TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

אמזון ורד האט מהדקים שיתוף פעולה


הכריזו על פלטפורמת הענן OpenShift לענן של AWS
Amazon Web Services AWS ורד האט, הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזו על זמינותה של פלטפומת הענן OpenShift לענן של אמזון.
פתרון Red Hat OpenShift Service on AWS ROSA הוא שירות מנוהל הזמין באמצעות AWS Console אשר מקל על לקוחות OpenShift של רד האט לבנות, להרחיב ולנהל אפליקציות קונטיינרים על גבי AWS. באמצעות ROSA, לקוחות יוכלו ליהנות מיצירה קלה יותר של מערכי קוברנטיס באמצעות פלטפורמת OpenShift, עם המאפיינים והכלים המוכרים להם, וללא המורכבות הנובעת מהרחבה וניהול ידניים של התשתית. ROSA מייעל את המיגרציה של עומסי עבודה שפועלים על OpenShift מהפעלה בין כותלי הארגון אל הענן של AWS, והוא מציע אינטגרציה הדוקה יותר עם שירותי AWS אחרים. ROSA מאפשר ללקוחות גישה ישירה למערכת החיוב ותמיכה של OpheShift ישירות דרך AWS, תוך שהם נהנים מהפשטות של חווית שימוש דרך ספק יחיד. שימוש במערכת לא דורש השקעה מוקדמת, הלקוחות ישלמו רק עבור מערכי קונטיינרים ו- nodes אשר נמצאים בשימוש.
קונטיינרים הפכו לפופולאריים בקרב לקוחות AWS ורד האט מכיוון שהם מגבירים את מהירות הפיתוח ומשפרים הניידות של האפליקציות. כרגע, AWS מציעה את מבחר רחב ביותר של טכנולוגיות קונטיינרים בענן, כולל Amazon Elastic Containers Service (ECS) ללקוחות אשר מחפשים את האינטגרציה העמוקה ביותר עם שירותי AWS, ו- Amazon Elastic Kubernetes Service (EKS) ללקוחות אשר מעדיפים להריץ קוברנטיס. לקוחות AWS אשר מעדיפים חווית קונטיינרים ללא שרת (fully serverless) יכולים להשתמש ב- Amazon ECS ו- Amazon EKS עם AWS Fargate.
חברות Fortune 500, רשויות ממשלתיות, וארגונים רבים נוספים משתמשים ב- Red Hat OpenShift, פלטפורמת קוברנטיס של רד האט המותאמת לארגונים גדולים, כדי ליהנות מיכולות מורחבות של קוברנטיס הבסיסי לסביבות ייצור קריטיות בענן. הפלטפורמה מאפשרת להריץ אפליקציות קונטיינרים על גבי אותם כלים, בכל סביבה. הודות לפופולאריות של Red Hat OpenShift, לקוחות רבים בחרו להקים מערכים בניהול עצמי על גבי AWS.
בעוד הגמישות, הסקלאביליות והאבטחה של AWS זכו לביקוש רב בקרב לקוחות OpenShift, מערכים בניהול עצמי דורשים מהלקוחות לנהל מודלים נפרדים מבחינת תפעול ותצורה, והדבר עלול להשפיע על יכולת הרחבת האפליקציות. לקוחות אלה ביקשו שיהיה קל מתמיד להשתמש ב- OpenShift על גבי AWS, כך שיוכלו לנצל את היתרונות של אינטגרציה רציפה עם שירותי AWS וליהנות מתהליכי תמיכה וחיוב אחידים.
עם ROSA, לקוחות יכולים בקלות ובמהירות ליצור מערכי קוברניטיס באמצעות הכלים וה- API המוכרים של Openshift, ולגשת בצורה חלקה לכל רוחב ועומק שירותי AWS, ישירות מתוך מערכת הניהול של AWS. ROSA מביא אל OpenShift גמישות ותשלום pay-as-you-go דרך רישוי רד האט, שמחסלים את הצורך לרכוש חוזים מורכבים ורב שנתיים. הוא מאפשר ללקוחות לבצע התאמה בין הצריכה של OpenShift ב- AWS בפועל לבין הצרכים העסקיים שלהם. עם ROSA, לקוחות יכולים כעת לגשת לרישוי, חיוב ותמיכה של OpenShift ישירות דרך AWS, כשהם נהנים מהפשטות והנוחות של חווית שימוש דרך ספק אחד. הדבר משחרר את הלקוחות מהמורכבות של תפעול ורכש בעבודה מול שני ספקים שונים. בנוסף, ROSA שומר על עמידה בתקנים מרכזיים, כולל SOC-2, ISO-27001 ו- PCI.
"ארגונים פונים יותר ויותר לקונטיינרים כדי לשפר מהירות וניידות של אפליקציות, והם מסתמכים יותר על טכנולוגיות כגון Red Hat OpenShift ו- AWS המקלות על הפעלת יישומים בקונטיינרים", אמר בוב ווייז, מנכ"ל קוברנטיס, AWS. "ROSA מעניק ללקוחות אלה את היכולת להריץ באופן רציף קונטיינרים על גבי AWS תוך שימוש ב- API ובכלים המוכרים של OpenShift, ולבצע אינטגרציה רחבה ועמוקה עם שירותי AWS, כדי לבנות, להרחיב ולנהל את עומסי העבודה שלהם".
"Red Hat OpenShift מספק פלטפורמת קוברנטיס משותפת ופתוחה, ברמת אנטרפרייז, כדי להקים תשתית היברידית - החל ממרכז הנתונים הפיסי של הלקוח ועד לפעילות ב- AWS", אמר סאטיש באלקרישן, סגן נשיא, אירוח פלטפורמות, רד האט. "ROSA מספק תהליך יעיל ונוח לארגונים אשר רוצים להרחיב את העוצמה של Red Hat OpenShift ב- AWS, ללא הצורך לנהל ערוצי טכנולוגיה נפרדים. בכך הוא מאפשר לצוותי IT להתמקד במתן ערך ולא בניהול התשתית שמתחת".
למידע נוסף ניתן לבקר ב- aws.amazon.com/rosa.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il