מסורתיים הדורשים שימוש בחומרה יקרה באתר ההפקה, ומיועדים לשימוש של צוותי עיצוב AR ייעודיים בסטודיו, בפלטפורמה של Arti אפשר להשתמש בכל מקום. היא מאפשרת לגופי שידור ומפיקי וידאו ליצור סרטוני מציאות רבודה ולהטמיע אובייקטים דו-ממדיים ותלת-ממדיים, עדכוני טוויטר, דפדפני אינטרנט ועוד, מכל מקום. כל מה שצריך זה מצלמה, מחשב נייד וחיבור לאינטרנט.
Arti בחרה בתשתית הענן של אורקל לאירוח שרתי הגרפיקה התלת ממדית שלה, המפעילים את כלי התלת-ממד Unreal Engine של חברת Epic Games ומשתמשים במעבדי NVIDIA. עיבוד (רינדור) גרפיקה בענן מבטל את הצורך של הלקוחות לרכוש ולתחזק שרתים יקרים וחוסך מהם דאגה לדברים כמו עדכונים ואמינות. פלטפורמת המציאות הרבודה של Arti מספקת אינטראקציות יותר ריאליסטיות, ובזמן אמת, בין המציג בשידור חי למיצגי ה-AR. כמו כן היא מספקת ביצועים מהירים יותר לסטרימינג של AR באיכות שידור, מכל מקום.
"הענן של אורקל מספק יכולות ייחודיות של GPU מואץ, החיוניות ליצירת חוויות AR עשירות", אומר ירון זכאי-אור, מנכ"ל ומייסד שותף של Arti. הגישה שלנו, המבוססת על תוכנה בלבד, מאפשרת למשתמשים ליצור מרחוק גרפיקת AR ותבניות ללא חומרה מקצועית, ואפילו ללא מומחיות בתלת מימד. כדי לגשר על הפער הזה יש צורך בביצועי מחשוב חזקים ואמינים, אותם אנו משיגים באמצעות ענן אורקל".
"אנו גאים לתמוך בגישה המשבשת ונטולת החומרה של Arti בעזרת פתרון ענן חזק ומואץ GPU המאפשר להם להפעיל את עומסי העבודה הכבדים ביותר בענן", אמר ג'ייסון וויליאמסון, סגן נשיא, מנהל תוכנית הסטארטאפים הגלובלית של אורקל. "הפתרון האלגנטי של Arti הוא דוגמה מצוינת לשימוש שבו שירותי הענן החזקים שלנו תומכים ביישומים התובעניים ביותר מכל מכשיר, עובדים מכל מקום ומתמודדים עם כמויות דאטה גדולות. Arti ממנפת את הענן שלנו כדי לאפשר לגופי שידור להשתמש ב-AR ובגרפיקה בזמן אמת ולהדהים את הקהל שלהם".
בנוסף ליכולות מחשוב עם ביצועים הגבוהים, אזור הענן הציבורי החדש של אורקל בירושלים מעניק לחברת Arti התל-אביבית, אביב את היתרונות של דאטה סנטר מקומי.
"הפלטפורמה שלנו מחליפה חומרה יקרה מאוד עם מנוי לאפליקציית ענן, וצוות של 4-5 אנשי מקצוע עם one-man show", אומר זכאי-אור. "הפלטפורמה של Arti כוללת גרפיקה מוכנה דו- ותלת-ממדית המאפשרת לשלב בקלות בשידור מרכיבי AR כמו תמונות, אלמנטים של מותג ספונסר, פיד נתונים, פיד בשידור חי של מדיה חברתית ואתרי אינטרנט, תוך מספר דקות בלבד. לדוגמא, כתב המשדר מהשטח יכול לשלב בקלות פיד נתונים דינמי וגרפיקת AR בשידור חי ובאופן מיידי, ולשלוט בהם בשידור חי באמצעות טלפון סלולרי".
Arti הוקמה בתל אביב בשנת 2019 על ידי ירון זכאי-אור, מייסד שותף ומנכ"ל, אבנר וילן, מייסד שותף וסמנכ"ל טכנולוגיה, דרור בלקין, מייסד שותף וסמנכ"ל קריאייטיב, ועידו למפרט, מייסד-שותף ומנהל תוכן ראשי. לקוחות החברה בארה"ב, אירופה ואפריקה, וכוללים גופי שידור עולמיים ידועים, גופי שידור מקומיים וליגות ספורט. דוגמאות וקליפים של לקוחות המדגימים את המציאות הרבודה של Arti בשידורי חדשות, מזג אוויר, ספורט ותוכן וידאו אחר אפשר לראות בערוץ היוטיוב של Arti: https://www.youtube.com/c/Arti4AR/about.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il