TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת הסטארט אפ SensePass השלימה גיוס של 3.3 מיליון דולר


מוטי ארקוסצ׳ין, מנכ״לֿ; חן כהן, סמנכ״ל תפעול; ניר אלפרוביץ׳, סמנכ״ל טכנולוגיות
קבוצת צור שמיר הינה המשקיעה הגדולה בסבב הנוכחי עם השקעה של כ-1 מיליון דולר
חברת הסטארט אפ SensePass מודיעה היום כי השלימה סבב גיוס במסגרתו גייסה כ-3.3 מיליון דולר מהם קבוצת צור שמיר השקיעה כ-1 מיליון דולר (עם אופציה לחצי מיליון דולר נוספים). SensePass (סנספאס) פועלת בתחום התשלומים הדיגיטליים (Digital Payments) ופיתחה רשת תשלומים דיגיטאלית חדשנית, SensePay, המאפשרת לסוחרים/קמעונאים לקבל כל סוג של אמצעי תשלום דיגיטלי, כגון תשלומים באמצעות ארנק אלקטרוני, מטבעות דיגיטאליים (קריפטו), נקודות שנצברו במסגרת מועדוני לקוחות, קופונים וכן כרטיסי אשראי וכרטיסי חיוב אשר מחוברים למערכות של Apple, Google Pay, או ישירות לארנק הדיגיטאלי של החברה. רשת התשלומים SensePay פועלת בצורה עצמאית ללא תלות ברשת התשלומים המסורתית של חברות כרטיסי האשראי ועל ידי כך מייצרת אלטרנטיבה לסליקת תשלומים מיידית בעמלות מופחתות לבית העסק ובחוויית לקוח מתקדמת. הרשת פועלת בצורה רב ערוצית ומאפשרת תשלום גם בעולם בפיסי וגם ב-Ecommerce.

המוצר עוצב כך שיתממשק בקלות עם כל קופה ויאפשר לבצע את העסקאות ברמת אבטחה בנקאית (מבוססת פטנט של החברה) ולהציע לסוחר/קמעונאי ניתוח מפורט של פעילות הלקוחות על כל היבטיו. הודות לחשבון האישי של SensePay, הסוחר/קמעונאי יקבל תשלום ממספר הולך וגדל של אפשרויות תשלום באמצעות הטלפון הסלולרי, לרבות אמצעי תשלום אלטרנטיביים בעמלה מופחתת בהשוואה לאפשרויות תשלום כמו Apple, Google Pay, כרטיס אשראי או כרטיסי חיוב.

שוק אפליקציות הפינטק צומח בקצב גבוה ומוערך כיום בלמעלה מ- 4 טריליון דולר דרך מגוון של אמצעים. חרף הצמיחה המואצת, גם כשהצרכן מאמץ את אמצעי התשלום הדיגיטאלי ולאור המגוון הגדל של נכסים פיננסים שניתן לממשק לאפליקציות השונות, קיימות מגבלות רבות אשר מונעות מהצרכנים את האפשרות להשתמש באמצעים השונים.

אין כיום בשוק שחקן שיכול לאפשר לסוחר/קמעונאי לקבל בצורה חלקה את כל אמצעי התשלום הקיימים וכך ולאפשר לצרכנים לשלם באמצעות כל אמצעי התשלום בקופה ולכן הצורך בפתרון מסוגו של Sensepass.

Sensepass פעילה כיום בעיקר בישראל עם שיתופי פעולה עם מספר קופות, כגון Optima (מבית SilverByte) המובילה בשוק המלונאות, אוטוסופט הפעילה בתחום הקמעונאי, ביקום מהגדולות בתחום ההסעדה, בוס המתמחה בפתרונות לעסקים קטנים ועוד. SensePass משרתת כיום מעל 200 בתי עסק מסוגים שונים, כגון בתי מלון, מסעדות, קמעונאים ועסקים קטנים ביניים וכ- 10,000 לקוחות משלמים (צרכנים). החברה נמצאת כיום בתהליך חדירה לארה״ב שם היא כבר חתמה על מספר שיתופי פעולה אסטרטגים עם מספר שחקני פינטק וקופות גדולות כגון: Flooid Software, PayPal, Venmo, Coinbase, Trustly, AliPay, Giftz, Authorize.Net, FirstData ועוד, ונמצאת בשלבי פיילוט ובדיקות היתכנות עם מספר קמעונאים/סוחרים גדולים Tier-1, אותם היא מתכננת להשיק במהלך החודשים הקרובים. החברה גייסה בסבב הנוכחי כ-3.3 מיליון דולר במטרה לאפשר לחברה להאיץ את החדירה לשוק האמריקאי, שם היא מוצאת דרישה רבה לטכנולוגיה הייחודית שלה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il