TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מעבדת הפינסק של מאסטרקארד ו-ENEL X ערכה כנס בנושא עתיד הסייבר והפינטק בישראל


FINTECH LABS קרדיט: עידן כנפי
דר' יניב הראל ,SVP הגנת סייבר בחברת סיגניה ציין כי "התוקפים היום עובדים כעסק ובמשמרות על מנת להביא ROI"
גיל ארזי, מייסד ושותף בקרן ההון סיכון FinTLV ציין כי "לא הייתי אומר שיש "בועה" אולם על המשקיעים לשים לב למודלים העסקיים ולהשקיע בחברות שיש להן יכולת להפוך ל- Cash Positive"

רהב שלום-רביבו ממערך סייבר, חירום ובטחון במשרד האוצר ציינה כי "משרד האוצר מעודד ומקדם חדשנות ודיגיטציה בשוק הפיננסי באמצעות תמיכה בחברות פינטק וסייבר ישראליות"

מעבדת הפינסק של מאסטרקארד ו-ENEL X אשר הוקמה לאחרונה בבאר שבע, ערכה כנס בנושא עתיד הסייבר והפינטק בישראל. לכנס הגיעו נציגים מחברות סטארטאפ, משקיעים מקרנות הון סיכון וגורמים נוספים מהתעשייה על מנת לדון באתגרים בתעשיות הסייבר והפינטק, במגמות החדשות ובצרכים המשתנים של הלקוחות.

כפי שמדגיש ערן לוי, מנכ"ל ENEL ישראל, המטרה העיקרית של המעבדה היא לבצע פרויקטים בשיתוף עם סטארטאפים, בהליך מואץ אל מול היחידות העסקיות הרלוונטיות במאסטרקארד ובחברת Enel X על מנת להוציא את הטכנולוגיה לשוק ב- Product Market Fit אופטימלי ובזמן הקצר ביותר.

בכנס נכחו ונאמו מומחים אשר הציגו את הערך שהם מביאים לסטארטאפים בישראל ואת הצורך בפתרונות חדשניים על מנת להמשיך להוביל את התעשיה בארץ. בין הדוברים היתה רהב שלום-רביבו ממערך סייבר חירום ובטחון במשרד האוצר, אשר נכללת ברשימת "100 הנשים המובילות בפינטק העולמי" של אתר הפינטקLATTICE80 , גיל ארזי, מייסד ושותף בקרן ההון סיכוןFinTLV , דר' יניב הראל ,SVP הגנת סייבר בחברת סיגניה, סידני גוטסמן, מנכ"ל מעבדת פינסק, ערן לוי, מנכ"ל ENEL ישראל ועומר אונגר מנכ"ל מאסטרקארד ישראל.

מנכ"ל המעבדה, סידני גוטסמן, הסביר כי גם למאסטרקארד וגם לחברת Enel יש יכולות גלובליות מוכחות לזהות ולהוביל חדשנות אמיתית. המעבדה מאפשרת לשתי החברות לשלב משאבים, ידע ומאמצים ולעבוד יחד עם סטארטאפים בישראל כדי להניע את תחומי הסייבר והפינטק קדימה.

דר' יניב הראל ,SVP הגנת סייבר בחברת סיגניה ציין כי "אנו מזהים עליה במיקוד והיעילות של התקיפות. התוקפים היום עובדים במשמרות ופועלים כמו ארגון עסקי לכל דבר ועניין על מנת להביא ROI על המאמץ שלהם. הם מנסים לייצר תפוקה יומית ובמידה ונתקלים בחומות הגנה חזקות יעצרו את הפעילות ויעברו לארגון עם פרצות קלות יותר. לאחרונה סייענו בעצירת מתקפה מתוחכמת על קבוצת משקיעים שבו קיבלו מייל מזויף מספר שעות לפני שהיו צריכים להעביר את ההשקעה לחשבון בנק פיקטיבי. הונאת סייבר כזו הייתה יכולה להסתיים בנזק של עשרות מיליוני דולר". העולם הפיננסי אטרקטיבי לתקיפה משלוש סיבות: שם נמצא הכסף, רב הפעילות מתקיימת כיום בשכבה הדיגיטלית, כל העולם הפיננסי נמצא בtransformation מהותי.

גיל ארזי, מייסד ושותף בקרן ההון סיכון FinTLV ציין כי "לא הייתי אומר שיש "בועה" אולם על המשקיעים לשים לב למודלים העסקיים ולהשקיע בחברות שיש להן יכולת להפוך ל- Cash Positive. משקיעים חייבים להסתכל בעיניים פקוחות על ההשקעה והוולואציות. עוד הוסיף, כי הוא כמעט יכול לנבא כבר בפגישה הראשונה את ההצלחה או הכשלון של היזמים והיזמיות וזה אם יש להם את ה"קילר אינסטינקט" והבנה מעמיקה של העולם העסקי הנדרש. אנחנו מחפשים יזמים/ות שיש להם רקורד, גם אם נכשלו בעבר אך ידעו לעשות שינויים תוך כדי תנועה".

לדברי רהב שלום-רביבו מתחום הסייבר הפיננסי במערך סייבר חירום ובטחון במשרד האוצר "המשרד מוביל פעילויות ייחודיות להגנת סייבר על המערכת הפיננסית בישראל. השילוב בין יכולות משרד האוצר, מערך הסייבר הלאומי ורשות החדשנות, בשילוב עם הסקטור העסקי, לתמיכה בחברות סטארטאפ ישראליות בתחומי הפינטק והסייבר, מביא ערך מוסף רב. היתרון של המעבדה לסטארטאפים מתבטא ביכולת לתמוך במעבדה ובחברות הסטארטאפ שבה בידע, מומחיות ומידע רלוונטי שניתן לשתף, ובנוסף קישוריות בין גורמים ברמה הלאומית והבינ"ל לקידום נושא זה".

***
מעבדת הפינסק פועלת בשיתוף עם רשות החדשנות, משרד האוצר, ה - CERT הפיננסי ומערך הסייבר הלאומי ומתמקדת בסטארט-אפים חדשניים ופורצי דרך בתחומי הפינטק והסייבר. המעבדה מציעה לסטארטאפים שיצטרפו לתוכנית, סביבה ייחודית שתסייע להם לפתח פתרונות לשווקים הגלובליים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il