TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

Logz.io הכריזה על שותפות אסטרטגית עם מיקרוסופט


Logz.io
כדי להאיץ בקצב מהיר ניטור אפליקציות טבעי בענן
יכולות הניטור של Logz.io משובצות כעת ישירות בקונסולה של Azure מבית מיקרוסופט

בוסטון ותל אביב, 28 ביולי 2021, (BUSINESS WIRE):
Logz.io, פלטפורמת נראות מובילה בקוד פתוח עבור צוותי DevOps מודרניים, הכריזה על שותפות אסטרטגית חדשה עם Azure של מיקרוסופט כדי לפשט את הנראות והמעקב אחר תזרימי עבודה עבור מפתחי ענן. משתמשי Azure יכולים כעת לפרוס את פלטפורמת Logz.io ישירות מהקונסולה של Azure בלחיצה על כפתור. השילוב החלק בין Azure ו-Logz.io מספק נראות ויכולת ניטור עבור ארגונים תאגידיים המפתחים אפליקציות על Azure, ולספק את המידע המסוים הנדרש לפישוט פיתוח הקוד והשגת גמישות עסקית.

הגישה הייחודית של Logz.io לניטור ונראות משלבת את כלי הקוד הפתוח הטובים ביותר - ELK, Prometheus ו- Jaeger - אל פלטפורמה ניתנת להתאמת גודל עם תכונות נוספות ברמה ארגונית כמו התראות, דו"חות, בידול נתונים משופר, ואבטחה. המסגרת של Azure ושילוב המוצר עם Logz.io מאפשרים למהנדסים לבנות ולתחזק אפליקציות ב-Azure כדי להשתמש ביכולות הקוד הפתוח הללו בקלות רבה אף יותר, ועם פחות חיכוך.

"מהנדסי ה-DevOps של ימינו זקוקים לגישה ישירה לנתוני הביצועים הספציפיים המאפשרים להם לבנות ולתקן אפליקציות במהירות ובזריזות רבות יותר", אמר תומר לוי, מנכ"ל Logz.io. "באמצעות השותפות האסטרטגית הזו, מפתחי Microsoft Azure יכולים כעת ליהנות מנראות מתקדמת בלחיצת כפתור, וכך הם יכולים לעבוד מהר יותר ובדיוק רב יותר".

"השותפות שלנו עם Logz.io תאיץ את החדשנות בקהילת המהנדסים, ותאפשר לצוותים לפעיל בצורה חלקה כלי נראות של Logz.io, ולבנות ולפקח במהירות על המוצרים שלהם, ותוך כדי כך לספק ללקוחות ניהול פורטל מרכזי לצורכי חיוב ותמיכה בפריסת ה-Azure שלהם, "אמרה ג'וליה ליוסון, סגנית נשיא תאגידית, חטיבת המפתחים של מיקרוסופט.

Logz.io, בכך שהיא מאפשרת למהנדסים ולמקצועני IT לאסוף, לנתח ולהציג את נתוני הנראות שלהם באופן מהיר ומרכזי, מספקת יכולת נראות קריטית הנדרשת לקיצור זמן התגובה ולשימוש ממוטב במשאבים הנדסיים - עיבוד נפחים עצומים של נתונים כדי לחלץ מהם תובנות ביצועיות בעלות משמעות. מידע זה חשוב כדי לאפשר לארגונים לתת במהירות תשובה לשאילתות טכניות ועסקיות, וכדי לנטר בקלות רבה יותר אחר סביבות הענן המבוזרות, מורכבות, מבוססות המכלים של ימינו.

למידע נוסף ההתחייבות של מיקרוסופט ו-Logz.io לאקו סיסטם של הנראות ב-Azure, צרו קשר עם kerry.pillion@logz.io

אודות Logz.io
Logz.io היא פלטפורמת הנצפּוּת (observability) בענן המובילה שמאפשרת למהנדסים להשתמש בכלי הקוד הפתוח הכי טובים בשוק בלי המורכבות של ההפעלה, הניהול וההגדלה שלהם. Logz.io מציעה ארבעה מוצרים: ניהול לוגים המבוסס על ELK, ניטור תשתיות המבוסס על Prometheus, מעקב מבוזר המבוסס על Jaeger ו-SIEM ענן המבוסס על ELK. המוצרים האלה מוצעים כשירותים בענן מנוהלים ומשולבים באופן מלא כדי לעזור למהנדסים לנטר, לפתור בעיות ולאבטח את עומסי העבודה המבוזרים שלהם בענן ביעילות רבה יותר. חברות המבוססות על הנדסה כמו סימנס, יוניטי ו-ZipRecruiter משתמשות ב-Logz.io כדי לפשט את הניטור והאבטחה של עומסי עבודה, להגדיל את התפוקה של המפתחים, לקצר את הזמן לפתרון בעיות ולהגביר את הביצועים והאבטחה של היישומים הקריטיים שלהן.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il