TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

אוניברסיטת המלך עבדאללה למדע וטכנולוגיה בחרה ב-Canonical


Canonical
במסגרת תהליך התחדשות מחשוב הענן שלה
הפריסות החדשות של OpenStack ו- Kubernetes משפרות את ביצועי המחשוב עבור חוקרים, ומקלות על הניהול עבור צוות ה- IT

ת'ול, ערב הסעודית,יוני 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Canonical, החברה העומדת מאחורי הפצת Ubuntu, הודיעה היום כי היא עובדת עם אוניברסיטת המלך עבדאללה למדע וטכנולוגיה (KAUST), אוניברסיטה לתואר שני בת'ול, ערב הסעודית, על שדרוג משמעותי של תשתית מחשוב הענן שלה. מטרת הפרויקט היא להקל ולהוריד עלויות בניהול סביבת הענן של KAUST, תוך הבטחת רמות גבוהות של ביצועי מחשוב שהחוקרים זקוקים להם.

אפילו בסטנדרטים של רוב האוניברסיטאות, דרישות המחשוב של KAUST הן אינטנסיביות. המוסד מוקדש אך ורק למחקר מדעי וטכנולוגי, כאשר כל הסטודנטים לומדים לדוקטורט או לתואר שני. הרשת של המוסד חייבת להיות מסוגלת לתמוך במגוון רחב של עומסי עבודה, ללא זמן השבתה.

מאז 2015, האוניברסיטה הפעילה ענן פרטי OpenStack "תוצרת בית", שבו לחוקרים הוקצו משאבי מחשוב לפי דרישה. אך ככל שהשימוש גדל, המערכת הפכה מסובכת יותר לניהול עבור צוות ה-IT. גרוע מכך, הוא היה מועד להפסקות חשמל, אשר האטו פרוייקטים, וברגע שאלו הושלמו, הקשו על חוקרים אחרים לגשת לנתוני הפרוייקט.

"ידענו שאם אנחנו מתכוונים לגדול, אנחנו צריכים אסטרטגיה שתאפשר לנהל את המשאבים טוב יותר, תהיה אמינה יותר, ותקל על התקנת שדרוגים ושירותים חדשים", אמר ארינדם צ'אקרבורטי, מומחה מערכות בכיר ב-KAUST. "התחלנו לבחון תשתית כקוד, והבנו שהאפשרות הטובה ביותר תהיה לעבור לפלטפורמה מהימנה של צד שלישי עם תמיכה ייעודית".

KAUST בחרה בקנוניקל על מנת לתכנן וליישם ענן OpenStack מקומי חדש. האשכול החדש, המבוסס על Charmed OpenStack של קנוניקל, הינו כפול מגודלה של המערכת הישנה, וצמח מ-10 ל-20 צמתים (nodes). עם תמיכה של Ubuntu Advantage for Infrastructure, קנוניקל מונעת או פותרת במהירות בעיות OpenStack שהאוניברסיטה נתקלת בהן, לפני שהן משפיעות על תהליך המחקר.

יתרון נוסף הוא שהפריסה החדשה לא גרמה לשיבושים תפעוליים, או הצריכה למידה של מערכת חדשה. הסיבה לכך היא שפלטפורמת OpenStack המורשית של האוניברסיטה כבר עשתה שימוש בתוכנת הקוד הפתוח של קנוניקל, ואובונטו היתה ללא ספק מערכת ההפעלה הנפוצה ביותר בקמפוס.

"קנוניקל הציעה את העלות השנתית של השרת הטובה ביותר בשוק עבור רמת התמיכה שחיפשנו, ואנחנו מאוד מרוצים מהתוצאות", אמר צ'אקרבורטי. "השינוי הוביל לביצועים מתקדמים ולשיפור זמן הפעולה הללא-הפרעה של התלמידים והצוות שלנו. בנוסף, העובדה שקנוניקל מטפלת בהטמעה ובעניינים תפעוליים, צוות ה- IT שלנו חופשי לעבוד על דברים אחרים. הבעיות נפתרות מהר יותר, ומנקודת מבט של כוח אדם, אנחנו חוסכים כסף".



לצד המעבר ל-OpenStack, האוניברסיטה עברה גם ל-DevOps ולקונטיינרים עם Charmed Kubernetes של קנוניקל, פלטפורמה תואמת-Kubernetes הממוטבת לסביבות מרובות עננים.

אימוץ Kubernetes שינה את האופן שבו חוקרי האוניברסיטה ניגשים למשאבי מחשוב. במקום להקצות לעצמם מחשבים וירטואליים, המשתמשים יכולים פשוט לצרוך שירותים דרך הענן מבלי לדאוג היכן או איך הם פועלים. התמיכה של קנוניקל גם מכסה Kubernetes.

"אנחנו שמחים לעבוד עם אוניברסיטת המלך עבדאללה למדע וטכנולוגיה", אמר ניקולס דימוטאקיס, סגן נשיא להנדסת שטח בקנוניקל. "הניסיון של האוניברסיטה מראה כי ארגונים אינם צריכים להיאבק עם הטמעות הענן שלהם, וכי באמצעות בחירת השותף הטכנולוגי הנכון, הם יכולים להפעיל את התשתית שלהם באופן הרבה יותר כלכלי, תוך שיפור ביצועי המחשוב".

אודות אוניברסיטת המלך עבדאללה למדע וטכנולוגיה

אוניברסיטת המלך עבדאללה למדע וטכנולוגיה (KAUST), שנוסדה בשנת 2009, היא אוניברסיטת מחקר לתארים מתקדמים, המוקדשת למציאת פתרונות לכמה מהאתגרים המדעיים והטכנולוגיים הדחופים ביותר בעולם בתחומי המזון, המים, האנרגיה והסביבה. עם 19 תחומי מחקר הקשורים לנושאים אלה, ומעבדות מהשורה הראשונה בעולם,יצרה האוניברסיטה סביבה שיתופית בינתחומית לפתרון בעיות, שהביאה עד כה לפרסום מעל 11,000 מאמרים.

KAUST איחדה את המוחות והרעיונות הטובים ביותר מרחבי העולם על מנת לקדם את המדע והטכנולוגיה באמצעות מחקר ייחודי ושיתופי, ובקמפוס חיים, עובדים ולומדים בני יותר מ-100 לאומים שונים.KAUST היא זרז לחדשנות, פיתוח כלכלי ושגשוג חברתי בערב הסעודית ובעולם.

למידע נוסף, בקרו ב- www.Kaust.edu.sa

אודות Canonical

קנוניקל היא החברה שמאחורי Ubuntu, מערכת ההפעלה המובילה בקונטיינרים, ענן ומחשוב Hyperscale. רוב תהליכי העבודה בענן הציבורי עושים שימוש באובונטו, כמו גם שערים חכמים, מתגים, מכוניות אוטונומיות ורובוטים מתקדמים. קנוניקל מספקת אבטחה ארגונית, תמיכה ושירותים למשתמשים מסחריים של אובונטו. קנוניקל היא חברה פרטית שנוסדה בשנת 2004.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il