TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

בזק סיימה לפרוס סיבים אופטיים בכל שהם


ביקור שר התקשורת יועז הנדל. פריסת סיבים בזק בשוהם
מהיום כל תושבי שהם יוכלו להתחבר לסיבים של בזק ולגלוש בקצבים של עד 2.5 גיגה. בסיור חניכה בעיר שהתקיים היום (ג׳), לקחו חלק שר התקשורת יועז הנדל, ראש המועצה איתן פטיגרו , מנכלית המשרד לירן אבישר-בן חורין, הדרג המקצועי במשרד ותושבים.
בזק מכריזה היום על סיום פריסת הסיבים האופטיים ביישוב שהם. מדובר בפריסת סיבים מלאה, כך שכל תושבי הישוב יכולים כבר מהיום ליהנות מקצב גלישה של עד 2.5 גיגה. עד היום קצב הגלישה המקסימלי בשהם עמד על עד 100 מגה.

פריסת הסיבים של בזק הינו פרוייקט התשתיות הגדול בישראל המתבצע לרוחבה ולאורכה של המדינה ובהשקעה של מיליארדי שקלים. רק בינואר האחרון בזק החלה בפריסת סיבים בקצב חסר תקדים, כאשר בחצי שנה בלבד פרסה תשתית סיבים המגיעה לכ-680 אלף משקי בית ברחבי הארץ (מרכז ופריפריה) להתחבר לסיב האופטי של בזק ולהקפיץ את קצב הגלישה בביתם. מדובר בקצב פריסה חסר תקדים, כאשר היקף הכיסוי הכולל יעמוד על 80% ממשקי הבית בישראל במרכז ובפריפריה. היישוב שהם נמצא בין היישובים הראשונים בארץ שהפריסה בו הסתיימה מקצה לקצה.

לרגל השקת רשת הסיבים, יוצאת בזק במבצע ומציעה הנחה של 50% במחיר החודשי של קצבי גלישה העומדים על 1-2.5 גיגה, לשלושת החודשים הראשונים. מחיר 2.5 גיגה עומד על 74.5 שקל לחודש במשך שלושת החודשים הראשונים ומהחודש הרביעי יעלה 149 שקל, ואילו קצב גלישה 1 גיגה עומד על 59.5 שקל לחודש בלבד. מהחודש הרביעי מחירו יתעדכן ל 119 שקל. בנוסף לעלות קצב הגלישה, חבילת הסיבים כרוכה גם בעלות התקנה. לרגל השקת הסיבים יוצאת בזק במחיר מבצע להתקנה העומד על 12.5 שקל לחודש, למשך 36 חודשים.
בשהם מתגוררים כיום כ-22 אלף תושבים, המתגוררים בכ-5400 בתי אב, כשליש מהם צמודי קרקע. בעוד כשנתיים צפויה אוכלוסיית היישוב לגדול ל-27 אלף תושבים. כרבע מתושבי היישוב צעירים עד גיל 18.
דודו מזרחי, מנכ"ל בזק, "אני שמח לבשר כי כל תושבי שהם יכולים להתחבר לרשת הסיבים האופטיים של בזק ולהנות מגלישה באיכות ובמהירות גבוהים במיוחד. התקופה האחרונה המחישה יותר מתמיד את הצורך באינטרנט יציב ואיכותי ובזק רואה יעוד בלאפשר זאת לכלל אזרחי ישראל. הפריסה המלאה בשהם היא ביטוי מובהק של יעוד זה. עוד הוסיף מזרחי כי, "בזק יצאה השנה לדרך מורכבת ומרתקת אשר תהפוך את מדינת ישראל למובילה עולמית בתחום תשתיות התקשורת. מדובר בפרוייקט תשתיות התקשורת הגדול, המורכב והיקר ביותר בשוק התקשורת, אשר הושקעו בו כבר מאות מיליוני שקלים, ויושקעו בו עוד מיליארדי שקלים".
ראש מועצת שהם, איתן פטיגרו: "שהם היא הסנונית הראשונה למהפכת התקשורת בישראל. החל מהיום כל המשפחות ביישוב, ללא יוצא מן הכלל, מחוברות לרשת הסיבים ולאינטרנט המהיר, מהם ייהנו גם תלמידי מערכת החינוך ביישוב. אנו רואים חשיבות רבה במתן שירותים מקוונים, לימודים מתוקשבים ובמציאת פתרונות טכנולוגיים שיאפשרו לתושבי היישוב לעבוד וללמוד מהבית במקרה הצורך. קצב גלישה מהיר אינו מותרות, הוא הכרח המציאות היום. אני מודה לשר התקשורת, יועז הנדל ולחברת בזק על כך שמצאו לנכון להשיק את הפרוייקט הלאומי החשוב הזה בשהם".
שר התקשורת, יועז הנדל: "אני מאוד גאה לחנוך את העיר הראשונה שמחוברת מקצה לקצה, בהתאם ליעד של נגישות ותחרות לכל אזרח. אינטרנט מהיר הוא לא רק שיפור של איכות החיים, הוא מנוע צמיחה. הגדלת התל"ג ב1.1 % הורדת יוקר המחייה, צמצום פערים בין פריפריה למרכז והצמחת שוק התעסוקה לפחות ב3% .לכן אני מתעקש שבכל מקום בארץ יפרסו סיבים, מהגולן ועד חולות חלוצה, במרחב הכפרי ובמגזר החרדי והערבי. מגיע לתושבי שהם ולתושבי הפריפריה תנאים שווים, איכות חיים ויכולת תעסוקה ברמה הכי גבוהה בעולם. יש עכשיו ממשלה חדשה עם כוחות טובים ובעיקר רצון טוב. לפתע איש לא נגד מתווה הסיבים או שינויים בשוק השידורים. אני מתכוון לנצל את היציבות הזאת כדי לקדם את תשתיות התקשורת בישראל, לייצר מהפכה שתשנה את חיי הישראלים בכל מקום״.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il