TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

Dell Technologies חושפת את ה-Dell Hybrid Client


Dell Hybrid Client
מערכת הניהול הראשונה בעולם שכוללת ניהול לסביבת עבודה היברידית מהבית ומהמשרד
המערכת מחברת בין הענן למחשב המקומי, ומאפשרת לכל עובדי החברה וה-IT גישה קלה, חלקה ומאובטחת ליישומים ולנתוני החברה

מפשטת את חוויית המשתמש של עובדי החברה וה-IT
מאפשרת גישה חכמה ומאובטחת ליישומים ונתוני החברה
מוזילה את עלויות המעבר לעבודה היברידית

לקראת החזרה לעבודה, בעוד ארגונים רבים חושבים על עתיד העבודה כסביבה היברידית, מהבית והמשרד, הם צריכים להיות בעלי יכולת לספק לעובדים שלהם שימוש מאובטח ופשוט בנתונים וביישומים מכל מקום ובכל זמן, מבלי להטריד את אנשי ה-IT. לצורך כך, Dell Technologies חושפת את ה-Dell Hybrid Client – פתרון ניהול מרכזי שמסייע לצרכי הארגון, משתמשי הקצה וה-IT.
Dell Hybrid Client הינה מערכת הניהול הראשונה בעולם שכוללת ניהול היברידי בין הענן הפרטי, הציבורי והמחשב המקומי, ומאפשרת לכל עובדי החברה גישה קלה, חלקה ומאובטחת ליישומים ולנתוני החברה.
המערכת מפשטת את העבודה עבור כלל עובדי הארגון, שמתבקשים באופן חד פעמי להכניס שם משתמש וסיסמה ואז מגיעים לממשק המשתמש של ה-Dell Hybrid Client שם הם יכולים להשתמש ביישומים שלהם – כך שהעובדים יכולים לעבוד מתי והיכן שירצו.
תצורת עבודה זו מייעלת את העבודה גם עבור אחראי ה-IT, שיכולים לקבל שליטה מרחוק על מחשבי הקצה, וכן לשנות מרחוק את הגדרות ה-Dell Hybrid Client על פי רצון הארגון.
בנוסף, המערכת מאפשרת לארגונים הרוצים לעבור לעבודה היברידית חיסכון בעלויות השונות, שכן זול יותר לפרוס אותה בין כל עובדי החברה, והיא מוזילה את הוצאות החומרה והתוכנה.
"הרעיון המרכזי של ה-Dell Hybrid Client הוא לשפר את חוויית המשתמש של העובדים ואנשי ה-IT בארגון", אומר ברוק יולינג, סגן נשיא בקבוצת פתרונות מחשוב מודרניים ב-Dell. "עבור עובדי החברה – המערכת מספקת את אותה סביבת עבודה שהם רגילים לעבוד עליה; ועבור ה-IT – אפשרנו גישה כך שהם יכולים לשנות ולהתאים את סביבת העבודה בקצב מהיר".
הפתרון החדש מבית Dell מספק: סביבה מאובטחת לחברה ולעובדי החברה; גישה קלה יותר ליישומים, שימוש יעיל יותר ב- Zoomאו Microsoft Teams בצורה מקומית על המחשב כדי להקל על התשתיות; עבודה רציפה עם ממשק מותאם אישית; עבודה גמישה יותר בעזרת יכולות ענן; תמיכה באמצעות ProSupport לאבחון וטיפול מהיר בתקלות מרחוק.
המערכת זמינה כעת על מגוון רחב של מחשבים מבית Dell, כמו גם כפתרון VDI וטלפונים ניידים – כולל ה-OptiPlex 7090 Ultra, OptiPlex 3090 Ultra, Wyse 5070 ומחשב ה-Latitude 3320 החדש.

אודות דל טכנולוגיות
דל טכנולוגיות היא קבוצת חברות המספקות את התשתית הנחוצה לארגונים לבנות את העתיד הדיגיטלי שלהם, להיכנס לעולם ה-IT ולהגן על הנכס החשוב להם ביותר - המידע. זאת, באמצעות פורטפוליו טכנולוגי מקיף וחדשני, החל ממוצרי קצה בתחום המחשוב האישי והעסקי, דרך מוצרי ליבה בתחומי תשתית אחודה, שרתים, אחסון ואבטחת מידע, וכלה בטכנולוגיות ענן.
דל טכנולוגיות פרושה ב- 180 מדינות, עובדת עם 498 מחברות הפורצ'ן 500 בארצות הברית ומיליוני חברות אחרות בעולם. רשמה כמעט 3500 פטנטים עד היום, ויש לה עוד 2000 בקנה.
דל טכנולוגיות ישראל פרושה על פני ארבעה אתרים (באר שבע, הרצליה, גליל ים, חיפה) ועוסקת בפעילות פיתוח, מכירות ושירותים. לחברה מערך רחב של שותפים עסקיים, אשר פועלים בשוק הארגוני, העסקי והצרכני בישראל. את פעילות ארגון המכירות, השירותים והתמיכה מוביל ליאור פוני.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il