TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

זינגה משיקה את המשחק לסלולר Match-3 המודרני Puzzle Combat


Puzzle Combat Key Art ZYNGA
בעקבות משחק הלהיט Empires & Puzzles, Puzzle Combat משלב מערכות RPG עם צירופי התאמות ייחודיים
Zynga Inc. Nasdaq: ZNGA, מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, הודיעה היום על ההשקה הכלל עולמית של Puzzle Combat, משחק תפקידים עם אקשן match-3 חדש (RPG) שבו השחקנים מגייסים גיבורים, בונים בסיסים ומתחרים בקרבות שחקן נגד שחקן בסביבה שהנושא שלה זומבים. Puzzle Combat מפותח על ידי Small Giant Games שנמצאת בהלסינקי, חברה בת של Zynga Inc. והאולפן שמאחורי המשחק הלהיט Empires & Puzzles.

ב-Puzzle Combat השחקנים ישקיעו את עצמם בלחימה באויבים מצבא הפחד המסוכן עם פאוור-אפס על ידי יצירת צירופי התאמות ייחודיים. השחקנים מגייסים מרגלים, חובשים, מומחי חבלה ועוד כדי שיילחמו בצד שלהם, כשכל אחד מביא התקפות מיוחדות ייחודיות לקרב. השחקנים גם יתכננו בסיסים בלתי ניתנים לחדירה על ידי בנייה ושדרוג של בניינים כמו בתי יציקה, סדנאות, בתי ספר לאימונים ומגורים.

"Puzzle Combat נותן לשחקנים את הריגוש שבפיקוד על הצוות האולטימטיבי של גיבורים, והכל דרך ההנאה המוכרת של חוויית match-3", אמר יוזה סאארניניימי, המנהל הכללי של Small Giant Games. "על ידי שילוב אלמנטים חשובים של Empires & Puzzles עם עיצוב משחק מודרני בנושא קרבות, Puzzle Combat משקיע את השחקנים בעולם וירטואלי דינמי ומלא אקשן ומלא בזומבים. אחרי ההשקה של היום, אנחנו צופים ש-Puzzle Combat יבנה קהילה של שחקנים מעורבים עם נושאים נוספים ופיצ'רים משודרגים שמיועדים למשוך שחקנים מכל העולם".

Puzzle Combat מתאים שחקנים בקרבות שחקן נגד שחקן עם שחקנים אחרים מרחבי העולם. כדי להשיג שליטה בקרב, השחקנים מזמנים מאות גיבורים חזקים, כל אחד עם יכולות ייחודיות, ואוספים כלי נשק שונים כדי לשדרג ולהשתמש בהם בשדה הקרב. כשהשחקנים מתקדמים, הם יכולים גם להצטרף לבריתות כדי לשתף טקטיקות מיטביות ולהתחרות באירועים קבוצתיים מאתגרים כדי לקדם את הגיבורים שלהם, להתקדם ביחד וליצור את הכוח הלוחם האולטימטיבי.

דגשים חשובים של המשחק:

יותר מ-200 גיבורים שהשחקנים יכולים לאסוף ולשדרג.
אקשן match-3 מהיר עם התקפות מיוחדות שמשחררים על ידי התאמת אריחים דומים בצירופים ייחודיים.
בניית בסיסים שמיועדת להכשיר את המגויסים שלכם לגיבורים, לגדל מזון, לכרות מתכות, לייצר פריטי קרב קריטיים ועוד.
עונות פשיטות שחקן נגד שחקן נרחבות עם פרסים יקרי ערך.
מצבי משחק של בריתות שמשתפות פעולה כדי להשמיד מכונות מלחמה חזקות, להתקיף יריבים בקרבות קבוצתיים ולשלוט באירועים קבוצתיים.
פונקציות חברתיות כמו צ'טים גלובליים ובתוך הברית מאפשרות לשחקנים להחליף טקטיקות וליצור קבוצות כדי להגיע לרמת המשחק הבאה.
אירועים לזמן מוגבל כדי לזכות בפרסים ייחודיים ולהתחרות נגד שחקנים אחרים.
Puzzle Combat זמין עכשיו עבור iOS ו-Android כהורדה חינם.

זינגה תפרסם את התוצאות שלה ברבעון הראשון אחרי סגירת המסחר ביום רביעי, 5 במאי 2021.

אודות זינגה
זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עד היום, יותר ממיליארד אנשים שיחקו בזיכיונות של זינגה כולל CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Merge Magic!TM, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. המשחקים של זינגה זמינים ביותר מ-150 מדינות ואפשר לשחק בהם בפלטפורמות חברתיות ומכשירים ניידים בכל העולם. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בסן פרנסיסקו עם אתרים בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד, הודו, טורקיה ופינלנד. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.


מידע צופה פני עתיד

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מידע צופה פני עתיד שמתייחס, בין היתר, לציפיות שלנו בקשר להשקה של Puzzle Combat, כולל ההשקה והקבלה שלו, האימוץ על ידי השחקנים, הפיצ'רים והדגשים של המשחק והזדמנויות הצמיחה הכוללות. מידע צופה פני עתיד לעיתים קרובות כולל מילים כגון מתוכנן, מתכוונת, צופה, מאמינה, מטרה, מצפה, ואמירות בזמן עתיד הן בדרך כלל צופות פני עתיד. ההשגה או ההצלחה של העניינים שכולל מידע צופה פני עתיד כזה כרוכה בסיכונים, אי ודאויות והנחות משמעותיים. אין לבטוח ביטחון מופרז במידע צופה פני עתיד כזה, שמבוסס על מידע שזמין לנו בתאריך שלו. אנחנו לא נוטלים שום התחייבות לעדכן מידע זה. מידע נוסף על סיכונים, אי ודאויות והנחות אלה מתואר או יתואר בפירוט רב יותר בדוחות הפומביים שאנחנו מגישים לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC), שעותקים שלהם אפשר להשיג על ידי ביקור באתר קשרי המשקיעים שלנו בכתובת http://investor.zynga.com או באתר של SEC בכתובת www.sec.gov.

מקור: Zynga
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il