TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

ממשיכים לעבוד מהבית גם אחרי הקורונה: חברת VMware מניעה את כוח העבודה העכשווי


VMware
ארגונים, שהיו עדים ליתרונות של העבודה מרחוק במהלך השנה האחרונה, מעוניינים כעת לתמוך בה. כדי לענות על דרישה זו, מכריזה חברת VMwareעל פתרון בשםVMware Anywhere Workspace, המיועד לסייע לארגונים לספק חוויה טובה ומאובטחת יותר לעובדים שלהם בכל מקום, בו הם נמצאים ברחבי העולם
"העבודה היא מה שאתה עושה ולא היכן שאתה נמצא. ארגונים משנים את תפיסתם באשר למקום שבו הצוותים שלהם ישתפו פעולה ויחדשו, ולכן הם יצטרכו לשנות את הלך המחשבה שלהם וליצור תרבות דיגיטלית שמקדמת את חוויית העובדים" אמר ירון רזינסקי, מנהל אזוריEUC בחברת VMware. "פיתחנו את VMware Anywhere Workspace תוך מחשבה על אופן חדש של עבודה. הפתרון ימלא תפקיד חשוב ביצירת ארגונים חזקים, ממוקדים ועמידים יותר".

פתרון VMware Anywhere Workspace נועד להניע את כוח העבודה ולהפחית את החיכוך בין מערכות ה-IT לעובדים בארגון. הפתרון יוצר חוויה טובה, רחבה, יעילה ומאובטחת יותר- בעלות פחותה. הפתרון מסייע ללקוחות:

• לנהל מודל חווית עובדים מכל מקום, כך שעובדים יכולים לעבוד באופן חכם יותר – תוך שמירה על חוויית משתמש טובה ועקבית יותר מכל מכשיר, מכל מיקום ובכל רשת.

• לאבטח את משתמשי הקצה מכל יישום ומכל מכשיר – תוך שמירה על גישת Zero Trust של VMware, המשלבת אבטחת רשתות למשתמשי הקצה עם ניהול ואבטחה.

• אוטומציה של מקום העבודה כך שמערך ה-IT יהיה חדשני ולא רק תגובתי, פשוט ויעיל יותר. בעזרת הפתרון ארגונים יכולים להתמקד בתוצאות שהם מבקשים להשיג.


חיים אינגר, סמנכ"ל טכנולוגיות בכלל ביטוח מסר כי "פתרונות VMware היוו עוגן דיגיטלי יציב בתקופת הקורונה ואפשרו לנו לספק שירות מהיר ומקיף לאלפי לקוחות. עברנו את המבחן המאתגר הזה ללא קושי ובלי השקעה נוספת, ואנו גאים בכך מאד. המשבר לימד אותנו, שבסביבת עבודה מפוצלת מאד, גבולות הרשת הארגונית מגיעות עד לבתי העובדים. יכולנו לתמוך בעבודה מרחוק באמצעות רשת מודרנית וגמישה ואסטרטגיה שמרחיבה אותה ל'קצה החדש".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il