TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

Treeverse מכריזה על גיוס 23 מיליון דולר כדי לסייע לארגונים להתמודד עם כמויות דאטה אינסופיות


עוז כץ ועינת אור מייסדי Treeverse צילום: Treeverse
החברה עומדת מאחורי פרויקט lakeFS, שהוא פרויקט קוד פתוח המביא יכולות ניהול גרסאות לתחום הביג דאטה. בחברה השקיעו הקרנות Dell Technologies Capital, Norwest Venture Partners ו- Zeev Ventures של אורן זאב.
חברת ההייטק Treeverse נחשפת ומכריזה על גיוס של 23 מיליון דולר מאז הקמתה בינואר 2020. החברה עומדת מאחורי פרויקט lakeFS, שהוא פרויקט קוד פתוח המביא יכולות ניהול גרסאות לתחום הביג דאטה. בחברה השקיעו הקרנות Dell Technologies Capital, Norwest Venture Partners ו- Zeev Ventures של אורן זאב.

Treeverse הוקמה כדי לתת מענה לאתגרים שמייצרים תהליכי קליטה, שמירה ועיבוד של כמויות דאטה הולכות וגדלות, המלווים את ה- CTO, מהנדסי דאטה, מהנדסי למידת מכונה ואנליסטים בכל חברה. ככל שהדאטה גדל כך גדל גם האתגר לניהול דאטה בתוך תהליכי הפיתוח, ה- Deployment וה- Production, מבלי שקיימים פתרונות כלליים ואמינים בשוק. השיפור המתמיד בפתרונות של קליטה, אחסון וניתוח נתונים, הופכים את אתגר ניהול הדאטה לצוואר הבקבוק המשמעותי בהאצת הבאת הערך מהנתונים של הארגון.

״פיתחנו את lakeFS כדי לפתור את הכאב והתסכול שהכרנו מעבודתנו בבנייה וניהול של תשתיות דאטה״, אמרה עינת אור, מייסדת שותפה ומנכ״ל חברת Treeverse. ״אנחנו גאים באופן האלגנטי שבו הפתרון שלנו מספק מענה לבעיות ניהול הדאטה בשפה אחידה של גיט (Git) המוכרת מניהול קוד. ושנבנתה קהילה גדולה של משתמשים ומפתחים סביב הפרויקט, התורמים להפיכתו לפתרון עוצמתי יותר עבור ארגונים. אנחנו מתכוונים להשתמש בהשקעה זה כדי להעמיק את יכולות פרויקט הקוד הפתוח ובבניית שירות מנוהל (SaaS) מעליו. שיאפשר הקמה מהירה של תהליכי עבודה החיוניים לעבודה בטוחה ויעילה עם נתונים ומבטיחים את איכות התוצר של עיבוד הנתונים.״

העובדה שפרויקט lakeFS מבוסס על קוד פתוח, מאפשרת למהנדסים המתמחים בדאטה להשתתף בתכנון ומימוש המוצר. ובכך לוודא שהוא מתאים לצרכי הארגון שלהם וגם תורם לקהילת המהנדסים שנתקלים באתגר זה בכל מקום. הקהילה של lakeFS כוללת מהנדסים מהחברות Slice, SimilarWeb, Karius וחברות רבות אחרות התורמות משוב על המוצר ורעיונות על איך להפוך אותו למוצר אפילו טוב יותר לניהול נתונים בתוך התהליכים הארגוניים.

Treeverse הוקמה בשנת 2020 על ידי עינת אור (מנכ"ל) ועוז כץ (סמנכל טכנולוגיות). בתפקידה הקודם של עינת אור היא שימשה כ-CTO בחברת SimilarWeb במשך 6 שנים. לפני כן היא כיהנה בתפקיד ה-CTO והובילה את צוותי הטכנולוגיה בחברות: Earnix, Extreme Reality ו- Correlix. היא מהנדסת בעלת PhD במתמטיקה מאוניברסיטת תל אביב. עוז כץ עבד יחד עם עינת ב- SimilarWeb שם שימש בתפקיד VP Production Engineering. זוהי הפעם השנייה שהוא מקים חברה ולפני כן היה CTO בחברת Swayy שנרכשה על ידי SimilarWeb בשנת 2015. בחברה מועסקים 13 עובדים בישראל וההשקעה תשמש להרחבת כח האדם ב-30 עובדים נוספים.

"הסביבות של היום, שעוברות דיגיטציה הולכת וגוברת, יוצרות מבול של נתונים ומטילות עומס עצום על אנשי מקצוע בתחום הנתונים שמטרתם למצוא דרכים יעילות וגמישות לנהל את כל זה", אמר יאיר שניר, מנהל פעילות דל טכנולוגיות קפיטל בישראל ובאירופה. "LakeSF מביא גישה ייחודית העונה על הצרכים של מהנדסי נתונים מודרניים הנאבקים בניהול מחזור החיים של נתונים גדולים. ההשקעה שלנו היא עדות לאמונה ש- Treeverse תשנה את האופן שבו צוותי נתונים עובדים יחד.”

"Treeverse היא חברה שנבנתה על ידי מהנדסי נתונים כדי לפתור את הבעיות שבהן מתמודדים מהנדסי נתונים מדי יום. הצוות בנורווסט נרגש לשתף פעולה עם החברה במסע להביא טכנולוגיה זו לכמה מהארגונים והמותגים הצרכניים המובילים בעולם.”, אמר דרור נחומי, שותף כללי ב- Norwest Venture Partners.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il