TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

ServiceWise סיימה בהצלחה הטמעת פרוייקט ניהול מכירות ושירות במוקד פז-גז


עינת צור-שיין, מנכ'לית משותפת, סרוויס ווייז
חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום ה- CRM ובפיתוח פתרונות עסקיים מבוססי פלטפורמת Salesforce ופלטפורמת האינטגרציה Workato, סיימה בהצלחה פרוייקט הטמעת מערכת Salesforce בחברת פזגז

הפרוייקט, בהיקף של מיליוני שקלים כלל את המודולים של מכירות ושרות בשילוב אינטגרציה.
פזגז הינה חברת הגז הגדולה והמובילה בישראל הפועלת בתחומי האספקה, השיווק, התשתיות והשירות עבור הסקטור הפרטי, המסחרי והתעשייתי. כמו כן החברה פועלת בתחום אספקת מוצרים צורכי גז וציוד קצה. לפזגז מערך שרות ומכירה ללקוחות בפריסה ארצית המשרת כ-600 אלף משקי בית בישראל. בנוסף, החברה מחזיקה במכללה לאנרגיה ובטיחות, המכללה המובילה בישראל ללימודי מקצועות הגז.

לי גוזלן, מנהלת תכנון ובקרה באגף לקוחות בחברת פזגז, אומרת: "חיפשנו פתרונות שיגדילו את המכירות ויסייעו לנו לנהל את השירות באופן מיטבי עם מערכת חדשנית ומודרנית. בחרנו במערכת של Salesforce, באמצעות שותפתה העסקית ServiceWise. המערכת משרתת היום מאות משתמשים. ייצרנו אוטומציות רבות שיקלו על תהליך העבודה וימנעו טעויות. אנחנו חוסכים בזמן הלימוד וההטמעה שעות עבודה רבות. אחד היתרונות הגדולים במערכת הוא בעובדה שכל מערך הידע נמצא בתוך מערכת אחת. הנציג המספק שירות אינו נדרש לזכור מידע בע"פ שכן כל כולו נגיש ואינטואיטיבי. אני מודה לצוות ServiceWise על היעילות, ההקשבה, הגמישות ועל ההתאמה המקסימלית לצרכים שלנו ".
אורלי ויסלברג, מנהלת מערכות מידע בפזגז, אומרת: "בארגון דינמי כמו פזגז, Salesforce מאפשרת לתמוך ביעדים העסקיים של הארגון והדרישות המשתנות של השוק בכך שמקצרת באופן משמעותי את ה- Time To Market. המערכת מהווה פלטפורמה גמישה ומתקדמת ליישום פתרונות מגוונים ומאפשרת תקשורת יעילה עם לקוחות החברה. רוב הפונקציונליות מומשה באמצעות יישום, ללא הצורך בפיתוח. המערכת אינטואיטיבית וקלה ללמידה, נמצאת בתהליך התפתחות מתמיד ומאפשרת לתת הצעות ערך ללקוחות החברה. תכונותיה, כמו גם קלות ההפעלה של המערכת אפשרו לבצע חלק מההטמעה מרחוק, בתקופה המאתגרת בעת קורונה.
את היישום של המערכת והממשקים ביצענו עם חברת ServiceWise שהוכיחו רמת מקצועיות גבוהה, הבנת צורכי הארגון ויצירתיות בהתוויית פתרונות. נעזרנו ביועצים מקצועיים מחברות IT Solutions ו- Application Care שסייעו רבות להצלחת הפרויקט."

עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת ב ServiceWise-אומרת, "אנו רואים בהשלמת הפרויקט הארצי של שיווק ומכירות בפזגז ובכלל זה עלייתו לאוויר, הישג משמעותי משותף לפזגז ול-ServiceWise. המערכת אופיינה בהתאם לצרכים של פזגז לטובת שיפור משמעותי בחווית המשתמש ופותחה בממשק המשתמש החדשני Salesforce Lightning בעברית. המערכת הוטמעה בהצלחה אצל הנציגים במוקד ובמרחבים של פזגז, ואנו מצפים לשלבי הפיתוח הבאים של המערכת, בעולמות הדיגיטל, המרקטינג והרחבת ערוצי התקשורת עם הלקוחות".

אודות ServiceWise
חברת ServiceWise יישומים עסקיים, היא מהשותפות הותיקות של Salesforce ו- Workato בישראל. החברה מתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום ה- CRM, אינטגרציה בענן, פיתוח ויישום פתרונות עסקיים על גבי פלטפורמת Salesforce.
בין לקוחותיה של ServiceWise חברות מגוונות מהמובילות במשק הישראלי, סטארטאפים, חברות תעשיה וגם ארגונים ללא כוונת רווח. בין השאר ניתן למנות את טבע, שטראוס-מים, מייטרוניקס, פזגז, חברת החשמל, גילת, Telit, אדמה, ותגלית. החברה הוקמה בשנת 2008 ונרכשה בדצמבר 2020 על ידי חברת אלעד מערכות.
המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל SaaS (Software-as-a-Service), ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 125,000 לקוחות ברחבי העולם.
אתר הבית של ServiceWise: www.service-wise.com
אתר הבית של SalesForce: http://www.salesforce.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il