TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

לקראת המיזוג הצפוי של חברת ALD הבורסאית עם HUB Security:


אייל משה, מנכ"ל האב סקיוריטי (קרדיט רוני ליבוביץ)
מזכר הבנות ראשון למכירת השירות המשותף של שתי החברות עם ענקי הביטוח Marsh ו-Arch מקבוצת לוידס העולמית
אייל משה, מנכ"ל האב סקיוריטי: "הסכם זה הינו יריית פתיחה למודל עסקי משודרג במסגרתו חברות, תאגידי ענק וממשלות ישלמו מאות אלפי ואף מיליוני דולרים מדי שנה כדי להבטיח שהן מוגנות מאיומי סייבר בעולם הדיגיטלי"
דותן משה, משנה למנכ"ל ALD: "העסקה הזו היא למעשה הוכחה לכך שהמיזוג שלנו יוצר ערך מוסף רב גם עבור לקוחות שתי החברות וגם עבור המשקיעים שלנו"

לקראת המיזוג הצפוי של חברת ALD שנסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א עם חברת הסייבר HUB Security , דיווחה הבוקר (ב') אי.אל.די על הסכם ראשון משותף לשתי החברות, לאספקת פתרונות הגנת סייבר לחברות מקבוצת הביטוח של לוידס העולמית (Loyds) הפעילות בכ-130 מדינות.
הפתרון המוצע הינו הגנת סייבר המותאמת לחברות הביטוח משולבת באבטחת אמינות מערכות גבוהה. לחברת האב סקיוריטי מוצר ייחודי להגנת סייבר על נכסים דיגיטליים, שמבוסס על טכנולוגיה ייחודית ומוגנת בפטנט, מהמתקדמות בעולם ואילוALD מספקת שירותי אמינות מערכות ואבטחת איכות לתאגידים בינלאומיים וממשלות בעולם מזה כ-36 שנים. לאחר המיזוג יסופקו שירותים אלו כמכלול אחד על ידי החברה המאוחדת. בכך למעשה יציגו לראשונה שתי החברות המתמזגות פתרון משותף לענף הביטוח, אשר מיועד לשמש גם תאגידים וממשלות.
החברה דיווחה עוד, כי אספקת השירותים והמוצרים צפויה להתבצע כבר במהלך 2021 והיקף השירות יכול להיות מהותי בהיקפו לתוצאות החברה הממוזגת במהלך שנת 2021.
לדברי דותן משה, משנה למנכ"ל ALD: "העסקה הזו היא למעשה הוכחה לכך שהמיזוג שלנו יוצר ערך מוסף רב גם עבור לקוחות שתי החברות וגם עבור המשקיעים שלנו. החבילה המשולבת שיצרנו כאן נותנת ללקוחות פתרון הוליסטי כולל: הודות למיזוג אנו יכולים כעת להציע לשוק הצעת ערך ייחודית שמשלבת בין שירותי הייעוץ, המחקר והערכת הסיכונים של אי.אל.די, עם פתרונות הסייבר המתקדמים של האב שמעניקים ללקוח הגנה בחוד החנית של הטכנולוגיה".
לדברי אייל משה, מנכ"ל האב סקיוריטי: "אנו מאמינים שההסכם עם ענקיות הביטוח הינו יריית פתיחה למודל עסקי משודרג במסגרתו חברות, תאגידי ענק וממשלות ישלמו מאות אלפי ואף מיליוני דולרים מדי שנה כדי להבטיח שהן מוגנות מאיומי סייבר בעולם הדיגיטלי של המאה ה-21. הנהלות שתי החברות עובדות כבר בשיתוף פעולה מלא לקראת המיזוג הצפוי על מספר רב של עסקאות דומות".
ALD חתמה על הסכם מחייב למיזוג עם האב סקיוריטי
מוקדם יותר החודש הודיעה אי.אל.די כי חתמה על הסכם מחייב למיזוג פעילות עם חברת HUB Security בשווי 145.3 מיליון דולר אחרי הכסף. העסקה תעשה על פי שווי כולל שלאחר המיזוג של 145.3 מיליון דולר ושיעור ההחזקה של בעלי מניות HUB בחברה לאחר ההקצאה צפוי להיות כ-51% שלא בדילול מלא.
את המיזוג וגיוס הכספים מובילים חברת ההשקעות A-Labs Advisory & Finance Ltd וקרן קלובר וולף קפיטל.

צבר עסקאות משמעותיות מתחילת השנה
מאז תחילת השנה דיווחה החברה על מספר עסקאות משמעותיות. בין היתר הודיעה החברה על הארכת הסכם ההתקשרות עם שירות התעסוקה בהיקף מוערך של כ-7 מיליון ש"ח בשנת 2021 וכן על עסקאות משמעותיות עם תאגיד הענק לוקהיד מרטין, הסכם עם יצרנית התעופה אמבר אייר, הסכם מהותי עם חברת הנדסה מובילה בישראל ועוד.

אודות ALD
אי.אל.די הינה חברה ישראלית ותיקה ומבוססת הפעילה בתחום התוכנה והייעוץ מזה 36 שנים עם לקוחות מובילים מכל רחבי העולם. לחברה מחזור שנתי של כ-113 מיליון ש״ח הגדל באופן עקבי ויציב. הקבוצה עוסקת במתן שירותים, ייעוץ ותוכנה בתחום אמינות מערכות. לקוחות החברה הינם גופים ממשלתיים וחברות ענק בעולם שעובדות עם אי.אל.די מעל 20 שנה. החברה מעסיקה כ-400 עובדים ומשרדיה ממוקמים באבן יהודה, בישראל.

*זוהי הודעה לעיתונות לצורכי הנגשה ונוחות. הנוסח המחייב של ההודעה הינו כפי שמופיע בדיווח החברה למערכת המאיה של הבורסה לניירות ערך בתל אביב מיום 29 במרץ 2021.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il