TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

EPAM האמריקאית הודיעה על רכישת חברת הסייבר הישראלית White-Hat


עופר לוינגר, מנכ"ל WHITE-HAT קרדיט: דיגיטל דראג
הרכישה תחזק את מעמדה שלEPAM , ענקית שירותי הנדסה ופיתוח פלטפורמות דיגיטליות, כמובילה עולמית בהגנת סייבר בכלל ובשוק ה-Incident Response בפרט
EPAM Systems inc, ספקית בינלאומית מובילה של שירותי הנדסה ופיתוח של פלטפורמות דיגיטליות, הנסחרת בבורסת ניו-יורק, הודיעה היום על רכישתה של WHITE-HAT, חברת סייבר ישראלית מובילה בתחומה. הרכישה צפויה לחזק את מעמדה של EPAM כמובילה בינלאומית בהגנת סייבר לשוק הארגוני, ולהרחיב את היצע פתרונות הגנת הסייבר שלה ללקוחותיה.

חברות הופכות לדיגיטליות בקצב מהיר ובהיקף נרחב, ובזמן שהמערכות, היישומים והתהליכים העסקיים שלהן עוברים טרנספורמציה דיגיטלית רחבה, פתרונות העבר אינם מספקים עוד ויש צורך בהגנת סייבר פרואקטיבית שמפחיתה משמעותית את האיומים בסביבה הארגונית.

"אנו שמחים לצרף אלינו את חברת WHITE-HAT. הניסיון המקצועי, המתודולוגיות והצוות המוכשר שלה יסייעו ללקוחותינו להוסיף יכולות הגנת סייבר ליישומים שלהם, וזאת במהירות ובגמישות הדרושות בסביבת ענן, במטרה להגיע לארכיטקטורת Zero Trust מלאה," אמר סאם רימן, CISO וראש חטיבת הסייבר ב-EPAM. "ככול שארגונים מבצעים מודרניזציה של היישומים והארכיטקטורה שלהם, כך הופכים כל המכשירים, המשתמשים והרשתות שלהם לנקודות תורפה דרכן ניתן לפרוץ לארגון. במציאות כזו הכרחי להגן על התשתיות והנתונים של הארגון. הגדלנו את השקעותינו בתחום הסייבר מכיוון שנושא האבטחה חייב להיות נרחב ומשמעותי בדיוק כמו הענן".

חברת WHITE-HAT בבעלות שרון נימירובסקי הוקמה ב-2013 במטרה להגן על ארגונים באמצעות מתודולוגיות חדשניות ומתקדמות והבנה מעמיקה של הסביבה תוך אימוץ תפישת מבטו של התוקף, באמצעות צוותי "האקרים לבנים".
בשנים האחרונותWHITE-HAT התמודדה עם כמה מההתקפות המתוחכמות ביותר במגזרי הממשלה, בנקאות, ביטוח, הייטק, חלל ואנרגיה. סט הכלים והמתודולוגיות של WHITE-HAT בתחום ה-Incident Response מאפשר ללקוחותיה להגיע במהירות להבנה מלאה של האירוע וכיצד יש לנהל, למגר ולהתאושש ממנו, במטרה לשפר את המוכנות לקראת אירועים עתידיים.
השירותים של החברה כוללים את הפתרון הייחודי Eye of the Enemy – אשר מטייב כל העת את מערכות ההגנה של הארגון ובדיקת כשירותם כנגד אירועי אמת - וכן שרותי איתור איומים (Threat Hunting), מודיעין סייבר, מרכז תפעול (SOC), התקפות מתקדמות ((APT ובדיקות חדירה (PT).

"אנו נרגשים לקראת הפרק הבא בחיי החברה שלנו. החיבור שלנו עם EPAM יעניק לנו הזדמנות לעבוד עם רבים מהמותגים הגדולים והמובילים בעולם, ויאפשר ללקוחותינו גישה לשירותי טרנספורמציה דיגיטלית ופתרונות תוכנה מקצה-לקצה," אמר עופר לוינגר, מנכ"ל WHITE-HAT. "אנו ערוכים לרתום את כל הידע והניסיון שרכשנו בתחום הגנת הסייבר, לפיתוח פתרונות חדשניים נוספים לשוק הגלובלי והישראלי. המומחיות שלנו בתחומים כמו Eye Of The Enemy, Incident Response ו-Threat Hunting תאפשר לנו לשפר במהירות את יכולות הסייבר של EPAM בתחום ההתקפי, ובכך לספק מענה לצורכי ההגנה של הארגון הדיגיטלי המודרני. אנו מעריכים כי בשנים הקרובות נתרחב למאות עובדים ונוביל את השוק הגלובלי בתחומנו".


אודות EPAM Systems
החברה אשר נוסדה ב-1993 (נסחרת בבורסה של ניו-יורק: EPAM) מינפה את מומחיותה בתחום הנדסת התוכנה כדי להפוך לספקית עולמית מובילה של שרותי פיתוח מוצרים והנדסת פלטפורמות דיגיטליות. באמצעות ה-DNA ההנדסי שלה ויכולות הפיתוח, הייעוץ והאסטרטגיה החדשנית שלה, EPAM המעסיקה כארבעים אלף עובדים, פועלת בשיתוף לקוחותיה כדי לספק את פתרונות הדור הבא, אשר הופכים אתגרים עסקיים מורכבים לתוצאות עסקיות אמיתיות. הצוותים המקצועיים של EPAM משרתים לקוחות ביותר מ-35 מדינות ברחבי צפון אמריקה, אירופה, אסיה ואוסטרליה. כמובילת שוק מוכרת במספר קטגוריות של גופי המחקר העצמאיים המובילים בעולם, EPAM היא אחת מארבע החברות הבודדות שנכללו ברשימת 25 חברות הטכנולוגיה הציבוריות הצומחות במהירות של FORBES בכל שנה מאז 2013 וכן דורגה בשנים 2019 ו-2020 כחברת שירותי ה-IT המובילה ברשימת 100 החברות הצומחות ביותר של מגזין Fortune.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il