TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

אורקל מכריזה על תוכנית חדשה: האצת המעבר לענן תוך הפחתת עלויות התמיכה ברשיונות התוכנה


לארי אליסון יור ו-CTO של אורקל
לקוחות יוכלו להקטין את החיובים בגין התמיכה ברישיונות מוצרי הטכנולוגיה של Oracle בסכום של עד 33 סנט לכל דולר שהם משלמים עבור שימוש בענן אורקל (OCI)
לקוחות רבים יוכלו לקבל החזר כספי של 100% מתשלומי התמיכה ל-Oracle, על ידי העברה של כמה עומסי עבודה נוספים לענן של אורקל

אורקל מכריזה על תוכנית חדשה בשם Oracle Support Rewards במטרה לסייע ללקוחות להאיץ את המעבר לענן ובמקביל, להפחית את עלויות התמיכה ברישיונות תוכנה. מעכשיו, לקוחות שירכשו את שירותי הענן של אורקל‏ (OCI) יוכלו לזכות בהטבות שיפחיתו, או אף יבטלו, את החיוב בגין תמיכה ברישיונות הטכנולוגיה של Oracle באתר הלקוח.

בתוכנית זו, כל הלקוחות המקבלים תמיכה ברישיונות הטכנולוגיה של אורקל ירוויחו לפחות 25 סנט ב-Support Rewards (הטבות תמיכה) על כל דולר שימוש בענן אורקל שהם צורכים, במסגרת מודל Universal Credits של אורקל. לקוחות שעובדים במודל הסכם רישיון ללא הגבלה (Unlimited License Agreements) של אורקל יחסכו אפילו יותר – וירוויחו הטבות בשיעור של 33%. המשמעות היא שלקוח, עם חיוב בגובה 500,000 דולר עבור תמיכה ברישיון אורקל, יוכל לבטל את החיוב הזה לחלוטין על ידי העברת עומסי עבודה בשווי 1.5 מיליון דולר לענן אורקל, OCI.

"OCI הוא העסק בעל הצמיחה המהירה ביותר של אורקל, משום שבנינו פלטפורמה ענן דור-2 ייחודית המסוגלת להריץ את עומסי העבודה התובעניים והקריטיים ביותר בצורה מהירה יותר, אמינה יותר ומאובטחת יותר לעומת המערכות באתרי הלקוח (on-premises)", אמר לארי אליסון, יו"ר ו-CTO של אורקל. "אנחנו רוצים לאפשר ללקוחות רבים יותר לנצל את ענן אורקל, דור 2. תכנית Oracle Support Rewards מציעה ללקוחות דרך קלה להפחית את ההוצאות על תמיכת התוכנה ובו-זמנית להגביר את מהירות אימוץ הענן שלהם".

מנהלי מערכות מידע (מנמ"רים) וארגוני IT נתונים ללחצים להניע חדשנות, לרוב ללא תוספת תקציב. תוכנית Oracle Support Rewards יוצרת ערך גבוה יותר עבור הלקוחות הקיימים של טכנולוגיית אורקל, כך שאימוץ ענן אורקל יהיה עוד יותר חסכוני. בדומה לקילומטרים שנצברים בתוכניות הנוסע המתמיד, ההטבות של הלקוח במסגרת Support Rewards נוספות באופן אוטומטי לקונסולת OCI מדי חודש, וניתן להחיל הטבות בכל עת.

תוכנית Oracle Support Rewards מצטרפת לתוכניות הקיימות Oracle Universal Credits‏, Oracle Bring Your, Own License,‏ Oracle Customer to Cloud ולתוכנית Oracle Cloud Lift שהושקה לאחרונה. כולן מכוונות להאיץ את השינויים הדיגיטליים של הלקוחות ובה בעת להציע חוויית לקוח נהדרת. Oracle Cloud Lift בשילוב עם Oracle Support Rewards והמחיר התחרותי מלכתחילה של ענן אורקל, מאפשרים ללקוחות להעביר עומסי עבודה נוספים לענן בצורה פשוטה וחסכונית.

"אורקל יוצרת בידול בשירותי הענן שלה, בכך שהיא מקפידה להמשיך ולהתמקד בצרכים הייחודיים של לקוחותיה", אומר דייב מקארתי, סמנכ"ל שירותי תשתיות ענן ומחשוב קצה ב-IDC. "Oracle Support Rewards בשילוב עם מחירים גמישים ושקופים הם כלי חיוני למשיכת עסקים חדשים ולהאצת האימוץ של OCI."

לקוחות ושותפים כמו Allegis Group,‏ Cognizant ו-Experian כבר מקבלים תמורה בתוכנית החדשה הזו. השותפים של אורקל ירוויחו מתוספת התמריץ ללקוחות לעבור לענן. באופן ספציפי, ספקי שירותי ענן יכולים להעביר את החסכונות מ-Oracle Support Rewards ללקוחות שלהם ב-OCI.

"Allegis Group הינה חברת ניהול כישרונות מהמובילות בעולם. אורקל סייעה לנו לתכנן אסטרטגיה אימוץ ענן רובסטית המאזנת בין היתרונות למשתמשים וליתרונות לעסק שלנו, עם מודרניזציה מיידית של יישומי הליבה כמו PeopleSoft ואימוץ של פתרונות SaaS לאורך זמן", אומר בריאן לינדנר, אחראי מידע ראשי ב-Allegis Group. "התוכנית החדשה מאפשרת לנו להמשיך ולהשתמש בהשקעות הקיימות בטכנולוגיה, להפחית עלויות באופן משמעותי ולהשקיע בעתיד."

"כחברה מובילה בנתונים ואנליטיקה, ל-Experian חשוב ביותר לספק את חוויית הלקוח המיטבית. אנחנו פועלים יחד עם אורקל עבור מרבית מערכות הליבה שלנו באתר המקומי (on prem), החל מניתוח נתונים במוקדים טלפוניים ועד לדיווח פיננסי", אומר מרווין לאלי, ארכיטקט ארגוני גלובלי ב-Experian. "במקביל להמשך אימוץ פתרונות מבוססי ענן, תוכנית Oracle Support Rewards מקלה עלינו מאוד לבחור בענן של אורקל לעתיד המערכות הללו. אנו סבורים שהעבודה עם אורקל תאפשר לנו להמשיך ולשפר את יכולותינו בעיבוד הנתונים והניתוח בענן, ותסייע למיליוני הצרכנים והעסקים שמקבלים מאיתנו שירות בעזרת הפתרונות החדשניים שלנו".

תשתית ענן אורקל:
הגישה של אורקל למחשובענן מבוססת עלעיקרון שפלטפורמת הענן צריכה להיות בנויה כך שתתמוך באופן טבעי בכל היישום הקיימים, במקום שהיישומים יותאמו לפלטפורמות הענן הקיימות לענן . פלטפורמת הענן של אורקל מאפשרת העברה בקלות רבה יותר של יישומים קריטיים ל-OCI והפעלתם בצורה טובה יותר מאשר באתר המקומי. כמו כן, היא מציעה את כל השירותים שדרושים למפתחים על מנת לבנות ולהפעיל יישומים טבעיים לענן (cloud native). OCI מפשטת את הניהול והאבטחה, עם שירותים אוטונומיים כגון בסיס הנתונים האוטונומי של אורקל, היחיד בעולם, ואבטחה מובנית שפועלת תמיד. OCI מציעה את התמיכה המלאה ביותר לאסטרטגיות ענן היברידיות, כולל סביבות VMware ואפילו הבאת הענן לדאטה סנטר של הלקוחות עצמם או למחשוב הקצה. הלקוחות יכולים להשתמש בשירותי OCI בענן הציבורי של אורקל, בדאטה סנטר שלהם, או בכל מקום בין שני אלה, וכך לאפשר לחברות נוספות גישה ליתרונות של הענן. בנוסף, התשתית מציעה טכנולוגיות שיפשטו את האינטגרציה ומעבר הנתונים בין ארגונים בסביבות מרובות עננים. מעבר לכך, OCI מציעה את הביצועים הטובים ביותר בעלויות נמוכות יותר במידה משמעותית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il