TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

Wediggit מציעה לעסקים בישראל את תוכנית ה-Buy Back הראשונה בעולם למחשבי Mac


נתי דרוטין מנכ''ל ווידיגיט צילום מקסים גולובנוב
בתום 36 חודשים מיום הרכישה תקבל החברה הרוכשת החזר של 25% ממחירו של ה-Mac – או כזיכוי כספי או כהנחה לרכישת מחשב Mac חדש

נתי דרוטין, מנכ"ל Wediggit: "אנו מציעים הוזלה דרמטית שתשנה את כללי המשחק בשוק ותאיץ את חדירת ה-Mac לשוק העסקי. היוזמה הישראלית תיבחן על ידי חברת Apple, שעשויה ליישמה במדינות נוספות בעולם"

חברת Wediggit, השותפה הבכירה של Apple במגזר העסקים, מציעה לעסקים בישראל את תוכנית ה-Buy Back הראשונה בעולם למחשבי Mac. היוזמה של Wediggit אושרה לראשונה על ידי Apple והושקה לאחרונה בארץ. אם יצליח המהלך הייחודי בישראל, עשויה Apple ליישמו במדינות נוספות ברחבי העולם.

תוכנית ה-Buy Back של Wediggit מאפשרת לחברות הרוכשות מחשב Mac M1 (המצוידים במעבדי Apple החדשים) להחזיר אותו לחברה בתום 36 חודשים מיום הרכישה ולקבל זיכוי כספי של 25% או כהנחה לרכישת מחשב חדש. התוכנית תקפה למספר בלתי מוגבל של מחשבים שכל חברה תרצה לשלב בה. היא חלה, כאמור, על מחשביMac M1 על דגמיהם השונים, לרבות דגמי CTO הכוללים הרחבות שונות. התוכנית היא חלק ממודל פעילות של Wediggit התומך בכל מחזור החיים של ארגונים ועסקים, תחת הכותרת Lifecycle Approach.

נתי דרוטין, מנכ"ל Wediggit: "התוכנית החדשה מציעה למעשה הוזלה דרמטית של 25% לחברות שירכשו מחשבי Mac והיא ללא ספק תשנה את כללי המשחק בשוק. כבר היום מחשבי ה-Mac הם מאוד תחרותיים בהשוואה למחשבי PC אך עתה הם יהיו אטרקטיביים הרבה יותר הן במחיר והן בביצועים המשופרים של דגמי M1. המהלך יאיץ את החדירה המסיבית ממילא של מחשבי ה-Mac למגזר העסקי בישראל".

דרוטין הוסיף: "היוזמה הישראלית תיבחן על ידי חברת Apple, שעשויה ליישמה במדינות נוספות בעולם".

Wediggit, היא השותפה הבכירה מוסמכת -Solution Expert Apple לציוד ושירות לעסקים וחינוך, הובילה בעשור האחרון את החדירה הדרמטית של מחשבי ה-Mac למגזר הארגוני בישראל והיא נציגתה הבלעדית של Jamf בישראל, במזרח התיכון, ביוון ובקפריסין. באמצעות מערכתJamf PRO Wediggit מספקת פתרון מלא למאות ארגונים וחברות בניהול רבבות מחשבי Mac בארץ, וביניהם: טבע, אמדוקס, מכון ויצמן, בנק הפועלים, Wix, 888, Playtika ועוד. החברה מספקת מחשבים וציוד Apple לפי דרישות לקוח ומומחי החברה הם היחידים בישראל שמספקים לחברות פתרון מקצה לקצה כולל אפיון, הטמעה של מחשבי MacBook Pro במערכות ה-IT שלהן, תוך התאמה מלאה לצרכיהם, הדרכת צוותים ותמיכה במשתמשי הקצה ובמנהלי ה-IT.

לינק לתוכנית ה-Buy Back: https://buyback.wediggit.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il