TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת ההלת'-טק IDENTI MEDICAL זכתה לביקוש כפול בסבב ההנפקה הראשון


שלמה מתתיהו ואלון נגבי
IDENTI אשר פיתחה פלטפורמת ענן ומערך חיישנים אוטונומיים לניהול שתלים רפואיים יקרי-ערך ונרקוטיקה בחדרי ניתוח ופרוצדורות, זכתה לאמון רב ממשקיעים מוסדיים וסיימה בהצלחה הנפקת מניות ראשונה לפי שווי של 75 מליון ש"ח לפני הכסף
במסגרת סבב ההנפקה הראשון של החברה השלימה החברה גיוס של 27 מליון ש"ח. ההנפקה שבוצעה במסגרת הצעה לא אחידה של חברות טכנולגייה זכתה להיקף ביקושים של כ-60 מליון ש"ח, יותר מפי שתיים מהסכום אותו ביקשה החברה לגייס, למרות הביקושים הערים למניות החברה החליטה הנהלת החברה לא להגדיל את ההצעה ולגייס בסבב זה את הסכום אותו התכוונה לגייס.

IDENTI אשר פעלה עד היום על בסיס הון עצמי והכנסות ממכירות, וללא גיוס הון ממשקיעים (Bootstrap), סיימה את תהליך ההנפקה מתוך רצון להקים מערך מכירות ושיווק בארה"ב, המדינה בה רואה החברה כשוק היעד המרכזי.
במסגרת ההנפקה אותה מובילה אינפין קפיטל, בליווי עורך הדין הוד מימון משרד גולדפרב זליגמן ושות' ופירמת רואי החשבון דלויט. ההנפקה נסגרה במחיר למניה של 7.5 ש"ח בהצעה לא אחידה בה כאמור נרשמו ביקושי יתר משמעותיים.
החברה מייעדת את עיקר תמורת ההנפקה לצורך התרחבות מהירה והאצת פעילות המכירות בשוק האמריקאי והאירופאי, לצד הגדלת היתרון הטכנולוגי והשלמת תוכנית הפיתוח לשחרור מוצרים נוספים לשוק הרפואי.

פתרונות החברה מסייעים למיקסום הפוטנציאל העסקי של חדרי ניתוח וחדרי פרוצדורות אשר עד לכניסת הטכנולוגיה המהפכנית נחשבו ל"אזורים אפורים" בכל הנוגע למעקב אחר המלאי הזמין והמלאי הנצרך. החיישנים האוטומטיים מאפשרים לייעל את ניהול המלאי ולקבל תמונה מלאה על עלויות וחיוב ניתוחים ופרוצדורות רפואיות, אשר מהווים מקור ההכנסה העיקרי של בית החולים. בנוסף, הפלטפורמה מסייעת בעמידה בדרישות רגולטוריות מחמירות לניהול ותיעוד מידע בצורה דיגיטלית ובשמירה על בטיחות המטופלים על ידי מערכת התראות כנגד פריטים פגי תוקף או המוגדרים כריקול. מערכת הענן של החברה מכילה מידע אודות מאות אלפי מוצרים רפואיים, וטכנולוגיות בינה מלאכותית ולמידת מכונה משולבות המאפשרות תיעוד אוטומטי מהיר של המידע בתיק המטופל ובמערכות בית החולים וכך חוסכות השקעה רבה שבית החולים משקיע כיום בשמירה על מאגר נתונים מעודכן.
שלמה מתתיהו, מנכ"ל IDENTI: "הצלחת ההנפקה מהווה הבעת אמון של שוק ההון ב-identi Medical ובאסטרטגיית הצמיחה שלנו. במסגרת ההנפקה זכתה החברה לביקושי יתר משמעותיים ולכניסה של גופים מוסדיים מובילים ומוערכים בישראל. ההנפקה תאפשר לנו להמשיך את תנופת המכירות, הן באמצעות המשך צמיחה פנימית גבוהה והן באמצעות המשך חתימת הסכמים עם ענקיות התוכנה בתחום המדיקל. כספי הגיוס ישמשו אותנו ביישום מהיר של אסטרטגיית הצמיחה הרווחית שלנו ושמירה על מובילות עולמית כחברה גלובלית וחדשנית. אנו מחויבים להצלחת החברה ולהשאת ערך למשקיעים ולבעלי המניות".

החברה נוסדה ב-2017 מתוך היכרות עמוקה עם עולם הלוגיסטיקה הרפואי, על ידי שלמה מתתיהו, יזם ותיק בעולם ההייטק הרפואי הישראלי, שמכהן כמנכ"ל החברה ומביא עימו ניסיון של למעלה מ-30 שנה בשיפור תהליכים תפעוליים ועסקיים; ועל ידי אלון נגבי, סמנכ"ל מחקר ופיתוח, המומחה בהובלת צוותי פיתוח תוכנה ופיתוח מוצרים טכנולוגיים מורכבים מזה 25 שנה. בחברה מציינים כי חדרו ל-90% מבתי החולים בישראל, ולאחרונה חתמה החברה על מספר הסכמים משמעותיים ופיילוטים בחו"ל, לרבות ארה"ב, אירופה ויפן. מוצרי החברה מותקנים בלמעלה מ-105 בתי חולים וחברות רפואיות רב- לאומיות, ביניהם: ג'ונסון אנד ג'ונסון, מדטרוניק, גופי מחקר ובתי חולים מהמתקדמים והמובילים בארץ ובעולם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il