TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

רמי לוי משיק את הארנק הדיגיטלי


רמי לוי שיווק השיקמה
פורצים את הדרך ומובילים את השוק: זהו הארנק הדיגיטלי הראשון בישראל שמשיקה רשת קמעונאית
הארנק יאפשר למשתמשים תשלומים באמצעות כל כרטיס אשראי וכן פריסת תשלומים.
רמי לוי, מנכ"ל רשת רמי לוי שיווק השקמה: "רמי לוי שיווק השקמה רואה בהשקת הארנק חלק משמעותי ביותר מהיערכותה לחדשנות בעשור הקרוב ולהובלה טכנולוגית בעולם הקמעונאות וצופה כי השקת הארנק תהיה משמעותית ללקוחות ולרשת בהתפתחות הטבעית המתבקשת. הארנק הוא פלטפורמה פיננסית וצרכנית המציבה את הלקוח במרכז, תוך מיקוד בבצרכים שלו, ביכולת לסייע לו ולהנגיש שירותים פיננסיים הנדרשים לכל בית. כמו במדף הסופרמרקט, נציע ללקוחות מגוון מוצרים בצורה ישירה, מיידית, נוחה ומשתלמת – הכי טוב שאנחנו יודעים".
רשת רמי לוי שיווק השקמה הודיעה היום על השקתו הרשמית של הארנק הדיגיטלי של הרשת, לאחר השלמת הפיילוט. הארנק המבוסס על תשתית הפינטק של חברת סוויץ' ( Swiichאשר בשליטת קב' רמי לוי), מאפשר תשלומים באמצעות מכשירי טלפון סלולריים חכמים. הארנק ישמשאת הלקוחות לתשלום בסופרמרקטים, ובערוצי האונליין ובאפליקציה של רמי לוי, ובקרוב אף בכל חברות הבת של הקבוצה (קופיקס וגוד פארם) ובהמשך בבתי עסק רבים נוספים. הארנק יאפשר גם תשלומים למוסדות ושירותים שונים, כמו למשל תשלומי חשבונות בית לרשויות מקומיות ומוסדות. הלקוחות יצמידו כרטיס אשראי אל הארנק. , הלקוחות אינם חייבים להחזיק בכרטיס אשראי של רמי לוי - ויכולים להצמיד לארנק כל כרטיס אשראי אחר הקיים ברשותם. הארנק מבית רמי לוי גם פורץ דרך באופן התשלום על עסקאות. בניגוד לארנקים אחרים המאפשרים תשלום יחיד בגין עסקה, זהו הארנק הדיגיטלי הראשון בישראל שיאפשר גם חלוקת עסקה לתשלומים בכל הערוצים בהם ניתן לשלם עם הארנק.

מהלך ההשקה הוא צעד דרמטי במהפכת התשלומים הדיגיטלית במשק הישראלי. לראשונה הארנק הדיגיטלי מבית רמי לוי מאפשר ללקוחות תשלומים באופן גורף בשוק, כשירות בנקאי ולא רק בקבוצות החברה. האפליקציה, הפועלת על מכשירי אנדרואיד ואייפון, גמישה, מותאמת לצרכי לקוחות רמי לוי ומציעה לכולם נוחות, זמינות, שירותי ערך מוסף ומידע אודות תשלומים ושימושים. התשתית הפיננסית ויכולות התשלומים של הארנק, אשר נבנתה ומתופעלת על ידי חברת סוויץ', מקושרת בחיבור מאובטח למערכות הסליקה השונות בישראל ,לעסקים, ולמערכות תשלומים וקופות (פיסיות, אינטרנט ובאפליקציות), כך שהוספת והשקת שירותים חדשים בארנק מתקצרת משמעותית ומגיעה ללקוח במהירות וברמה הגבוהה ביותר. פלטפורמת סוויץ', המהווה מרכז (HUB) לשירותים פיננסיים מאפשרת גם שיתוף שירותים חיצוניים של גופים פיננסיים, בנקים, וחברות פינטק פורצות דרך ובכך מהווה להם שער ותשתית לארנק רמי לוי ולקבוצת לקוחות עצומה, בהפצת השירותים הפיננסים שלהם כערך מוסף ללקוחות. שירותים כאלה יכללו הלוואות, מסגרות אשראי, מוצרי ביטוח, מט"ח ועוד. הארנק מאפשר קשר בלתי אמצעי, ישיר ואישי בין קבוצת רמי לוי ללקוח וכך אנו מציעים לכל לקוח בנפרד הטבות, יכולות תשלום, מבצעים ושירותים פיננסיים המותאמים במיוחד לכל לקוח.

איך זה עובד?
הלקוח מוריד את אפליקציית "ארנק רמי לוי" בחנות האפליקציות הרלוונטית למכשיר שלו (Google Play או AppStore) ומתקין אותה על המכשיר הנייד שלו. לאחר מכן נרשם לארנק (מזין את פרטים בסיסיים) וזהו! הלקוח יכול לצמד כרטיס אשראי לארנק בכל רגע שיבחר (של רמי לוי או אחר), אשר באמצעותו יוכל לבצע רכישות ותשלומים בארנק. עם הצמדת כרטיס אשראי לארנק, מתבקש הלקוח ליצור קוד סודי או אמצעי אישור ביומטרי (כמו טביעת אצבע או זיהוי פנים) אותו הוא ידרש להקיש בכל פעולת ביצוע תשלום, על מנת לאמת את התשלום ולהגן עליו. הארנק מעניק הטבות ייחודיות למשלמים באמצעותו. עם זאת, לקוחות כרטיס האשראי של רמי לוי (בשותפות עם ישראכרט) שיצמדו כרטיס זה לארנק, ייהנו אף מהטבות נוספות, בהן קופונים יעודיים ומבצעים אישיים בהתאם לרכישות שלהם דרך הארנק.
בנוסף מציע הארנק מעקב מפורט אחר התשלומים שנעשו בו, ומציג כל זאת במסך היסטוריית התשלומים בארנק.

איך יתבצע השימוש בארנק הדיגיטלי בסופרמרקט?
הלקוח מבצע קניה רגילה בקופה. בסיום הקניה הלקוח מבקש לשלם באמצעות הארנק ומוסר לקופאי את מספר הטלפון אליו מקושר הארנק. מיד לאחר מכן מקבל הלקוח הודעת פוש מהאפליקציה, אשר בלחיצה עליה עולה בקשת התשלום המלאה בעבור הרכישה עליה הוא מבקש לשלם כעת.הלקוח לוחץ על "אישור תשלום" ומיד מתבקש על ידי הארנק להזין את הקוד הסודי אותו יצר להגנה ולאימות התשלומים שלו והעסקה מתבצעת. עם הקלדת הקוד המתאים מאושרת העסקה. גם התו המלא של רמי לוי נטען ישירות אל הארנק. ברכישת תווים מלאים, הם יוזנו אל הארנקים של מי שהם נרכשו עבורם – באופן אוטומטי. הלקוח יוכל לשלם באמצעות התו, בהצגתו בארנק, וכן לעקוב אחר היסטורית התשלומים והיתרה של התווים שלו.
רשת רמי לוי היא הקמעונאית הראשונה להשיק ארנק הדיגיטלי על אף שהשוק כולו עובד על פיתוחים מסוג זה. הרשת צלחה את האישורים הנדרשים וכן את הפיתוח הטכנולוגי המורכב לארנק המעניק מגוון רחב והטרוגני של שירותי תשלום, על מנת לספק שירותי תשלום ללקוחות. כיום לאף מתחרה לא קיים מוצר דומה (או בכלל) המעניק שירותים דומים ללקוחותיו.

התשתית הטכנולוגית עליה מבוסס הארנק נבנתה ומנוהלת על ידי חברת סוויץ', אשר בה מחזיקה כיום רמי לוי (86%) . חברת הפינטק סוויץ' פעילה מזה כשנתיים ומספקת תשתית ניהול וסליקה של תשלומים מיידיים, היחידה מסוגה בישראל. הפלטפורמה והתשתית מאפשרות חיבור מהיר של ארנקים ואמצעי תשלום דיגיטליים, חיבור לעסקים באמצעות כל סוג של קופות (פיזי ווירטואלי), חיבור ספקי שירותים פיננסיים וספקי שירות תשלומים ואחרים - והיא למעשה HUB (מרכז) לקישור בין כל השחקנים בעולם התשלומים הפיננסיים, ובמיוחד מאפשרת לעולם העסקי ולארנקים (המדברים "שפות" שונות) להתחבר בקלות ולדבר בשפה אחת. כל זאת נעשה בסטנדרטים בנקאיים לניהול טרנזקציות. את הקמת חברת סוויץ' הוביל גיא רוזנהויז, מהבחירים בעולמות הפינטק והמובייל, ורמי לוי הצטרף למיזם לפני כשנה וחצי וסייע באסטרטגית הצמיחה ובהחדרת החברה לשוק הישראלי אל מול שחקנים פיננסיים מובילים ועסקים. כיו"ר החברה מכהן רן אפרתי, בכיר בהנהלת הקבוצה.

רמי לוי, מנכ"ל רשת רמי לוי שיווק השקמה ציין כי: "רמי לוי שיווק השקמה רואה בהשקת הארנק חלק משמעותי ביותר מהיערכותה לחדשנות בעשור הקרוב ולהובלה טכנולוגית בעולם הקמעונאות וצופה כי השקת הארנק תהיה משמעותית ללקוחות ולרשת בהתפתחות הטבעית המתבקשת. הארנק הוא פלטפורמה פיננסית וצרכנית המציבה את הלקוח במרכז, תוך מיקוד בבצרכים שלו, ביכולת לסייע לו ולהנגיש שירותים פיננסיים הנדרשים לכל בית. כמו במדף הסופרמרקט, נציע ללקוחות מגוון מוצרים בצורה ישירה, מיידית, נוחה ומשתלמת – הכי טוב שאנחנו יודעים."

רן אפרתי, יו"ר סוויץ', הוסיף כי: "היכולת הטכנולוגית שלנו והחדשנותשל ארנק רמי לוי כמרכז תשלומים ושירותים פיננסיים בכיס הלקוח תאפשר לקבוצת רמי לוי להשאיר את הלקוח במרכז גם בעולם הדיגיטלי והתשלומים הדיגיטליים ומוכיחה שוב שאנו חותרים לחדד ולמקסם את התועלות ללקוח ולתת לו את השירות הטוב ביותר – כי הוא תמיד במרכז העשיה שלנו – גם בשוק משתנה ומתפתח.. אנחנו ממשיכים להיות בחזית הטכנולוגית תוך מחשבה על הלקוח והחוויה שלו במהלך הקניות והתשלומים, לאורך כל הדרך."

רשת רמי לוי שיווק השקמה מפעילה כיום 53 סניפים (מתוכם, 3 סניפים בשיטת זכיינות). בכוונת החברה לפתוח עד סוף השנה עוד 2 סניפי דיסקאונט - באור עקיבא ובחדרה, ובכך להשלים פריסה של 55 סניפי דיסקאונט עד סוף השנה. בנוסף, החברה מזהה פוטנציאל להקמת כ-20 סניפי דיסקאונט נוספים באזורים חדשים בהם הרשת אינה פועלת החברה מעריכה כי פתיחת הסניפים החדשים לא יייצרו קניבליזציה לסניפי הרשת הפעילים. בכוונת החברה להרחיב את פעילותה אל תוך מרכזי הערים ולפתוח עוד עשרות סניפים עירוניים, בשטח של 300 עד 700 מ"ר לכל סניף.

הרשת פועלת להרחבת פעילות מכירות מקוונות בפריסה ארצית בהתאם לאסטרטגיית החברה להרחבת המכירות המקוונות, והתקשרה החברה עם חברת פאבריק (לשעבר קומנסנס רובוטיקס) להקמת 12 מרכזים לוגיסטים רובוטיים, שיתנו שירות ומענה בתחום המכירות המקוונות ובפריסה ארצית. בסוף שנת 2019 הוקם מרכז רובוטי ראשון מסוגו הממוקם במרכז ת"א המיועד למכירת מקוונות בלבד – מרכז הזוכה להצלחה מאז פתיחתו. החברה צפויה לפתוח 2 מרכזים רובוטיים נוספים עד סוף השנה.

רשת רמי לוי שיווק השקמה, בניהולו של רמי לוי, פועלת 45 שנה כרשת חנויות דיסקאונט בתחומי המזון והטואלטיקה. הרשת פועלת הן במגזר הקמעונאי והן במגזר הסיטונאי.במקביל, החברה פועלת להרחבת פעילותה אל תוך מרכזי הערים הן באמצעות פתיחת סניפים עירוניים חדשים והן באמצעות רכישת רשתות עירוניות פעילות. לחברה כ-290,000 מנויים סלולריים כמפעיל סלולארי וירטואלי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il