TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

עסקת ענק: ה- FDA חתם על עסקה בשווי 50 מיליון דולר עם SAS


רונית לפידור בלו, מנכלית מיה אנליטיקס צילום: אלכס פיודרוב
המהלך מאפשר יכולות בינה מלאכותית (AI) ואנליטיקה מתקדמת (Advanced Analytics) של חברת SAS עבור ניתוחים של המרכז להערכת תרופות ומחקר
"אנו נמצאים בעידן חדש של תקנון תרופות" אמר מנכ"ל SAS ג'ים גודנייט. "בעזרת העוצמה של הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של SAS, אנו יכולים לעבוד יחד כדי לסייע ל-FDA למצוא את השילוב המושלם בין מהירות, יעילות ובטיחות כשמדובר בהשגת תרופות מצילות חיים לאמריקאים."

רונית לפידור-בלו, מנכ"לית SAS ישראל: "מדובר באחד המהלכים המשמעותיים שנחתמו באחרונה בשוק האמריקאי"

חברת SAS, המובילה באנליטיקה מתקדמת, מאריכה שותפות של 40 שנה עם מנהל המזון והתרופות האמריקניFDA , במטרה להרחיב את יכולות עיבוד השפה הטבעית (NLP), בינה מלאכותית (AI) ויכולות Machine Learning באמצעות פלטפורמת SAS Viya®.
הפרויקטים הראשוניים יבוצעו עם המרכז להערכת תרופות ולמחקר (CDER) של ה-FDA, אשר מסייע להבטיח כי תרופות לשימוש בבני אדם בטוחות ויעילות לשימושן המיועד.
במסגרת הפעילות, ייעשה שימוש ב- Text Analytics עבור בדיקות בטיחות ויעילות בתרופות. לפי מחקרים, המערכת מזהה בדיוק של כ-99% מי מהמטופלים עלול לפתח סינדרומים רפואיים, כתוצאה מהצלבה של תרופות עם תרופה אחרת, וזאת על בסיס נתוני הרקע שלהם. באמצעות ניתוח טקסט מתקדם, ניתן לקבל החלטות באופן יותר מדוייק ומהיר לגבי נטילת תרופה כזו או אחרת, וגם לגבי בטיחות התרופה עבור מטופלים עם רקע מסויים.

הגישה ההיברידית של שימוש ב- Deep Learning ו-ML ב-Analytics Text מאפשרת שכבה נוספת של פרשנות לגישות ה-Deep Learning . המערכת מוציאה מהטקסטים אלמנטים טקסטואלים וניסבתיים, שלבן אנוש קשה מאוד להגיע לכך עצמאית, כך שהטכנולוגיה מייעלת את התהליך וחוסכת זמן יקר עבור הצוות הרפואי, שעשה זאת עד היום באמצעות סקירה וקידוד ידני.
בהתחשב בכך שצוותי רפואה צריכים לקבל החלטות גורליות לגבי הסיכון של המטופל כתוצאה מהצלבה של תרופות, הטכנולוגיה מנתחת את סיכומי הטיפול, מזהה את שמות התרופות לפי הטקסט ואת תופעות הלוואי והתסמונות, ומעבדת את הדו"ח לפני שהוא מגיע לחוקר.
הפעילות תסייע ל-FDA גם בתחום החיסונים, כך שכל המידע לגבי תופעות לוואי ורקע של מטופלים יספק תמונה מלאה ויאפשר קבלות החלטות מדויקות יותר ומהירות יותר שיטיבו עימם.

השותפות עם SAS תאפשר ל-FDA:
לקדם את יוזמת CDER למודרניזציה של תוכניות רגולטוריות לתרופות.
לספק מעקב באופן אנליטי אחר מתקן לייצור תרופות.
לבצע בצורה טובה יותר את משימות המרכז באמצעות יוזמות מרכזיות אחרות
ה-FDA הינו לקוח ותיק ונהנה מקהילת משתמשי SAS גדולה ומנוסה ויישומי SAS חיוניים רבים. הסכם המסגרת יאפשר ל-FDA לאחד ולהרחיב את השימוש ב-SAS באמצעות פלטפורמת בינה מלאכותית ו-Machine Learning המבוססת ענן- SAS Viya.
SAS תשלב ניתוח נתונים בתוך ה-FDA על מנת לסייע בניהול וזיהוי הזדמנויות למודרניזציה, בתוך CDER ובתחומים אחרים של הסוכנות.
"אנו נמצאים בעידן חדש של תקנון תרופות," אמר מנכ"ל SAS ג'ים גודנייט. "בעזרת העוצמה של הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של SAS, אנו יכולים לעבוד יחד כדי לסייע ל-FDA למצוא את השילוב המושלם בין מהירות, יעילות ובטיחות כשמדובר בהשגת תרופות מצילות חיים לאמריקאים."

הסכם המסגרת מבוסס על עשרות שנים של שיתוף פעולה בין ה- FDA, SAS ומחלקת הבריאות ושירותי האנוש של ארה"ב (HHS). HHS עושה שימוש נרחב בתוכנת SAS בכמה סוכנויות אחרות, כולל מרכזים לבקרת מניעת מחלות, מכונים לאומיים לבריאות ומרכזים לשירותי ביטוח רפואי. פתרון SAS משמש ביישומים רבים למעקב אחר מחלות, בטיחות מזון ותרופות, במלחמה נגד משבר האופיואידים, הונאה וניצול לרעה של ביטוח רפואי ויוזמות אחרות ברחבי HHS.
רונית לפידור-בלו, מנכלית SAS ישראל: "סוכנות ה- FDA דוגל בגישה חדשנית והוא משקיע מדי שנה מאות מיליוני דולרים בטכנולוגיות מתקדמות לשמירה על בריאות הציבור והצלת חייו. מדובר באחד המהלכים המשמעותיים שנחתמו באחרונה בשוק האמריקאי והוא מצטרף למאות פרויקטים מבוססי אנליטיקה מתקדמת ובינה מלאכותית, שחברת SAS הובילה באחרונה בקרב חברות ממשלתיות, גופי ביטחון וארגונים מובילים נוספים ברחבי העולם"


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il